emigrant-l 165 Опубликовано 19 декабря, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 19 декабря, 2014 (изменено) Дякую за пораду! Руки правда так і не добрались до встановлення... надіюсь на новорічні свята залізу туди... По роботах по авто: 1. Учора відрегульовані теплові зазори клапанів 2. В понеділок дивним чином перестала закриватись з брелока ліва задня дверка, актуатор не спрацьовує, думаю що є обрив ланцюга, поки їзджу з постійно закритими дверми, думаю розбудесь з цим тоді ж як підключу обігрів сидінь. По теплових зазорах... коли регулювали, пристуній не був, але от що розповіли мені. на 5 клапані (випуск) для зазору 0,4 поставили шайбу 3 мм... (перед регулюванням зазор був 0,1)... регулювання зазорів поки їздив на бензі не робив, зробив лине раз на 25 тисячах. на 26 тисячі поставив ГБО. З того часу регулювання роблю приблизно кожні 10 тис - в переважній більшості орієнтуюсь по звуку двигуна. Що скажете? хана тому клапану? Якщо чесно, то я якось трохи вражений... авто 2005 року, накат рідний 46 тис і уже вискочило таке "питання". Можливо це із-за того, що раніше авто більше стояло чим їздило (десь 70% накату - минулі два роки)? Друзі радять на весну пересідати на іно, нехай і 95-тих років, типу запчастини +/- в тій же вартості (якщо порівнювати якісні ВАЗ та їх звичайні), менше по сервісах буду їздити і в поведінці авто кращі... Окрему тему якось створювати певно не варто. Прошу поради, як воно краще? Чи є резон задумуватись над продажем 99 з невеликим пробігом і цілим та без корозії кузовом, докладувати нехай 1000$ і купувати іно 95-их років з (в більшості) наявністю осередків корозії, можливими проблемами авто, власники яких кажуть що все супер-пупер працює, а через 1000 км вискакує капремонт? Питання в мене піднялось із-за вірогідного в майбутньому ремонту голови, сказали що якщо на продажу то на наступне регулювання можуть зробити бюджетно з торцовкою крлапана, або замовляти порцовку шайби, якщо для себе - то краще зараз знайти голову, її нормально зробити а потім просто перекинути голови місцями. Изменено 19 декабря, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 19 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 декабря, 2014 (изменено) Дякую за пораду! Руки правда так і не добрались до встановлення... надіюсь на новорічні свята залізу туди... По роботах по авто:1. Учора відрегульовані теплові зазори клапанів2. В понеділок дивним чином перестала закриватись з брелока ліва задня дверка, актуатор не спрацьовує, думаю що є обрив ланцюга, поки їзджу з постійно закритими дверми, думаю розбудесь з цим тоді ж як підключу обігрів сидінь.По теплових зазорах... коли регулювали, пристуній не був, але от що розповіли мені. на 5 клапані (випуск) для зазору 0,4 поставили шайбу 3 мм... (перед регулюванням зазор був 0,1)... регулювання зазорів поки їздив на бензі не робив, зробив лине раз на 25 тисячах. на 26 тисячі поставив ГБО. З того часу регулювання роблю приблизно кожні 10 тис - в переважній більшості орієнтуюсь по звуку двигуна. Що скажете? хана тому клапану? Якщо чесно, то я якось трохи вражений... авто 2005 року, накат рідний 46 тис і уже вискочило таке "питання". Можливо це із-за того, що раніше авто більше стояло чим їздило (десь 70% накату - минулі два роки)? Друзі радять на весну пересідати на іно, нехай і 95-тих років, типу запчастини +/- в тій же вартості (якщо порівнювати якісні ВАЗ та їх звичайні), менше по сервісах буду їздити і в поведінці авто кращі... Окрему тему якось створювати певно не варто. Прошу поради, як воно краще? Чи є резон задумуватись над продажем 99 з невеликим пробігом і цілим та без корозії кузовом, докладувати нехай 1000$ і купувати іно 95-их років з (в більшості) наявністю осередків корозії, можливими проблемами авто, власники яких кажуть що все супер-пупер працює, а через 1000 км вискакує капремонт? Питання в мене піднялось із-за вірогідного в майбутньому ремонту голови, сказали що якщо на продажу то на наступне регулювання можуть зробити бюджетно з торцовкою крлапана, або замовляти порцовку шайби, якщо для себе - то краще зараз знайти голову, її нормально зробити а потім просто перекинути голови місцями.З клапаном у мене було аналогічна історія. Спочатку пропонували торцовку і на базар, однак я відмовився і наспіпне ТО вилилося уже в заміну головки (пробіг був 80 тис. км., а гбо встановлено на 50 тис.). Ну в мене причина прогорання була в тому, що клапана не регулювалися з заводу, а в тебе ж все нормально і тут на тобі. Однак, після заміни головки і притирання клапанів машина проїхала 150 тисяч км., що вказує на можливий заводськи брак у твоєму авто (з завода клапана не притираються взагалі).Тому рекомендую у нормального майстра зробить ремонт головки (можлива заміна сідла) і кататься далі.В принципі є велика кількість майстрів, які за нормальні гроші тобі зро***ть головку.А я би ще при цьому зробив портинг каналів та прибрав нерівності в каналах, і вона поїде веселіше. Изменено 19 декабря, 2014 пользователем Mustang-1991 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 24 декабря, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 декабря, 2014 Учора зробив газове ТО №2. На одометры 46660. ГБО стоїть з 27500 (приблизно)... На газу 19000 км. Нарікань на ГБО окрім траблів з ГБЦ (що можливо і не із-за встановлення ГБО) немає.З клапаном у мене було аналогічна історія. Спочатку пропонували торцовку і на базар, однак я відмовився і наспіпне ТО вилилося уже в заміну головки (пробіг був 80 тис. км., а гбо встановлено на 50 тис.). Ну в мене причина прогорання була в тому, що клапана не регулювалися з заводу, а в тебе ж все нормально і тут на тобі. Однак, після заміни головки і притирання клапанів машина проїхала 150 тисяч км., що вказує на можливий заводськи брак у твоєму авто (з завода клапана не притираються взагалі).Тому рекомендую у нормального майстра зробить ремонт головки (можлива заміна сідла) і кататься далі.В принципі є велика кількість майстрів, які за нормальні гроші тобі зро***ть головку.А я би ще при цьому зробив портинг каналів та прибрав нерівності в каналах, і вона поїде веселіше.Щодо заміни/ремонту авто. Щось мене сильно зацепило... На новорічні свята дороблю хвости (підігрів сідух з перепідключенням підігріву дзеркал + щось на ямках дребезжить під плафоном в потолку) і вже тоді буду рішатись. Можливо виставлю на продаж, щоб розуміти який попит і чи реально зараз продати.Не можу визначитись із-за багатьох факторів:1. Дуже дуже ну дуже хочеться своїх квадратних метрів, а відповідно не хочеться витрачати накоплені збереження.2. На мою думку авто має більше їздити чим ламатись. 3. Їздити хочеться не на табуретці... хоча я і обезшумив, і опори хороші поставив, і амортизатори масляні не дешеві - все одно комфорт нижчий як в старенької іномарки. всі наступні етапи комфортизації мають такий цінник, що точно краще перейти на іно.4. Згадати якість звичайних запчастин ВАЗ без мата неможливо. Якісні запчастини коштують фактично ті ж гроші що і іномарок віку 15 років.5. Скільки ж сил та надій вкладено в цю 21099...І останнє, на іно трошки їздив... на минулій роботі (2011-2012 роки) на мерсі Віто ганялись через всю Україну в Луганськ та Лисичанськ і в брата є лачетті 2013 року. Ну це нові і хороші машини ... тому я якось і "не чухався"... а от на днях друг попросив перегнати його форд мондео 1995 року з Києва в Ірпінь... Ну що сказати, авто десь того ж класу по риночній вартості, важча, в той же час двигун потужніший. По динаміці можливо трішки гірша за мою 99, але ж в ній по паспорту 2 тони). В іншому емоції позитивні, комфорт керування явно кращий. Ремонтує він її рідко... точніше не так, ремонтував її тільки один раз, після купівлі (влітку) і ще перезувався на зиму. по затратах - трішки дорожче за ВАЗ. В загальному я поки їзджу як є, двилюсь РСТ, авторіа.... вагаюсь, не визначусь на рахунок плану подальших дій..."Даст Бог день - даст Бог пищу" - тобто настане день, і я точно буду знати лишаюсь я з своїм ВАЗ чи шукаю іно тарантаса. Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 14 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Сію-вію посіваю, щастя й радості форумчанам бажаю! Всім привіт і вітання з 2015 роком, Різдвом та всіма новорічними святами!Вихідні в мене так склались, що багато часу для 99-ки приділити не получилось. Вона мене радує, не ламається) 30.12 по 11.01 проїхались десь на 1,4 тис км (іздив на Волинь та Рівненщину по рідних). Замітив, що Київ-Чоп в Рівненській області в сторону м. Києва (точно не зафіксував але десь на ділянці від м. Рівного і до меж області) в крайньому правому ряду почали з'являтись достстньо глибокі ямки, багато їх поблизу посту ДАЇ. І це при тому що сусідня смуга, як і вся інша траса ідеально рівна. Так що хто буде їхати, майте на увазі.По авто відновив роботу ЦЗ. Десь після Різдва перестала закриватись з брелока задня права дверка. Ті ж симптоми що і в задньох лівої, які були виправлені декількома постами вище. перегнувся та перебився провід.... Успішно замінений позавчора. Тепер усе гуд!Найближчим часом (вже 100% заплановано, а то тягнути далі просто нікуди) підключу підігрів сидінь.Тепер про головне питання, на відсотків 75% вирішив, що буду міняти авто. Зачекаю відповідь від одних людей чи цікавить таке авто їх, дороблю підігрів і тоді вже виставлю на неспішний продаж. Про ремонт ГБЦ, думаю приховувати не є резонно, просто при огляді скажу що і як і на цю сумму буду робити знижку, мовчати про це буду хіба якщо треба буде якомусь перекупу швидко віддати . Та і якщо настане день, що я зроблю цей ремонт (окреме дякую fataljke за контакт толкового майстра), а на наступний день з'явиться покупець, то нічого страшного, все таки 99 багато чим мені помогла і служила без поломок в дорозі.Якось так... На іно років від 2000 навряд в мене вистачить бюджету, але думаю мені допоможе один хороший знайомий з підбором адекватного авто... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 14 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Тепер про головне питання, на відсотків 75% вирішив, що буду міняти авто.Наигрался? На іно років від 2000 навряд в мене вистачить бюджету, але думаю мені допоможе один хороший знайомий з підбором адекватного авто...Да, курс долара сегодня "радует"... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Firebird5592 0 Опубликовано 14 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Ну лично мое мнение, если и менять ВАЗ, то на иномарку после 2000 годов выпуска, 90-е года все-таки уже старая машина как ни крути. Ну и при выборе авто обязательно думай о стоимости запчастей на неё и будующих ремонтах. В общем скажу тебе так, если уже такие мысли в голове крутятся, то в скором времени ты все равно поменяешь авто. Главное внимательно выбирай чтоб не прогадать Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 14 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Наигрался? Що сказати, напевне.... Да, курс долара сегодня "радует"... це точно... ЗІ: гарно аватарка!Ну лично мое мнение, если и менять ВАЗ, то на иномарку после 2000 годов выпуска, 90-е года все-таки уже старая машина как ни крути. Ну и при выборе авто обязательно думай о стоимости запчастей на неё и будующих ремонтах. В общем скажу тебе так, если уже такие мысли в голове крутятся, то в скором времени ты все равно поменяешь авто. Главное внимательно выбирай чтоб не прогадать Та я розумію... але "вище голови не пригнеш"... Щодо запчастин, то як щось подобаєтсья, стараюсь дивитись запчастини на "сландо став олікс" )) більш достовірних джерел не знаю , на інофорумах чомусь всі ціни пишуть в лічки... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 14 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Лёня, розумiю шо ти вже настроiвся, i правильно робишале в тебе зараз перебраний таз, з нормальним кузовом, економiчний, перевiреннийа ти купиш авто котре перший час буде бiльше ремонтуватись нiж iздити тому раджу або брати на 100% перевiренний варiант (з доплатой стiлькi ж скiлькi коштуе ТАЗ) , або не пробувати взагалiНу лично мое мнение, если и менять ВАЗ, то на иномарку после 2000 годов выпуска, 90-е года все-таки уже старая машина как ни крути. Ну и при выборе авто обязательно думай о стоимости запчастей на неё и будующих ремонтах. В общем скажу тебе так, если уже такие мысли в голове крутятся, то в скором времени ты все равно поменяешь авто. Главное внимательно выбирай чтоб не прогадать дело не в годах, дело в состоянии!"вечные" по качеству машины в 90х делать и перестали (когда поняли что лучше делать дешевле и зарабатывать на сервисе)у меня много ино разборок под боком. так туда гонят тазы 90х годов, в состоянии что я рыдаю когда они их топором рубят на черметмашины в идеальном состоянии всего, причем там над ними особо никто не "трусился"хотя машин таких и там уже найти сложно, все вывезли сюда так вот авто без пробега можно брать, но де их таких взять ? или брать из под какого-то задрота (только не колхозника), который уже все перебрал (но таких тоже единицы)остаются машины с одним хозяином, но обычно они уже печальные по салону и кузову Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Firebird5592 0 Опубликовано 14 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Антох, я с тобой полностью согласен, особенно с первой частью поста. По второй части ты уже и сам ответил, хорошие машины 90-х в нормальном состоянии - это уже редкость, а взять старый пылесос и "любиться" с ним все время.....смутная замена хорошей машине пусть даже это и 99-ая. Вот поэтому я и написал про ино от 2000-х годов, все только потому что выбора автомобилей в более-менее нормальном состоянии реально больше. Вот только стоят такие машины недешево(действительно нужно будет добавлять еще одну сумму ВАЗа) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Zvir 27 Опубликовано 14 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 января, 2015 Менять на ино - это одобрямс! Менять на машину до 2000х готов - это печаль печальная! Мож ненада? а? Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба. 095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA 073-483-47-87. Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка! Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.) СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти