21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Сьогодні був день замврів напруги :)

Напруга вимірювалась на клемах під сідушками при ввімкненому підігріву одного сидіння.

Отже при прогріві авто від 0 до 50-55 градусів напруга була при старті 13,8, опустилась до 13,6 В

Далі саме цікаве) Напруга в русі)

Я їду, Дружина з тестером на руках дивиться і фіксує напругу)))

Отже, ввімкнені габарити, автомагнітола, відеореєстратор і підігрів одного з сидінь.

Мінімально 13,12 В, максимально 13,6 В, в середньому в русі тримається напруга 13,32-13,45 В.

При ввімкненому ближньому світлі, автомагнітолі, відеореєстраторі і підіргіві одного з сидінь.

Мінімально 12,73В, максимально 13,32 В, в середньому в русі напруга тримаєтсья на рівні 13,22-13,26 В

На прогрітому авто вмикання обігріву заднього скла опускає напругу на 0,4 В, вмикання ближнього - десь так само.

Вмикання обігріву другого сидіння - десь на 0,5 В, вмикання обігріву обігріву дзеркал десь так само (вони ж живляться по одному проводу...)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

забув написати, підігрів був ввімкнений на сидіння пасажира. Дружина відчула підігрів як я і казав... десь через 200-300 м їзди... тобто хвилин 5-7 прогрівались відчутно не було, достатньо менше хвилини в русі і підігрів відчувається... чому так, хтось знає?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я тобі скажу, що твоє авто в гарному стані. Основну частину своєї вартості воно втратило і надалі буде втрачати зовсім по трішки. Я би на твоєму місці продовжив накопичувати кошти на дійсно гарний автомобіль (хоча би 6-7 тисяч). Вони час від часу і на нашому форумі трапляються і якісь знайомі зможуть щось запропонувати.

Полностью поддерживаю! Лучше ещё какое-то время потерпеть, но взять машину, а не вечно ломающееся ведро с болтами.

Також проскакують думки поїздити ще до весни-літа і тоді повернутись до цього питання...

Правильно! Хотя бы потому, что осенью авто в цене немного падают, а весной немного поднимаются.

Сьогодні свершилось :) закінчив підключення попогрійок...

Поздравляю! Классная вещь :good: Сам только недавно поставил себе.

Забув "проштампуватись", підігрів підключений на пробігу 48430.

Проїався на роботу... Воно працює)

Хто собі ставив, розкажіть як вони мають гріти?

Справа в тому, що вийшов вранці - авто біле-біле, звісно в ньому не тепло) Сів, завів, ввімкнув підігрів заднього скла і одночасно підігрів сидіння... скло встигло розмерзнутись, авто встигло прогрітись десь до 70 градусів, а в *опу так нічого і не гріє... вже почав думати, що може десь обрив в проводі маси під сидінням (адже на "+" напруга туди доходить, перевірено)... однак варто мені було проїхати 200-300 метрів, як почали гріти... гріють добре... але мені не зрозуміло чому вони так працюють...

У меня первые несколько раз тоже долго нагревались. Сейчас буквально через минуту-полторы уже чувствуется тепло.

Сьогодні був день замврів напруги :)

Напруга вимірювалась на клемах під сідушками при ввімкненому підігріву одного сидіння.

Отже при прогріві авто від 0 до 50-55 градусів напруга була при старті 13,8, опустилась до 13,6 В

Далі саме цікаве) Напруга в русі)

Я їду, Дружина з тестером на руках дивиться і фіксує напругу)))

Отже, ввімкнені габарити, автомагнітола, відеореєстратор і підігрів одного з сидінь.

Мінімально 13,12 В, максимально 13,6 В, в середньому в русі тримається напруга 13,32-13,45 В.

При ввімкненому ближньому світлі, автомагнітолі, відеореєстраторі і підіргіві одного з сидінь.

Мінімально 12,73В, максимально 13,32 В, в середньому в русі напруга тримаєтсья на рівні 13,22-13,26 В

На прогрітому авто вмикання обігріву заднього скла опускає напругу на 0,4 В, вмикання ближнього - десь так само.

Вмикання обігріву другого сидіння - десь на 0,5 В, вмикання обігріву обігріву дзеркал десь так само (вони ж живляться по одному проводу...)

Чехлів на сидіннях немає. На клемах під сидінням було в холосттому ході (без підключення обігріву) 13,8 В. на включенному не заміряв, якщо получиться сьогодні ввечері заміряю...

Просто в мене заведений постійний "+" з акума проводом 2,5 мм2... от і напруга на тому плюсі нормальна...

Не ломай себе мозг. Это нормальное падение напряжения (для ВАЗов).
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Полностью поддерживаю! Лучше ещё какое-то время потерпеть, но взять машину, а не вечно ломающееся ведро с болтами.

Правильно! Хотя бы потому, что осенью авто в цене немного падают, а весной немного поднимаются.

Поздравляю! Классная вещь :good: Сам только недавно поставил себе.

У меня первые несколько раз тоже долго нагревались. Сейчас буквально через минуту-полторы уже чувствуется тепло.

Не ломай себе мозг. Это нормальное падение напряжения (для ВАЗов).

Дякую за відповідь!

Щодо авто - так і буде... тільки ГРМ відремонтую)

Щодо попогрійок - можливо дійсно їм як і нормальним динамікам, потрібний час для "розробки" до нормального робочого стану...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Відпишусь трішки

Підігрів опи працює добре:)

В п'ятницю ввечері стану на деякий час пішоходом...

Домовився про ремонт ГБЦ...

Ох і вартість "вирисовується"...

Що ж, аби все получилось і норм працювало...

З основних моментів, клапани будуть азотировані AMP, будуть шліфуватись фаски сідел, виведення всіх фасок під один рівень (типу щоб клапани сиділи на однаковій глибині)... і ще там кучка робіт....

Раз пішла така жара, то для оновленої голови буде новий антифриз, нове мастило...

вже по кінцевих роботах відзвітуюсь, що буде зроблено...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

клапани будуть азотировані AMP

Хорошая фирма.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
:good: :good: :good:

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться.

Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться.

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться.

Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться.

Ем... якщо чесно, то ні. В мене ж під капотом все стокове, думав просто зробити толковий ремонт з використанням якісних запчастин.

Сьогодні після роботи заганяю авто майстру. Заодно з ним поговорю про ступінь стиснення. Я з ним розмовляв щодо того, щоб заміряти компресію перед ремонтом та після, він казав, що нажаль в нього компресометер чи зламався чи невірно показує, тому замір компресії буде проблемний...

А що ро***ть з двигуном та ГБЦ для збільшення компресіїї? Які деталі/шліфовки/проточки?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А що ро***ть з двигуном та ГБЦ для збільшення компресіїї? Які деталі/шліфовки/проточки?

Пилят плоскость гловы вроде.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти