emigrant-l 165 Опубликовано 17 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 января, 2015 Сьогодні був день замврів напруги Напруга вимірювалась на клемах під сідушками при ввімкненому підігріву одного сидіння. Отже при прогріві авто від 0 до 50-55 градусів напруга була при старті 13,8, опустилась до 13,6 В Далі саме цікаве) Напруга в русі) Я їду, Дружина з тестером на руках дивиться і фіксує напругу))) Отже, ввімкнені габарити, автомагнітола, відеореєстратор і підігрів одного з сидінь. Мінімально 13,12 В, максимально 13,6 В, в середньому в русі тримається напруга 13,32-13,45 В. При ввімкненому ближньому світлі, автомагнітолі, відеореєстраторі і підіргіві одного з сидінь. Мінімально 12,73В, максимально 13,32 В, в середньому в русі напруга тримаєтсья на рівні 13,22-13,26 В На прогрітому авто вмикання обігріву заднього скла опускає напругу на 0,4 В, вмикання ближнього - десь так само. Вмикання обігріву другого сидіння - десь на 0,5 В, вмикання обігріву обігріву дзеркал десь так само (вони ж живляться по одному проводу...) Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 января, 2015 забув написати, підігрів був ввімкнений на сидіння пасажира. Дружина відчула підігрів як я і казав... десь через 200-300 м їзди... тобто хвилин 5-7 прогрівались відчутно не було, достатньо менше хвилини в русі і підігрів відчувається... чому так, хтось знає? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 17 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 января, 2015 Я тобі скажу, що твоє авто в гарному стані. Основну частину своєї вартості воно втратило і надалі буде втрачати зовсім по трішки. Я би на твоєму місці продовжив накопичувати кошти на дійсно гарний автомобіль (хоча би 6-7 тисяч). Вони час від часу і на нашому форумі трапляються і якісь знайомі зможуть щось запропонувати.Полностью поддерживаю! Лучше ещё какое-то время потерпеть, но взять машину, а не вечно ломающееся ведро с болтами.Також проскакують думки поїздити ще до весни-літа і тоді повернутись до цього питання...Правильно! Хотя бы потому, что осенью авто в цене немного падают, а весной немного поднимаются.Сьогодні свершилось закінчив підключення попогрійок...Поздравляю! Классная вещь Сам только недавно поставил себе.Забув "проштампуватись", підігрів підключений на пробігу 48430.Проїався на роботу... Воно працює)Хто собі ставив, розкажіть як вони мають гріти? Справа в тому, що вийшов вранці - авто біле-біле, звісно в ньому не тепло) Сів, завів, ввімкнув підігрів заднього скла і одночасно підігрів сидіння... скло встигло розмерзнутись, авто встигло прогрітись десь до 70 градусів, а в *опу так нічого і не гріє... вже почав думати, що може десь обрив в проводі маси під сидінням (адже на "+" напруга туди доходить, перевірено)... однак варто мені було проїхати 200-300 метрів, як почали гріти... гріють добре... але мені не зрозуміло чому вони так працюють...У меня первые несколько раз тоже долго нагревались. Сейчас буквально через минуту-полторы уже чувствуется тепло.Сьогодні був день замврів напруги Напруга вимірювалась на клемах під сідушками при ввімкненому підігріву одного сидіння.Отже при прогріві авто від 0 до 50-55 градусів напруга була при старті 13,8, опустилась до 13,6 ВДалі саме цікаве) Напруга в русі) Я їду, Дружина з тестером на руках дивиться і фіксує напругу)))Отже, ввімкнені габарити, автомагнітола, відеореєстратор і підігрів одного з сидінь.Мінімально 13,12 В, максимально 13,6 В, в середньому в русі тримається напруга 13,32-13,45 В.При ввімкненому ближньому світлі, автомагнітолі, відеореєстраторі і підіргіві одного з сидінь.Мінімально 12,73В, максимально 13,32 В, в середньому в русі напруга тримаєтсья на рівні 13,22-13,26 ВНа прогрітому авто вмикання обігріву заднього скла опускає напругу на 0,4 В, вмикання ближнього - десь так само. Вмикання обігріву другого сидіння - десь на 0,5 В, вмикання обігріву обігріву дзеркал десь так само (вони ж живляться по одному проводу...)Чехлів на сидіннях немає. На клемах під сидінням було в холосттому ході (без підключення обігріву) 13,8 В. на включенному не заміряв, якщо получиться сьогодні ввечері заміряю...Просто в мене заведений постійний "+" з акума проводом 2,5 мм2... от і напруга на тому плюсі нормальна...Не ломай себе мозг. Это нормальное падение напряжения (для ВАЗов). Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 января, 2015 Полностью поддерживаю! Лучше ещё какое-то время потерпеть, но взять машину, а не вечно ломающееся ведро с болтами.Правильно! Хотя бы потому, что осенью авто в цене немного падают, а весной немного поднимаются.Поздравляю! Классная вещь Сам только недавно поставил себе.У меня первые несколько раз тоже долго нагревались. Сейчас буквально через минуту-полторы уже чувствуется тепло.Не ломай себе мозг. Это нормальное падение напряжения (для ВАЗов).Дякую за відповідь!Щодо авто - так і буде... тільки ГРМ відремонтую) Щодо попогрійок - можливо дійсно їм як і нормальним динамікам, потрібний час для "розробки" до нормального робочого стану... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 29 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2015 Відпишусь трішки Підігрів опи працює добре В п'ятницю ввечері стану на деякий час пішоходом... Домовився про ремонт ГБЦ... Ох і вартість "вирисовується"... Що ж, аби все получилось і норм працювало... З основних моментів, клапани будуть азотировані AMP, будуть шліфуватись фаски сідел, виведення всіх фасок під один рівень (типу щоб клапани сиділи на однаковій глибині)... і ще там кучка робіт.... Раз пішла така жара, то для оновленої голови буде новий антифриз, нове мастило... вже по кінцевих роботах відзвітуюсь, що буде зроблено... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 29 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2015 клапани будуть азотировані AMPХорошая фирма. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 29 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 29 января, 2015 :good: ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 30 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2015 Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться. Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 30 января, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2015 Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться.Льоня, а ти не думав піднять ступінь стиснення заодно при ремонті головки? Для газу дуже корисно буде, та й аитрати пального зменшаться.Ем... якщо чесно, то ні. В мене ж під капотом все стокове, думав просто зробити толковий ремонт з використанням якісних запчастин. Сьогодні після роботи заганяю авто майстру. Заодно з ним поговорю про ступінь стиснення. Я з ним розмовляв щодо того, щоб заміряти компресію перед ремонтом та після, він казав, що нажаль в нього компресометер чи зламався чи невірно показує, тому замір компресії буде проблемний... А що ро***ть з двигуном та ГБЦ для збільшення компресіїї? Які деталі/шліфовки/проточки? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 30 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 января, 2015 А що ро***ть з двигуном та ГБЦ для збільшення компресіїї? Які деталі/шліфовки/проточки?Пилят плоскость гловы вроде. БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти