emigrant-l 165 Опубликовано 2 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 Никогда не понимал, зачем обкатывать мотор? Что в нем обкатывается?))Ну я не знаток в тих питаннях....Логіка підсказує, що адекватні та плавні навантаження на двигун і його частини в процесі першої притирки мають збільшити ресурс деталей... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 2 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 а я вже думав наступної поїздки до майстра брати набор щупів))ага , и был бы послан далеко и надолго (если нормальный мастер) Никогда не понимал, зачем обкатывать мотор? Что в нем обкатывается?)) Зазор 4 сотки на сток мотор, ну и выше на спорт, и до 9 возможно на 4й цилиндр.Вообще в среднем делали 0,05мм и ниразу не прогадали ещемож сразу с палец зазор и ничо не обкатывать ? какая там физика, пары трения, сопромат Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 2 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 ага , и был бы послан далеко и надолго (если нормальный мастер) rolleyes.gif :lol: Майстер толковий! Більшість просто запитує що ти хочеш і каже що під заміну, а тут можна по-людськи поспілкуватись, розпитати, пощупати... Думаю він би просто посміявся з моєї "затєї"... :lol: Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 3 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2015 Ем... якщо чесно, то ні. В мене ж під капотом все стокове, думав просто зробити толковий ремонт з використанням якісних запчастин. Сьогодні після роботи заганяю авто майстру. Заодно з ним поговорю про ступінь стиснення. Я з ним розмовляв щодо того, щоб заміряти компресію перед ремонтом та після, він казав, що нажаль в нього компресометер чи зламався чи невірно показує, тому замір компресії буде проблемний... А що ро***ть з двигуном та ГБЦ для збільшення компресіїї? Які деталі/шліфовки/проточки?Льоня, вибач за відповідь з запізненням. Ось подивись відео, де популярно описано про ступінь стиснення для гбо. Я особисто при ремонті обовязково проведу таку процедуру.https://www.youtube.com/watch?v=sazVApPEZnYЩе ось приклад результатів такої роботиhttp://www.drive2.ru/l/5309923/P.S. Ух Антон з колегами розвів у тебе тут бардак. :wacko: Ану гони їх звідси у відповідні гілки та теми форуму :D ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 3 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 февраля, 2015 Льоня, вибач за відповідь з запізненням. Ось подивись відео, де популярно описано про ступінь стиснення для гбо. Я особисто при ремонті обовязково проведу таку процедуру.https://www.youtube.com/watch?v=sazVApPEZnYЩе ось приклад результатів такої роботиhttp://www.drive2.ru/l/5309923/P.S. Ух Антон з колегами розвів у тебе тут бардак. :wacko: Ану гони їх звідси у відповідні гілки та теми форуму :D Цікаві відео! На роботі слухав в якості заднього фону, зараз ще раз передивився... З майстром переговорили на цю тему ще тоді, як ти першого разу запропонував. Він казав, що коли будуть шліфувати поверхню ГБЦ, знімуть з поверхні трохи більше, за цей рахунок і получиться збільшити ступінь стиснення...Дуже вдячний за пораду, реально вчасно! :thank_you: P.S. Бардак відосний) це виявлення істини та розширення знань)) Правда єдиної істини не получилось знайти) але ж вони не довго і вже все вияснили, так що обійдемось без " " Ще трохи інформації по авто... Станом на понеділок була знята коробка передач...Диска зчеплення майже не було (на диску мають бути канавки, в мене канавок майже не було, перепад між "дном" канавки та робочою поверхнею 0,1-0,05). Маховик фактично без виробітку, але присутні місця перегріву і, як наслідок, напевне нерівностей. Буде замінений на новий з деякою моєю доплатою.Корзина жива, на пелюстках виробітка незначна. Вижимний вродь також живий, на авто (до ремонту) не шумів, а от рукою покрутиш - шелестить. Від гріа подалі вирішено замінити на такий же новий.По зчепленню трохи здивований, що воно аж на стільки закінчувалось, думав ну на 60-70%, а тут 95-98%... якось зменшення тяги і якихось пробуксовок на підйомах і тд і тп не замічалось... та і буксируванням я не займаюсь (підтягував тільки раз ланоса і то метрів 500 до заправки)... ну то таке, я радий що получилось вчасно попередити негаразди...Додатково ще добавились:1. класика жанру - калинокарданчик2. Заміна пильників внутрішніх гранат і їх ревізія (чистка, нове мастило) .3. Заміна задньої подушки двигуна.По першому пункту - думаю зрозуміло. Єдине що - побоююсь, що буде не звично.По другому пункту - в складках достатні борозди, до прориву краще не терпіти.По третьому пункту - десь останніх тисяч 10 замітив, що збільшились вібрації від двигуна в авто (на ручці КПП, на кермі)... Думав повернутись до цього питання вже після ремонту ГБЦ (авось це якраз їз-за неї). Але так сталось, що її зняли. При першому ж мому запитанні, майстер показав мені ту подушку, реально вона ззовні ціла, не порвана, тріщин в резині фактично немає. Але її зігнути можна просто тримаючи однією рукою. Видно це вікове, та й від того, що раніше авто більше стояло чим їздило, от вона (гума) і втратила свою вихідну жорсткість.Інші подушки вродь норм, під заміну піде тільки одна.Поки все... Майстер орієнтує мене десь на цю неділю забрати вже авто... Але підганяти його не буду, аби все получилось добре та чітко! Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 4 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2015 Цікаві відео! На роботі слухав в якості заднього фону, зараз ще раз передивився... З майстром переговорили на цю тему ще тоді, як ти першого разу запропонував. Він казав, що коли будуть шліфувати поверхню ГБЦ, знімуть з поверхні трохи більше, за цей рахунок і получиться збільшити ступінь стиснення...Дуже вдячний за пораду, реально вчасно! :thank_you: P.S. Бардак відосний) це виявлення істини та розширення знань)) Правда єдиної істини не получилось знайти) але ж вони не довго і вже все вияснили, так що обійдемось без " " Ще трохи інформації по авто... Станом на понеділок була знята коробка передач...Диска зчеплення майже не було (на диску мають бути канавки, в мене канавок майже не було, перепад між "дном" канавки та робочою поверхнею 0,1-0,05). Маховик фактично без виробітку, але присутні місця перегріву і, як наслідок, напевне нерівностей. Буде замінений на новий з деякою моєю доплатою.Корзина жива, на пелюстках виробітка незначна. Вижимний вродь також живий, на авто (до ремонту) не шумів, а от рукою покрутиш - шелестить. Від гріа подалі вирішено замінити на такий же новий.По зчепленню трохи здивований, що воно аж на стільки закінчувалось, думав ну на 60-70%, а тут 95-98%... якось зменшення тяги і якихось пробуксовок на підйомах і тд і тп не замічалось... та і буксируванням я не займаюсь (підтягував тільки раз ланоса і то метрів 500 до заправки)... ну то таке, я радий що получилось вчасно попередити негаразди...Додатково ще добавились:1. класика жанру - калинокарданчик2. Заміна пильників внутрішніх гранат і їх ревізія (чистка, нове мастило) .3. Заміна задньої подушки двигуна.По першому пункту - думаю зрозуміло. Єдине що - побоююсь, що буде не звично.По другому пункту - в складках достатні борозди, до прориву краще не терпіти.По третьому пункту - десь останніх тисяч 10 замітив, що збільшились вібрації від двигуна в авто (на ручці КПП, на кермі)... Думав повернутись до цього питання вже після ремонту ГБЦ (авось це якраз їз-за неї). Але так сталось, що її зняли. При першому ж мому запитанні, майстер показав мені ту подушку, реально вона ззовні ціла, не порвана, тріщин в резині фактично немає. Але її зігнути можна просто тримаючи однією рукою. Видно це вікове, та й від того, що раніше авто більше стояло чим їздило, от вона (гума) і втратила свою вихідну жорсткість.Інші подушки вродь норм, під заміну піде тільки одна.Поки все... Майстер орієнтує мене десь на цю неділю забрати вже авто... Але підганяти його не буду, аби все получилось добре та чітко!По пунктах:1. Будуть в тебе тільки позитивні емоції з цього приводу. Незвично може бути, якщо б ти поставив короткохідну кулісу.2. Тут ти дійсно вчасно все зробив - далі мігби попасти на гроші. Тим паче внутрішні гранати бігають зазвичай довше зовнішніх, а невчасно замінений пильник може укоротити їм віку.3. Маю сумніви з приводу того чи потрібно було це робити, та й її заміна можлива окремо від проведених робіт. Однак, їзда покаже хто правий.P.S. Якщо майстер толковий, а не шариться по углах, то дійсно не варто його підганять. Я он з покраскою поспішив і тепер жалкую. Так що не повторяй моїх помилок. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 4 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 февраля, 2015 По пунктах:1. Будуть в тебе тільки позитивні емоції з цього приводу. Незвично може бути, якщо б ти поставив короткохідну кулісу.2. Тут ти дійсно вчасно все зробив - далі мігби попасти на гроші. Тим паче внутрішні гранати бігають зазвичай довше зовнішніх, а невчасно замінений пильник може укоротити їм віку.3. Маю сумніви з приводу того чи потрібно було це робити, та й її заміна можлива окремо від проведених робіт. Однак, їзда покаже хто правий.P.S. Якщо майстер толковий, а не шариться по углах, то дійсно не варто його підганять. Я он з покраскою поспішив і тепер жалкую. Так що не повторяй моїх помилок.По п.3. Якщо бути чесним, та дрібна вібрація мені дуже нервувала... В мене постійно були асоціації з якимось старим ГАЗоном, не вистачало тільки звуку неспівпадіння шестерень в КПП при вмиканні передач... Навіть у Антона почав цікавитись щодо того, які подушки краще і скільки коштують. Але прикинув, що спочатку треба закрити більш нагальні питання. Ну а тепер, раз "пішла така жара", тим паче все розібране та дефект виявлений, то вирішив вже і її замінити. В обсязі тих робіт, що проводяться - та подушка просто заховається...Так, читав твою історію з фарбуванням... Історія, а точніше рещультат, ще той. Мої співчуття! Однак і тебе зрозуміти можна... адже спочатку оговорювались одні строки, а твій майстер, скажімо так, перевалив дуже конкретно за дедлайн... тут, напевне, кожний вже б "зірвався"... Тому не вважаю, що це особисто твоя провина, майстер також має добру частку...У мене зараз майстер, як на мене, толковий, радить як краще зробити, при чому не просто "так лучше, потому что я уже из опыта знаю", а все аргументовано і чітко - показує дефект, розповідає із-за чого він і до чого може привести, і розповідає можливі шляхи усунення. Радячи запчастини, розповідає чому вони кращі. Для прикладу тих же клапанів - розповів різницю між сток та АМР і вибір був очевидний. Також порадувало, що запчастинами він займається (має контакт на якійсь оптовій базі), а то я трохи турбувався, що будуть "плисти" строки із-за "поки замовлю, поки почта привезе, поки заберу і привезу йому". Адже уточнення списку запчастин уже було три рази... На даний момент я всім задоволений.Надіюсь, що і двиг після такого ремонту буде довго і нормально фуричити... Щодо "турбування", так я це розумію... Був у нього в понеділок після роботи. Після цього думав вже йому більше не телефонувати, але згадав, що забув уточнити стан масла з КПП, тому вчора ще йому один дзвіночок зробив. Масло чисте, нормальне. Тепер буду чекати його дзвінка... Хоч і дууууууууууууже хочеться послідкувати за кожним етапом, типу як головка після пересідловки виглядає, як виглядають виведені всі фаски, яка там буде поліровка і на скільки зменшаться камери... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 7 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 февраля, 2015 (изменено) видел сегодня твое точило когда завозил Жеке свою 16кл ГБЦ)) твоя ГБЦ сделана просто СЕКАС как сделана!!! :good: надо было сфоткать ))) но раковины под седлами конечно жосткие... Изменено 7 февраля, 2015 пользователем fataljke 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 7 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 февраля, 2015 видел сегодня твое точило когда завозил Жеке свою 16кл ГБЦ)) твоя ГБЦ сделана просто СЕКАС как сделана!!! :good: надо было сфоткать )))но раковины под седлами конечно жосткие... О! Дякую за інфу! :yahoo: Сам я ще не бачив, вирішив йому не заважати (надіюсь Жека зробить фотки )... По раковнах питання звісно є... жаль фото не зробив... получається в самому кінці сідла, де сідло переходить в тіло ГБЦ в алюміні є така канавка при чому майже у всіх... із-за цього були трабли з заміною сідла, там його мали вифрезеровувати , потім наварювати, після цього норм посадочне місце і тоді тільки нове сідло завтулювали... Моя 99 зібрана у нас, в Україні (по ходу ЛуАЗ). Є така думка , що на авто, які збирались тут в нас, часто гнали "неліквід"... якось так Але бігати буде ще багато, надіюсь Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 7 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 февраля, 2015 О! Дякую за інфу! :yahoo: Сам я ще не бачив, вирішив йому не заважати (надіюсь Жека зробить фотки )...та нєма за шо 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти