АвтоМАЗаВаЗоХисТ 274 Опубликовано 17 ноября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 ноября, 2017 Не удобно следить за ралли) Only Dropped Must DIE! по всем вопросам: ICQ 331-137-342 C МЕЧТОЮ о годовом абонементе на Nurburgring)) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Tolyan 1 493 Опубликовано 17 ноября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 ноября, 2017 3 минуты назад, АвтоМАЗаВаЗоХисТ сказал: Не удобно следить за ралли) Я только тут и смотрю, работа забирает сейчас практически все время. Постоянно в дороге) сегодня в 7 утра Фатов в Жашкове снова увидел) 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
NORBY 534 Опубликовано 17 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 ноября, 2017 SS9 NAMBUCCA17 (48.89 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 26:53.6 2. 10 J. LATVALA 26:57.5 +3.9 +3.9 3. 6 A. MIKKELSEN 26:58.1 +0.6 +4.5 4. 9 K. MEEKE 27:10.1 +12.0 +16.5 5. 2 O. TÄNAK 27:10.4 +0.3 +16.8 6. 1 S. OGIER 27:14.2 +3.8 +20.6 7. 11 E. LAPPI 27:19.6 +5.4 +26.0 8. 4 H. PADDON 27:21.7 +2.1 +28.1 9. 8 C. BREEN 27:27.4 +5.7 +33.8 10. 3 E. EVANS 27:59.3 +31.9 +1:05.7 11. 7 S. LEFEBVRE 28:10.7 +11.4 +1:17.1 12. 31 K. ROVANPERA 28:39.3 +28.6 +1:45.7 13. 68 N. QUINN 30:26.2 +1:46.9 +3:32.6 14. 69 E. EVANS 30:31.1 +4.9 +3:37.5 15. 61 R. DALTON 30:44.3 +13.2 +3:50.7 16. 71 D. HERRIDGE 31:21.7 +37.4 +4:28.1 17. 21 J. SERDERIDIS 31:33.0 +11.3 +4:39.4 18. 62 M. YOUNG 32:01.4 +28.4 +5:07.8 19. 73 J. HATTON 32:04.9 +3.5 +5:11.3 20. 72 C. BROOKS 32:13.7 +8.8 +5:20.1 SS10 NEWRY17 I (20.87 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 10 J. LATVALA 12:10.7 2. 2 O. TÄNAK 12:16.4 +5.7 +5.7 3. 5 T. NEUVILLE 12:18.7 +2.3 +8.0 4. 8 C. BREEN 12:19.8 +1.1 +9.1 5. 9 K. MEEKE 12:22.6 +2.8 +11.9 6. 11 E. LAPPI 12:24.0 +1.4 +13.3 7. 4 H. PADDON 12:26.0 +2.0 +15.3 8. 7 S. LEFEBVRE 12:34.5 +8.5 +23.8 9. 1 S. OGIER 12:39.6 +5.1 +28.9 10. 3 E. EVANS 12:45.5 +5.9 +34.8 11. 6 A. MIKKELSEN 13:51.5 +1:06.0 +1:40.8 SAT 09:36 - SS10: NEUVILLE He completes with the front-right tyre off the rim. He's lost 8sec to Latvala. "I went straight on at a junction. I was following lines in the road, I braked too late and had to reverse. I have broken something on the gearbox too. We have to check but it will be okay.", SAT 09:39 - SS10: MIKKELSEN Big time loss showing on the splits. He's 39.7sec slower than Latvala at the 14km point. 2 punctures. SAT 09:44 - SS10: MIKKELSEN Disaster. He's lost 1m40s with a front and rear left puncture. Worse still, he he has just one spare. "It happened 2km after the start on a right-hander over a crest. In third or fourth gear I went wide and touched the bank quite hard. I thought I had just a rear puncture but soon after I felt the front too. I have one spare so it doesn't look like we'll be going any further." OVERALL POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 1:37:24.3 2. 10 J. LATVALA 1:37:30.0 +5.7 +5.7 3. 9 K. MEEKE 1:37:45.4 +15.4 +21.1 4. 2 O. TÄNAK 1:37:51.7 +6.3 +27.4 5. 8 C. BREEN 1:38:09.9 +18.2 +45.6 6. 4 H. PADDON 1:38:17.8 +7.9 +53.5 7. 1 S. OGIER 1:38:33.6 +15.8 +1:09.3 8. 6 A. MIKKELSEN 1:38:41.5 +7.9 +1:17.2 9. 7 S. LEFEBVRE 1:39:34.4 +52.9 +2:10.1 10. 3 E. EVANS 1:39:50.5 +16.1 +2:26.2 11. 11 E. LAPPI 1:41:03.1 +1:12.6 +3:38.8 12. 31 K. ROVANPERA 1:44:06.3 +3:03.2 +6:42.0 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
NORBY 534 Опубликовано 18 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 ноября, 2017 SS11 RACEWAY SSS (1.37 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 2 O. TÄNAK 1:15.3 2. 1 S. OGIER 1:15.5 +0.2 +0.2 3. 5 T. NEUVILLE 1:15.9 +0.4 +0.6 4. 8 C. BREEN 1:16.1 +0.2 +0.8 5. 10 J. LATVALA 1:16.5 +0.4 +1.2 6. 11 E. LAPPI 1:16.8 +0.3 +1.5 7. 9 K. MEEKE 1:16.8 +0.0 +1.5 8. 4 H. PADDON 1:17.0 +0.2 +1.7 9. 7 S. LEFEBVRE 1:17.1 +0.1 +1.8 10. 3 E. EVANS 1:18.6 +1.5 +3.3 11. 31 K. ROVANPERA 1:18.6 +0.0 +3.3 12. 21 J. SERDERIDIS 1:20.3 +1.7 +5.0 13. 71 D. HERRIDGE 1:21.3 +1.0 +6.0 14. 79 F. FRISIERO 1:24.7 +3.4 +9.4 15. 68 N. QUINN 1:25.4 +0.7 +10.1 16. 78 L. BATES 1:26.3 +0.9 +11.0 17. 73 J. HATTON 1:27.2 +0.9 +11.9 18. 75 T. CLARKE 1:27.2 +0.0 +11.9 19. 77 J. O'DOWD 1:27.8 +0.6 +12.5 20. 62 M. YOUNG 1:28.4 +0.6 +13.1 SS12 WELSHS CREEK (33.49 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 17:44.8 2. 2 O. TÄNAK 17:54.6 +9.8 +9.8 3. 10 J. LATVALA 17:54.7 +0.1 +9.9 4. 8 C. BREEN 17:58.5 +3.8 +13.7 5. 9 K. MEEKE 18:04.1 +5.6 +19.3 6. 4 H. PADDON 18:05.2 +1.1 +20.4 7. 11 E. LAPPI 18:08.8 +3.6 +24.0 8. 1 S. OGIER 18:11.1 +2.3 +26.3 9. 3 E. EVANS 18:23.8 +12.7 +39.0 10. 7 S. LEFEBVRE 18:24.1 +0.3 +39.3 11. 61 R. DALTON 20:09.6 +1:45.5 +2:24.8 12. 68 N. QUINN 20:12.3 +2.7 +2:27.5 13. 71 D. HERRIDGE 20:55.4 +43.1 +3:10.6 14. 75 T. CLARKE 21:03.0 +7.6 +3:18.2 15. 21 J. SERDERIDIS 21:37.8 +34.8 +3:53.0 16. 79 F. FRISIERO 21:52.4 +14.6 +4:07.6 17. 80 P. DUNN 22:35.8 +43.4 +4:51.0 18. 77 J. O'DOWD 22:57.3 +21.5 +5:12.5 19. 81 M. BEARD 23:25.1 +27.8 +5:40.3 20. 66 R. PINTER 24:05.4 +40.3 +6:20.6 SS13 ARGENTS HILL (LIVE TV) (12.24 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 6:42.4 2. 10 J. LATVALA 6:45.2 +2.8 +2.8 3. 2 O. TÄNAK 6:46.0 +0.8 +3.6 4. 4 H. PADDON 6:47.5 +1.5 +5.1 5. 8 C. BREEN 6:48.1 +0.6 +5.7 6. 7 S. LEFEBVRE 6:50.9 +2.8 +8.5 7. 1 S. OGIER 6:54.4 +3.5 +12.0 8. 3 E. EVANS 6:57.2 +2.8 +14.8 9. 11 E. LAPPI 6:57.3 +0.1 +14.9 10. 68 N. QUINN 7:26.5 +29.2 +44.1 11. 61 R. DALTON 7:27.8 +1.3 +45.4 12. 69 E. EVANS 7:29.7 +1.9 +47.3 13. 21 J. SERDERIDIS 7:40.3 +10.6 +57.9 14. 71 D. HERRIDGE 7:40.6 +0.3 +58.2 15. 72 C. BROOKS 7:48.3 +7.7 +1:05.9 16. 78 L. BATES 7:50.4 +2.1 +1:08.0 17. 62 M. YOUNG 7:51.6 +1.2 +1:09.2 18. 79 F. FRISIERO 7:52.5 +0.9 +1:10.1 19. 75 T. CLARKE 7:53.7 +1.2 +1:11.3 20. 73 J. HATTON 7:57.3 +3.6 +1:14.9 SS14 NEWRY17 II (20.87 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 1 S. OGIER 6:42.2 2. 10 J. LATVALA 6:51.4 +9.2 +9.2 3. 75 T. CLARKE 6:59.1 +7.7 +16.9 4. 2 O. TÄNAK 7:05.6 +6.5 +23.4 5. 5 T. NEUVILLE 7:11.1 +5.5 +28.9 6. 4 H. PADDON 7:15.6 +4.5 +33.4 7. 61 R. DALTON 7:16.6 +1.0 +34.4 8. 7 S. LEFEBVRE 7:19.7 +3.1 +37.5 9. 21 J. SERDERIDIS 7:31.7 +12.0 +49.5 10. 8 C. BREEN 7:36.5 +4.8 +54.3 11. 69 E. EVANS 8:00.0 +23.5 +1:17.8 12. 11 E. LAPPI 8:06.6 +6.6 +1:24.4 13. 78 L. BATES 8:15.6 +9.0 +1:33.4 14. 71 D. HERRIDGE 8:15.9 +0.3 +1:33.7 15. 31 K. ROVANPERA 8:19.7 +3.8 +1:37.5 16. 79 F. FRISIERO 8:21.8 +2.1 +1:39.6 17. 72 C. BROOKS 8:35.5 +13.7 +1:53.3 18. 3 E. EVANS 8:38.4 +2.9 +1:56.2 19. 68 N. QUINN 8:38.9 +0.5 +1:56.7 20. 62 M. YOUNG 8:41.0 +2.1 +1:58.8 SS15 DESTINATION NSW SSS - III (1.27 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 8 C. BREEN 1:02.3 2. 5 T. NEUVILLE 1:02.3 +0.0 +0.0 3. 1 S. OGIER 1:02.7 +0.4 +0.4 4. 2 O. TÄNAK 1:02.8 +0.1 +0.5 5. 10 J. LATVALA 1:02.9 +0.1 +0.6 6. 4 H. PADDON 1:03.1 +0.2 +0.8 7. 7 S. LEFEBVRE 1:03.1 +0.0 +0.8 8. 11 E. LAPPI 1:03.2 +0.1 +0.9 9. 3 E. EVANS 1:03.7 +0.5 +1.4 10. 21 J. SERDERIDIS 1:07.3 +3.6 +5.0 11. 61 R. DALTON 1:08.5 +1.2 +6.2 12. 71 D. HERRIDGE 1:09.5 +1.0 +7.2 13. 68 N. QUINN 1:11.1 +1.6 +8.8 14. 79 F. FRISIERO 1:11.5 +0.4 +9.2 15. 69 E. EVANS 1:11.7 +0.2 +9.4 16. 75 T. CLARKE 1:11.9 +0.2 +9.6 17. 73 J. HATTON 1:11.9 +0.0 +9.6 18. 78 L. BATES 1:12.3 +0.4 +10.0 19. 72 C. BROOKS 1:13.3 +1.0 +11.0 20. 80 P. DUNN 1:13.5 +0.2 +11.2 SS16 DESTINATION NSW SSS - IV (1.27 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 2 O. TÄNAK 1:01.8 2. 5 T. NEUVILLE 1:01.9 +0.1 +0.1 3. 8 C. BREEN 1:01.9 +0.0 +0.1 4. 4 H. PADDON 1:02.1 +0.2 +0.3 5. 7 S. LEFEBVRE 1:02.2 +0.1 +0.4 6. 10 J. LATVALA 1:02.4 +0.2 +0.6 7. 1 S. OGIER 1:02.5 +0.1 +0.7 8. 11 E. LAPPI 1:02.7 +0.2 +0.9 9. 3 E. EVANS 1:03.1 +0.4 +1.3 10. 21 J. SERDERIDIS 1:05.7 +2.6 +3.9 11. 61 R. DALTON 1:06.8 +1.1 +5.0 12. 71 D. HERRIDGE 1:08.6 +1.8 +6.8 13. 69 E. EVANS 1:10.6 +2.0 +8.8 14. 79 F. FRISIERO 1:11.0 +0.4 +9.2 15. 68 N. QUINN 1:11.0 +0.0 +9.2 16. 78 L. BATES 1:11.6 +0.6 +9.8 17. 75 T. CLARKE 1:12.6 +1.0 +10.8 18. 80 P. DUNN 1:12.8 +0.2 +11.0 19. 62 M. YOUNG 1:13.3 +0.5 +11.5 20. 76 A. PENNY 1:13.3 +0.0 +11.5 OVERALL POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 2:05:11.6 2. 10 J. LATVALA 2:05:31.7 +20.1 +20.1 3. 2 O. TÄNAK 2:05:52.2 +20.5 +40.6 4. 8 C. BREEN 2:06:16.8 +24.6 +1:05.2 5. 4 H. PADDON 2:06:32.7 +15.9 +1:21.1 6. 1 S. OGIER 2:06:59.8 +27.1 +1:48.2 7. 7 S. LEFEBVRE 2:08:11.8 +1:12.0 +3:00.2 8. 3 E. EVANS 2:08:36.9 +25.1 +3:25.3 9. 11 E. LAPPI 2:09:31.9 +55.0 +4:20.3 10. 68 N. QUINN 2:22:46.8 +13:14.9 +17:35.2 11. 61 R. DALTON 2:23:29.9 +43.1 +18:18.3 12. 71 D. HERRIDGE 2:26:12.8 +2:42.9 +21:01.2 13. 9 K. MEEKE 2:26:52.8 +40.0 +21:41.2 14. 21 J. SERDERIDIS 2:28:40.5 +1:47.7 +23:28.9 15. 75 T. CLARKE 2:32:05.6 +3:25.1 +26:54.0 16. 79 F. FRISIERO 2:32:12.2 +6.6 +27:00.6 17. 31 K. ROVANPERA 2:34:49.3 +2:37.1 +29:37.7 18. 77 J. O'DOWD 2:37:37.4 +2:48.1 +32:25.8 19. 62 M. YOUNG 2:38:39.7 +1:02.3 +33:28.1 20. 80 P. DUNN 2:40:40.3 +2:00.6 +35:28.7 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
NORBY 534 Опубликовано 18 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 ноября, 2017 SAT 13:52 - MEEKE OUT Unable to stablise his broken suspension, Meeke has retired before the start of Stage 13. SAT 12:53 - SS12: OGIER His car is missing its front bumper and splitter. He jumps out to take a look. "That will make it tricky," he acknowledges. "It happened less than 1km before the finish. It was very slippery, I went wide, spun into a bank and lost the bumper." 10sec quicker than Lappi on the splits, he completes 2.3sec slower. SAT 12:48 - SS12: LEFEBVRE "A bit better that earlier but I spun one more time and I think I lost 15 seconds. I braked too late, spun and stalled the engine." His car escapes serious damage. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
NORBY 534 Опубликовано 18 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 ноября, 2017 SS17 PILBARA REVERSE I (9.93 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 3 E. EVANS 5:23.1 2. 11 E. LAPPI 5:25.6 +2.5 +2.5 3. 1 S. OGIER 5:26.7 +1.1 +3.6 4. 10 J. LATVALA 5:27.1 +0.4 +4.0 5. 5 T. NEUVILLE 5:28.2 +1.1 +5.1 6. 2 O. TÄNAK 5:30.3 +2.1 +7.2 7. 4 H. PADDON 5:30.5 +0.2 +7.4 8. 8 C. BREEN 5:35.2 +4.7 +12.1 9. 9 K. MEEKE 5:36.4 +1.2 +13.3 10. 6 A. MIKKELSEN 5:55.6 +19.2 +32.5 11. 7 S. LEFEBVRE 7:28.6 +1:33.0 +2:05.5 SS18 BUCCA16 - Breen rolled E. EVANS - electrical issues OVERALL POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 2:10:39.8 2. 10 J. LATVALA 2:10:58.8 +19.0 +19.0 3. 2 O. TÄNAK 2:11:22.5 +23.7 +42.7 4. 8 C. BREEN 2:11:52.0 +29.5 +1:12.2 5. 4 H. PADDON 2:12:03.2 +11.2 +1:23.4 6. 1 S. OGIER 2:12:26.5 +23.3 +1:46.7 7. 3 E. EVANS 2:14:00.0 +1:33.5 +3:20.2 8. 11 E. LAPPI 2:14:57.5 +57.5 +4:17.7 9. 7 S. LEFEBVRE 2:15:40.4 +42.9 +5:00.6 10. 61 R. DALTON 2:30:21.3 +14:40.9 +19:41.5 11. 9 K. MEEKE 2:32:29.2 +2:07.9 +21:49.4 12. 21 J. SERDERIDIS 2:36:03.6 +3:34.4 +25:23.8 13. 31 K. ROVANPERA 2:41:12.4 +5:08.8 +30:32.6 14. 6 A. MIKKELSEN 2:47:23.7 +6:11.3 +36:43.9 ІСТОРИЧНИЙ СУ..... щас починається тропічний ливень. І хто встиг проїхати той молодець... вангую зміну позицій. Там всього 20с різниці а СУ 30+км. Хехехе... прям як туман для Латвали в ГБ був де він вистрелив. SS18 BUCCA16 (31.90 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 4 H. PADDON 16:57.4 2. 11 E. LAPPI 17:01.1 +3.7 +3.7 3. 3 E. EVANS 17:05.9 +4.8 +8.5 4. 1 S. OGIER 17:10.4 +4.5 +13.0 5. 2 O. TÄNAK 17:11.9 +1.5 +14.5 6. 10 J. LATVALA 17:24.2 +12.3 +26.8 7. 5 T. NEUVILLE 17:33.3 +9.1 +35.9 8. 6 A. MIKKELSEN 18:28.7 +55.4 +1:31.3 9. 9 K. MEEKE 18:33.0 +4.3 +1:35.6 OVERALL POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 2:28:13.1 2. 10 J. LATVALA 2:28:23.0 +9.9 +9.9 3. 2 O. TÄNAK 2:28:34.4 +11.4 +21.3 4. 4 H. PADDON 2:29:00.6 +26.2 +47.5 5. 1 S. OGIER 2:30:36.9 +1:36.3 +2:23.8 6. 3 E. EVANS 2:31:05.9 +29.0 +2:52.8 7. 11 E. LAPPI 2:31:58.6 +52.7 +3:45.5 8. 9 K. MEEKE 2:51:02.2 +19:03.6 +22:49.1 9. 6 A. MIKKELSEN 3:05:52.4 +14:50.2 +37:39.3 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
NORBY 534 Опубликовано 19 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 19 ноября, 2017 SS20 PILBARA REVERSE II 9.93 11:46 CANCELLED SS19 WEDDING BELLS16 I (LIVE TV) (6.44 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 3:55.5 2. 6 A. MIKKELSEN 3:57.4 +1.9 +1.9 3. 2 O. TÄNAK 4:00.2 +2.8 +4.7 4. 10 J. LATVALA 4:00.3 +0.1 +4.8 5. 11 E. LAPPI 4:01.4 +1.1 +5.9 6. 1 S. OGIER 4:03.0 +1.6 +7.5 7. 9 K. MEEKE 4:05.9 +2.9 +10.4 8. 4 H. PADDON 4:07.5 +1.6 +12.0 9. 3 E. EVANS 4:09.2 +1.7 +13.7 10. 31 K. ROVANPERA 4:26.4 +17.2 +30.9 11. 61 R. DALTON 4:31.3 +4.9 +35.8 12. 72 C. BROOKS 4:40.6 +9.3 +45.1 13. 78 L. BATES 4:40.8 +0.2 +45.3 14. 69 E. EVANS 4:45.1 +4.3 +49.6 15. 74 W. MORTON 4:48.1 +3.0 +52.6 16. 21 J. SERDERIDIS 4:49.8 +1.7 +54.3 17. 71 D. HERRIDGE 4:50.3 +0.5 +54.8 18. 68 N. QUINN 4:52.5 +2.2 +57.0 19. 76 A. PENNY 4:52.9 +0.4 +57.4 20. 79 F. FRISIERO 4:54.1 +1.2 +58.6 SS21 WEDDING BELLS16 II (POWER STAGE) (6.44 KM) STAGE POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 1 S. OGIER 3:32.6 2. 2 O. TÄNAK 3:32.7 +0.1 +0.1 3. 11 E. LAPPI 3:34.3 +1.6 +1.7 4. 6 A. MIKKELSEN 3:34.7 +0.4 +2.1 5. 9 K. MEEKE 3:35.1 +0.4 +2.5 6. 3 E. EVANS 3:35.3 +0.2 +2.7 7. 4 H. PADDON 3:35.8 +0.5 +3.2 8. 5 T. NEUVILLE 3:36.2 +0.4 +3.6 9. 31 K. ROVANPERA 3:48.7 +12.5 +16.1 10. 61 R. DALTON 4:04.0 +15.3 +31.4 11. 68 N. QUINN 4:09.4 +5.4 +36.8 12. 69 E. EVANS 4:10.1 +0.7 +37.5 13. 71 D. HERRIDGE 4:17.5 +7.4 +44.9 14. 72 C. BROOKS 4:17.9 +0.4 +45.3 15. 78 L. BATES 4:18.5 +0.6 +45.9 16. 21 J. SERDERIDIS 4:19.9 +1.4 +47.3 17. 74 W. MORTON 4:23.4 +3.5 +50.8 18. 62 M. YOUNG 4:25.2 +1.8 +52.6 19. 79 F. FRISIERO 4:27.4 +2.2 +54.8 20. 75 T. CLARKE 4:29.2 +1.8 +56.6 OVERALL POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST 1. 5 T. NEUVILLE 2:35:44.8 2. 2 O. TÄNAK 2:36:07.3 +22.5 +22.5 3. 4 H. PADDON 2:36:43.9 +36.6 +59.1 4. 1 S. OGIER 2:38:12.5 +1:28.6 +2:27.7 5. 3 E. EVANS 2:38:50.4 +37.9 +3:05.6 6. 11 E. LAPPI 2:39:34.3 +43.9 +3:49.5 7. 9 K. MEEKE 2:58:43.2 +19:08.9 +22:58.4 8. 61 R. DALTON 3:00:24.4 +1:41.2 +24:39.6 9. 68 N. QUINN 3:00:48.2 +23.8 +25:03.4 10. 71 D. HERRIDGE 3:05:37.1 +4:48.9 +29:52.3 11. 21 J. SERDERIDIS 3:08:10.2 +2:33.1 +32:25.4 12. 31 K. ROVANPERA 3:09:01.1 +50.9 +33:16.3 13. 6 A. MIKKELSEN 3:13:24.5 +4:23.4 +37:39.7 14. 75 T. CLARKE 3:14:05.2 +40.7 +38:20.4 15. 79 F. FRISIERO 3:15:01.4 +56.2 +39:16.6 16. 77 J. O'DOWD 3:20:31.6 +5:30.2 +44:46.8 17. 62 M. YOUNG 3:21:59.6 +1:28.0 +46:14.8 18. 80 P. DUNN 3:27:00.2 +5:00.6 +51:15.4 19. 72 C. BROOKS 3:29:45.5 +2:45.3 +54:00.7 20. 78 L. BATES 3:42:18.7 +12:33.2 +1:06:33.9 SUN 14:11 - LATVALA His Toyota has left the road and hit a tree. It's going no further. Jari-Matti and co-driver Miikka are out of the car and surveying the damage. The drivers at the stage end are watching the big screens in disbelief. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
шурег 16 Опубликовано 19 ноября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 ноября, 2017 Ярик, блин, скатина. Ну капец, как обычно. ААААыаыаыаыа.!!!!!!!!!!! 0636 999 4O7 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Tolyan 1 493 Опубликовано 19 ноября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 ноября, 2017 35 минут назад, шурег сказал: Ярик, блин, скатина. Ну капец, как обычно. ААААыаыаыаыа.!!!!!!!!!!! Просто нет слов(((( Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ValerKat 407 Опубликовано 19 ноября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 ноября, 2017 Ярик красава... блин Маленького, кто хочешь обидит. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти