Рекомендуемые сообщения

З приводу розходу палива. Так як зараз приходиться їздити кожен день по 120км вирішив провести експеременти із ускорітєльними насосами на карбі 2108. Кожен раз під капот ставилася пляшка 1,5 літра, вигазовував весь бензин із карбюратора, з пляшки підключав подачу, а обратку також заводив у пляшку. Всі тести проводилися на одному і тому ж відрізку дороги.

І так:

1) ускорітель Нива—45 в першу камеру , на 1.5 літра  я проїхав 23,3 км.

2) 35/40 загнутий у першу камеру —23 км.

3) 45/40 кожен у свою камеру —20 км.

Флажок стоїть №7, жиклери 1 кам. 95/155, 2 камери — 97,5/125, ХХ—41.

Найкращий підхват на всіх діапазонах сподобався на 35/40 загнутий у першу камеру.

Так що ті хто кажуть, що ускорітєлі не грають роль при їзді на головній дозуючій системі, мабуть помиляються, бо заміри очевидні.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 31
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

25 минут назад, ВОВ@Н сказал:

Флажок стоїть №7, жиклери 1 кам. 95/155

знатный еврей (Порошин) говорит что в первую камеру надо 97.5 топливного, и мол поедет чуть лучше и на расход не отразится.

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
28 минут назад, Emissions сказал:

знатный еврей (Порошин) говорит что в первую камеру надо 97.5 топливного, и мол поедет чуть лучше и на расход не отразится.

У Вована воздух уменьшен,я тоже так делал-это практически тоже что 97.5 поставить.На расход оно практически незаметно.На сегоднешний день я бы еще и топливного попробовал бы увеличить+нивовский носик,тут уже конечно расход прежний не будет.

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ще хочу спробувати 35/40 як по стандарту в обидві камери. А потім визначусь що залишити.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, ВОВ@Н сказал:

Ще хочу спробувати 35/40 як по стандарту в обидві камери. А потім визначусь що залишити.

У себя так и поставил на 1.3 моторе как с завода-воздух только155 вместо 165 как у тебя и на этом я остановился.В дальнейшем начал ездить на газу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вже 2 неділі борюся із провалом при старті, поміняв все що можна: і розпилювачі і жиклери хх і мембрани і все одно від провалу на старті не можу позбавитись. Якщо рушати плавно, то все нормально, а якщо трохи різкіше чи швидше наприклад під гору чи на світофорі, то машина якто клює носом десь на 1500 обертів, а потім починає їхати нормально, заміна жиклерів ХХ теж не допомагає. Якщо ставити більший, то гвинт якості приходиться закручувати, якшо менший, то відкручувати, але на провал при старті ні в одному випадку не впливає.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@ВОВ@Н я думаю надо не жики хх менять, а смотреть что там с переходной системой.

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Це там де продовгувата дірка біля заслонки 1 камери, то я її пропшикував карбклінером і продував компресором але нічого не допомагає. Чи є ще якась процедура?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні проводив експеремент. У мене є ще одна нижня частина карбюратора. Так от я її поставив на авто, правда клапан ХХ і розпилювач із того карба що був. І результат той самий, провал чи більше похоже на запинання при старті остався. Хоча гвинтом якості виставляв хх і знаходив ту саму «горку». Щось мені вже не віриться що проблема в карбюраторі, бо два карбюратори не можуть працювати однаково.

Якщо стартувати швидко, то авто зразу клює носом, що аж головою об руль можна вдаритись, а потім через 0,5 секунди начинає нормально їхати, а якщо помалу і поступово то все нормально, я думаю чи не проблема в вакумному регуляторі що стоїть на трамрлері. Хоча на ХХ, якщо знятися шланг з карбюрато і втягнути ротом повітря, то оберти піднімаються.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поставив інший карбюратор, запинання при старті залишилось. Правда коли поставив жиклер ХХ з великою диркою, а гвинт якості відкрутив лише на 6 обертів від початку, і добавив гвинтом кількості трішки обертів, (тобто привідуривши дросельну заснонку трішки більше), то запинання стало меншим, а на гарячому двигуні майже не відчувається, але ХХ не стабільний і мотором трясе як лихорадочним. Коли знімаю клему з електроклапана—мотор глохне. Вже й не знаю що робити, на третьому карбюраторі симптоми однакові.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти