ВОВ@Н 209 Опубликовано 15 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 15 ноября, 2018 (изменено) З приводу розходу палива. Так як зараз приходиться їздити кожен день по 120км вирішив провести експеременти із ускорітєльними насосами на карбі 2108. Кожен раз під капот ставилася пляшка 1,5 літра, вигазовував весь бензин із карбюратора, з пляшки підключав подачу, а обратку також заводив у пляшку. Всі тести проводилися на одному і тому ж відрізку дороги. І так: 1) ускорітель Нива—45 в першу камеру , на 1.5 літра я проїхав 23,3 км. 2) 35/40 загнутий у першу камеру —23 км. 3) 45/40 кожен у свою камеру —20 км. Флажок стоїть №7, жиклери 1 кам. 95/155, 2 камери — 97,5/125, ХХ—41. Найкращий підхват на всіх діапазонах сподобався на 35/40 загнутий у першу камеру. Так що ті хто кажуть, що ускорітєлі не грають роль при їзді на головній дозуючій системі, мабуть помиляються, бо заміри очевидні. Изменено 15 ноября, 2018 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Emissions 127 Опубликовано 15 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 ноября, 2018 25 минут назад, ВОВ@Н сказал: Флажок стоїть №7, жиклери 1 кам. 95/155 знатный еврей (Порошин) говорит что в первую камеру надо 97.5 топливного, и мол поедет чуть лучше и на расход не отразится. In Bass We Trust Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 15 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 15 ноября, 2018 28 минут назад, Emissions сказал: знатный еврей (Порошин) говорит что в первую камеру надо 97.5 топливного, и мол поедет чуть лучше и на расход не отразится. У Вована воздух уменьшен,я тоже так делал-это практически тоже что 97.5 поставить.На расход оно практически незаметно.На сегоднешний день я бы еще и топливного попробовал бы увеличить+нивовский носик,тут уже конечно расход прежний не будет. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 ноября, 2018 Ще хочу спробувати 35/40 як по стандарту в обидві камери. А потім визначусь що залишити. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 16 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 ноября, 2018 1 час назад, ВОВ@Н сказал: Ще хочу спробувати 35/40 як по стандарту в обидві камери. А потім визначусь що залишити. У себя так и поставил на 1.3 моторе как с завода-воздух только155 вместо 165 как у тебя и на этом я остановился.В дальнейшем начал ездить на газу. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 ноября, 2018 Я вже 2 неділі борюся із провалом при старті, поміняв все що можна: і розпилювачі і жиклери хх і мембрани і все одно від провалу на старті не можу позбавитись. Якщо рушати плавно, то все нормально, а якщо трохи різкіше чи швидше наприклад під гору чи на світофорі, то машина якто клює носом десь на 1500 обертів, а потім починає їхати нормально, заміна жиклерів ХХ теж не допомагає. Якщо ставити більший, то гвинт якості приходиться закручувати, якшо менший, то відкручувати, але на провал при старті ні в одному випадку не впливає. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Emissions 127 Опубликовано 16 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 ноября, 2018 @ВОВ@Н я думаю надо не жики хх менять, а смотреть что там с переходной системой. In Bass We Trust Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 ноября, 2018 Це там де продовгувата дірка біля заслонки 1 камери, то я її пропшикував карбклінером і продував компресором але нічого не допомагає. Чи є ще якась процедура? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 ноября, 2018 (изменено) Сьогодні проводив експеремент. У мене є ще одна нижня частина карбюратора. Так от я її поставив на авто, правда клапан ХХ і розпилювач із того карба що був. І результат той самий, провал чи більше похоже на запинання при старті остався. Хоча гвинтом якості виставляв хх і знаходив ту саму «горку». Щось мені вже не віриться що проблема в карбюраторі, бо два карбюратори не можуть працювати однаково. Якщо стартувати швидко, то авто зразу клює носом, що аж головою об руль можна вдаритись, а потім через 0,5 секунди начинає нормально їхати, а якщо помалу і поступово то все нормально, я думаю чи не проблема в вакумному регуляторі що стоїть на трамрлері. Хоча на ХХ, якщо знятися шланг з карбюрато і втягнути ротом повітря, то оберти піднімаються. Изменено 17 ноября, 2018 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 18 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 ноября, 2018 (изменено) Поставив інший карбюратор, запинання при старті залишилось. Правда коли поставив жиклер ХХ з великою диркою, а гвинт якості відкрутив лише на 6 обертів від початку, і добавив гвинтом кількості трішки обертів, (тобто привідуривши дросельну заснонку трішки більше), то запинання стало меншим, а на гарячому двигуні майже не відчувається, але ХХ не стабільний і мотором трясе як лихорадочним. Коли знімаю клему з електроклапана—мотор глохне. Вже й не знаю що робити, на третьому карбюраторі симптоми однакові. Изменено 18 ноября, 2018 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти