Рекомендуемые сообщения

Pinned posts

Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза. 

Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів.  Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий великий.

В результаті чого був придбаний ось такий лот https://www.copart.com/lot/24774448/Photos .

В середині минулого літа після очікувань доставки і розмитнення привезли на автовозі мені її в гараж. Не спішно я у вільний від роботи час займався розборкою побитого, купівлею деталей і рештою клопотів. Оскільки бюджет був досить обмежений, то на сертифікацію щоб зекономити готував сам. Для цього мені знадобилось замінити задні повороти на жовті (по 909грн за шт), поставити повторювачі поворотів, які я приколхозив з якогось іншого ВАГа в крила, бо дзеркала з поворотами - це були б додаткові 300баксів. до бюджету. Також треба було встановити ЗПТФ. Схему знайшов на Д2 з кнопкою від ВАЗ2115 і релюхою звідти ж (так що крихта ВАЗа тепер в машині є :ph34r:)  Ліхтар лівий в кришку багажника купив новий, з сектором для ЗПТФ, якого в американському ліхтарі немає. Обійшовся 1300грн. 2 із 3х замінених рідних вже продав по 700грн. Ще правий поворот залишився. Однією з важливих умов було щоб подушки безпеки були цілі. І мені пощастило, що вони такі і були, а не обрізані і заховані під обшивку як буває.  Нещодавно закінчили неспішні роботи з кузовні, зібрав до купи, тепер катаюсь. 

По самій машині:

Двигун 2.0 8клапанів 115к.с., Не над-то потужний як для 2.0, але в потоці впевнено триматись дозволяє. Розподільне впорскування, що дозволило встановити ГБО4 покоління (350баксів вийшло). По бортовику витрата, якщо перевезти з миль на галоні в літри/100км виходить в місті 10-11 літрів. По проспектам миттєва витрата і біля 6л буває.

Маркування мотору СВРА. Замінено відразу комплект ГРМ (пасок, ролик і помпа "контітех" 2710грн+заміна 900, бо розбирати чимало треба). Також ось нещодавно з'явились пропуски запалення в 1-4 циліндрах, то замінив свічки. Денсо по 105грн за штуку. На старих видно ферроценовий нагар і як розряд тікав на корпус по центральному електроду - характерні доріжки. Разом і ВВ провода  замінив на "тесла" 695грн.

КПП: 5 ст. механіка.

Комплектація: "BASE" - є лише кондиціонер, ЕСП на всі вікна, електрорегулювання дзеркал, колеса на штампах 195\65-15. APS (якийсь аналог ESP, котрого в моїй версії немає) не вимикається. Спинка заднього сидіння без підлокітника. Також вже потім вичитав, що європейські версії можуть бути без центрального підлокітника, який в мене є. Може бути лише 2 динаміка в передніх дверях. В мене 4, і передні я з 1 сторони вже замінив на 2х компонентні Кікс, і на зад додав твітер з А6 Ауді. Задня підвіска буває незалежна, як у мене, а буває і балка. Тож виходить, що не такий вже і бомжпакет ? 

Додатково поки розбирав салон, то проклеїв без фанатизму підлогу і нові двері  ШВІ.

В подальших планах: Замінити мастило в моторі і КПП десь через 500-1000миль.

Закріпити 4рник ГБО на ресивері. Думаю якісь кутники на крокодил приклеїти. Бо х.з. як інашке красивіше зробити.

Глянути на стан гальмівних дисків (є підозри) і на колодки.

Оглянути ходову. Ніби непогано працює, але глибокі наші дороги щось слабо переварює. По дрібному рельєфу і в поворотах нормально себе поводить. 

Купити литі диски і хоча би пару літніх коліс на перед (думаю взагалі купити таке 1 як на запасці, яка нульцева).

Диски 15 діаметру поки схиляюсь взяти від А4 Ауді в В5 кузові. Там типу сплав якийсь легкий  і міцний. По дизайну, звісно, не супер, але не дорого. На 16 з нашими "дорогами" не хочу переходити. Та і машина не гоночна. Хоча виявляється на неї ставили і ще менш потужний 105 сильний 1.6 мотор від Поло.  

З правої сторони доробити музику. Замінити гамнітолу на звичайну 1дінову, які в мене без діла 2 шт. лежать. Бо рідна лише АУХ, диски і радіо читає. І то радіо, як відомо, лише не парні частоти. 

Зробити хімчистку салона, бо зачовганий добряче. Америкоси - свинюки ще ті. А судячи по знайденому в багажнику ліфчику і по наклейці на склі, то ще і баба студентка їздила :ph34r: .

Також цікаво би поковирятись в мізках спробувати що можна з імперської на метричну систему вимірювань перевести, а то милі і галони важко сприймати. Також деякі приховані функції активувати. Типу як електронна імітація блокування диференціалу, котра пригальмовує колесо, що буксує. 

 

 

IMG_20190410_183040[1].jpg

IMG_20190410_183028[1].jpg

IMG_20190410_183014[1].jpg

IMG_20190410_183003[1].jpg

IMG_20190410_182957[1].jpg

IMG_20190410_182935[1].jpg

IMG_20190410_182917[1].jpg

IMG_20190410_182831[1].jpg

IMG_20190410_183057[1].jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 недели спустя...
  • Ответов 120
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза.  Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів.  Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий велики

Хмм....  у мене була прикольна "історія" з поворотніками ? Є в мене один знайомий ( правдолюб, борець за справедливість )))) під 2 метри зріст вага 100+  , займається единоборствами ,за кордоном в

Дохалєрі інформації єслі шо тут https://vwts.ru/

Изображения в теме

14 часов назад, zxc123x сказал:

а как на этом чуде свечи меняются? со снятием впускного коллектора? и на авторио рассказы есть про 5...6 литров расхода ?

 

апп.png

аппрпр.png

Я не знімав нічого. "Ловкость рук и никакого мошенничества". Карданчик і спеціальна головка на 16 для свічок (з резиновою втулкою, щоб свічка не випадала). Сама проблема була зняти і надіти провода а 2 і 3 циліндри. Тут допомогли довгі корцанги з роздвоєними кінчиками в сусіда по гаражу ?  Це так, щоб за самі провода ж не тягнути, коли їх знімати. 

Про 5-6 літрів - пиз*ять! По місту в середьому 23-24 милі на галлон, за містом їздив лише раз, вийшло десь 33-35милі на галлон. Це показання бортового компа. Враховуючи що газу насправді йде більше, то реальна витрата у зрозумілих нам величинах буде десь 12л газу по місту і біля 8 по трасі. Ланос в мене їв більше.

13 часов назад, Volf сказал:

Соляры да.

Про дищель не знаю. Можливо. Але на фото не дизельний мотор точно ?

 

4 часа назад, pet сказал:

Тормоза звездец по состоянию. Вроде все на америку кипятком писают, а по технике состояние никто никогда ничего не делал.

Теж враження що там хіба мастило  і то раз в 15-20 тисяч міняють. Тому корчі з пробігом в 100-150к. миль я би не рекомендував брати, хіба що там купити їх до 1.5к з мінімальними кузовними пошкодженнями і розраховувати, що по техніці буде чималий кусок роботи.

Взагалі, повторюсь, вся ця тема вигідна з машинами з пробігом менше 50к миль і які в нас від 15к коштують. З дешевих є смисл брати машину яка вже тут зроблена і обкатана. 

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тема с американцами еще долго будет мусолиться. Дешево там....наш народ халяву любит. Там фолькс битый стартцет от 1500 у.е. с малым пробегом и свежайшими годами....слюни у народа текут реками...но берешь тачку по фото, а приезжает трупак. Кому везет, а кому нет. Чуваки купили фокус битый в крыло...честно по фото повреждения минимальны. А при ремонте выяснилось, сгорел комп. И еще штука приплюсовалась. Это кроме доставки, растаможки и ремонта кузовного в украине

  • Upvote 1

тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
43 минуты назад, pet сказал:

Тема с американцами еще долго будет мусолиться. Дешево там....наш народ халяву любит. Там фолькс битый стартцет от 1500 у.е. с малым пробегом и свежайшими годами....слюни у народа текут реками...но берешь тачку по фото, а приезжает трупак. Кому везет, а кому нет. Чуваки купили фокус битый в крыло...честно по фото повреждения минимальны. А при ремонте выяснилось, сгорел комп. И еще штука приплюсовалась. Это кроме доставки, растаможки и ремонта кузовного в украине

І справді. Це лотерея. Тому наступного разу, якщо мені знову захочеться погратись в таку гру, то я буду спершу дивитись корчі, які вже завезені сюди.  Або збирати більше бабла і купувати цілі машини з Манхейма :))

 

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 часов назад, Dim.on-zt сказал:

Про дищель не знаю. Можливо. Але на фото не дизельний мотор точно ?

Я в курсе что не электро:smile:

Дизеля 1.9 так и жрут.

Тут бы по трассе в 9 газа вложится,не то что по городу 6 даже бензина,разве что по трассе накатом с горки с выключенным зажиганием.:D

У меня меньше 12 газа по Киеву ночью по проспектам не получалось,1.8  и 2 литра по расходу почти одно и тоже,хотя 2 л. мотор поновее технологически-может и чё намудрили в сторону экономии.

Изменено пользователем Volf
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

"1.8  и 2 литра по расходу почти одно и тоже,хотя 2 л. мотор поновее технологически-может и чё намудрили в сторону экономии. "-- ну, тут скорее все немножко не так, 1.8 20v и 2.0 8v.  мне другое любопытно и еще больше укрепляет нелюбовь к vw-audi grup-  в европе таких моторов нет, а судя по дизельгейту нормы токсичности в сша не отстают от наших. а нам туареги и 1.4 tsi с ресурсом до ремонта 60 тысяч ? и судя по дизельгейту, американцев и такое отношение к качеству продаваемых автомобилей не устраивает. мне кажется, что при пробеге в 200....300 тысячь стоимость эксплуатации старого 2.0 будет меньше, чем новомодного 1.4 tsi. и как бы машины не плохие, но в них заложены с момента разработки заниженный ресурс. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 часа назад, zxc123x сказал:

"1.8  и 2 литра по расходу почти одно и тоже,хотя 2 л. мотор поновее технологически-может и чё намудрили в сторону экономии. "-- ну, тут скорее все немножко не так, 1.8 20v и 2.0 8v.  мне другое любопытно и еще больше укрепляет нелюбовь к vw-audi grup-  в европе таких моторов нет, а судя по дизельгейту нормы токсичности в сша не отстают от наших. а нам туареги и 1.4 tsi с ресурсом до ремонта 60 тысяч ? и судя по дизельгейту, американцев и такое отношение к качеству продаваемых автомобилей не устраивает. мне кажется, что при пробеге в 200....300 тысячь стоимость эксплуатации старого 2.0 будет меньше, чем новомодного 1.4 tsi. и как бы машины не плохие, но в них заложены с момента разработки заниженный ресурс. 

Про 1.4 на 122к.с.і справді пишуть, що там ресурс 140-160к км. На 1.4 150к.с. і того менше. Мій мотор по суті старий як гівно мамонта, х.з. як він до євро 5 дотягнутий. Напевне задушений програмно. Бо після 3000 не їде. Основний підхват з 2 000до 3000. Ніби на дизелі. Думаю, якщо йому вправити мозок до євро 2, то там ще з 10-15 к.с і Н\м можна би знайти. Але навряд я буду туди лазити. Принаймні не зараз точно.  8 клапанів, ГРМ на паску, а не на цих дурнуватих ланцюгах, де зараз найбільше заховано причин в низькому ресурсі багатьох двигунів. 

До речі про витрату пального вище я не написав, що 32-34милі на галоні - це при швидкості 120-130. По місту ось ввечері по проспектам при 90км\год 44-46. Що на наші і справді біля 5.3л\100км. Це на 5 передачі 1900-2000об\хв. 

До речі, подивився - вже 1200миль накатав на ній.

 

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тоді не такий він старий.У мене по паспорту 12 бензину жре.

У мене "підхватує" і з 1500,далі з 2200 думає і їде уже далі з 3000-це в усіх цих моторах так,можна по другому цей момент проходить,треба вибирати правильно передачу і т.д.-я так думаю,що я на цьому моторів  буду ще довго вчитись їздить-недавно тільки поняв як треба  їхати(показав один компьютерщик) щоб обороти не піднімались коли скидую на нейтралку.Крутящий момент на 4200-так що на газу не сильно покрутиш,а на бензині стрілка рівня падає на очах,тай нема моменту(кнопку газ/бензин поставили наче спецом щоб меньше провоцирувала,далеко і не видно переключилась чи ні)

Може твоїй треба дати просраться і в мізки лізти не прийдеться:smile:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

самое интересное: сейчас ваг опять переходит на ремень. это к слову о цепях, которые судя по нету и после 30 000 тянулся на 1.4... а есть мотор с цепями возле маховика. https://vag-motors.ru/audi-a8-timing-chain-zamena/ и объясните мне, что реально никак невозможно это было сделать как у всех перед двигателем?  шоб маховик не снимать...

концепция понятна уже давно на примере митсубиси : с 2006 или 2007 года они на грани банкротства, сейчас сняли с конвеера кольт,  лансер и галант (ни одной легковушки), так как нет финансов на разработку моторов евро 6, но уже с 2007 демпинговали, а разницу в цене по сравнению с конкурентами закладывали в гарантийное ТО, расписав туда до 150 000 замену тормозных дисков, амортизаторов и многого другого. как бы не честная конкуренция получается...

audi-a8-timing-chain-18-1024x768.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Запрограмоване старіння. Того ж таки Травнікова подивіться відоси про сучасні двигуни. Після показаного ним я і зрозумів, що в 90% випадків ланцюг - шляпа.. Виробникам треба щоб по закінченню гарантії покупці викинули авто і йшли купувати нове. Маркетинг же зараз править світом :( Інженери не головні зараз.

Чому свій мотор старим називаю: немає ні фазокрутилок, ні змінної довжини колекторів, ні безпосереднього впорску, ні 2 всічок на циліндр і т.д. По суті як ТАЗовський 8 клоп тільки з електронним дроселем, 2 лямбдами і каталізатором. То де там могли нашкребти євро 5, окрім як задушити його.  З 2 літрів 115коней - це віддача  тупо така ж як у інжекторного 21083 приблизно 5.5 коней зі 100см.куб об'єму.  

  • Upvote 1

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Почало було дьогратись машина. Пропуски запалення на газу в 2 циліндрі при навантаженні більше 40% дроселя (по обд сканеру). Поміняв форсунки газові місцями 2 з 4 циліндром, думав якщо перейде несправнясть, то відповідно якась форсунка глючить, свічки ж проводами ще і тисячі не проїхали. Але ні. Так само дьоргалось, але чек не вискакував і не можна було зрозуміти. Вирішив спробувати поставити стару свічку, що колись на 08 стояла, була піскоструєм почищена і покладена про запас. 4 контактна Beru. Підправив там зазори. Вкрутив. І поки додому з гаража доїхав, то все працює супер, і відчутно, що машині стало легше їхати. 

Ось так от нові Денсо - ще не значить, що будуть добре працювати. Треба якісь інші купувати. Чи по вкручувати всі решту :in_thought:

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти