Рекомендуемые сообщения

8 часов назад, Nikolja сказал:

С дополнительным реле не нужно.

Ок

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 21
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Оказується реле вентилятора у мене стоїть не коло мозгів, а у блоці запобіжників і підписано як омивач фар

 

ec569fdf4c07.jpg

А як від нього підключити доп реле і кнопку?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Просто припаять к клеммам штатного провода.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Такой радиатор https://mototeam.com.ua/product/11037147323?search=радиатор&category_id=620 можно ставить на любую модель? Помогите, пожалуйста, разобраться

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 20.08.2021 в 10:57, SemenD сказал:

Такой радиатор https://mototeam.com.ua/product/11037147323?search=радиатор&category_id=620 можно ставить на любую модель? Помогите, пожалуйста, разобраться

вообще то то радиатор интеркулера РАДИАТОР INTERCOLERA PEUGOT 3008 1,6 для охлаждения воздуха после турбины

 

ab208947.gif

перед прошивкой необходимо выгрузить драйвер "кривые_руки.dll "

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 месяца спустя...

За браком часу так і не поставив кнопку примусового увімкнення вентилятора радіатора, тай схеми які зберігав на телефон погубив.

Знайшов ось таку ссилку із схемою. Де у автора статті теж реле вентилятора знаходиться в ЧЯ.

Це робоча схема? Буде працювати нормально?

c24c4c449046.jpg

 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
5 часов назад, ВОВ@Н сказал:

За браком часу так і не поставив кнопку примусового увімкнення вентилятора радіатора, тай схеми які зберігав на телефон погубив.

Знайшов ось таку ссилку із схемою. Де у автора статті теж реле вентилятора знаходиться в ЧЯ.

Це робоча схема? Буде працювати нормально?

Можу помилятись, але наскільки пам'ятаю - то на вентилятор надходить постійний + , а керується він мінусом.

тому така схема працювати не буде, а релє, як раз, потрібно ставити на масу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А що хіба схема підключення вентилятора 2115 відрізняється від 21099 інж?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Як зрозуміти чи вентилятор управляється + чи - ?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...
В 17.11.2021 в 23:05, ВОВ@Н сказал:

А що хіба схема підключення вентилятора 2115 відрізняється від 21099 інж?

Соррі, давно це робив))

остання схема, що була в голові - від карбюраторної ?

 

Так, тоді ця схема підходить, а релє що керує вентилятором - знаходиться біля блоку в ногах переднього пасажира.

 

В 18.11.2021 в 23:06, ВОВ@Н сказал:

Як зрозуміти чи вентилятор управляється + чи - ?

Включити тесте в режим 12В постійного струму, відключити фішку від вентилятора і включити запалення.

Якщо між клемою "мінус" і одним з контактів вентилятора є 12 Вольт (на холодному авто, коли вентилятор вимкнено) - то значить + на ньому постійний, а керується він масою.

 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти