ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 июня, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 июня, 2015 может надо еще на рейку обратить внимание!!Ось тут про ремонт моєї рейки.До ремонту і після звук залишився Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
electric 777 0 Опубликовано 9 июня, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июня, 2015 сайлентблоки стабилизатора Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 9 июня, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июня, 2015 сайлентблоки стабилизатора"Яйця"? Я їх теж міняв місцями: ліве з правим (блін аж смішно про що я пишу)?Чи це ті що прикручені до днища хомутами? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 июня, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 (изменено) На днях піджав сайлентблок ричага і розвернув на 180 градусів стойку стабілізатора (яйця). Стук наче пропав.Поїхав на розвалЗапатив 150 грн. Розвальщик довго кректав біля водійського рульовго наконечника, бо щоб його відрегулювати треба добряче попотіти, бо у мене стоїть розпорка передніх стаканів і вона йому дуже заважала.Також виставили однакову кількість виворотів руля до упора, бо було в одну сторону майже 2, в іншу 1,5.Тепер машина їде рівненько і нікуди не тягне, і навіть стало леке керувати. Изменено 11 июня, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 11 июня, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 На днях піджав сайлентблок ричага і розвернув на 180 градусів стойку стабілізатора (яйця). Стук наче пропав.Поїхав на розвалЗапатив 150 грн. Розвальщик довго кректав біля водійського рульовго наконечника, бо щоб його відрегулювати треба добряче попотіти, бо у мене стоїть розпорка передніх стаканів і вона йому дуже заважала.Також виставили однакову кількість виворотів руля до упора, бо було в одну сторону майже 2, в іншу 1,5.Тепер машина їде рівненько і нікуди не тягне, і навіть стало леке керувати.Щоб угодить майстру на розвалі в такому випадку можна замінить уси і наконечники на десяточні. Там потім сходження можна крутить з під крила. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 июня, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 Щоб угодить майстру на розвалі в такому випадку можна замінить уси і наконечники на десяточні. Там потім сходження можна крутить з під крила.Ага, зараз, буду міняти! Він за це гроші бере, то нехай потрудиться. На крайній випадок можна розпорку зняти. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 11 июня, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 Ага, зараз, буду міняти! Він за це гроші бере, то нехай потрудиться. На крайній випадок можна розпорку зняти.При встановленні роспорки назад буде варіант нарцшити тей же розвал ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
H_U_L_K 48 Опубликовано 11 июня, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 Запатив 150 грн. Розвальщик довго кректав біля водійського рульовго наконечника, бо щоб його відрегулювати треба добряче попотіти, бо у мене стоїть розпорка передніх стаканів і вона йому дуже заважала.У тебя то хоть только распорка, а у меня еще и вут с е34. Развальщик вообще поплыл от умиления Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 11 июня, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 У тебя то хоть только распорка, а у меня еще и вут с е34. Развальщик вообще поплыл от умиления Блин, да твоей машиной можно развальщиков шугать))) ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 11 июня, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2015 При встановленні роспорки назад буде варіант нарцшити тей же розвал Можна вперед відрегулювати розвал потім зняти розпорку (на крайній випадок), відрегулювати сходження, поставити розпорку і підкорегувати розвал (якщо збився.)У тебя то хоть только распорка, а у меня еще и вут с е34. Развальщик вообще поплыл от умиления Вони бачу зовсім привикили регулювати на тягах тільки з пасажирської сторони, а з водійської не хочуть. В мене з водійської сторони рульовий накінечник закручений в муфту більше ніж з пасажирської сторони. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти