emigrant-l 165 Опубликовано 2 сентября, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 сентября, 2021 Можна не прошиватись. Якщо в тебе январь, (якщо я правильно пам'ятаю), то можна тобі залити прошивку з двома наборами кутів запалення які будуть мінятись по факту переключення на газ та назад. як на своїй 99 газ ставив то грався з тими прошивками, хотів собі зробити, але в мене був бош 7.9.7 і там нічого не получилось, залили потім сток і так і катався пару років поки не поміняв авто на форд 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 2 сентября, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 сентября, 2021 22 минуты назад, emigrant-l сказал: Можна не прошиватись. Якщо в тебе январь, (якщо я правильно пам'ятаю), то можна тобі залити прошивку з двома наборами кутів запалення які будуть мінятись по факту переключення на газ та назад. як на своїй 99 газ ставив то грався з тими прошивками, хотів собі зробити, але в мене був бош 7.9.7 і там нічого не получилось, залили потім сток і так і катався пару років поки не поміняв авто на форд В Январі 7.2 (дивився відео) треба виводити провід з ЄБУ, який має замикатися на масу, щоб була можливість переходу між прошивками. Але у нас в місті таким не займаються. 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 3 сентября, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 сентября, 2021 17 часов назад, ВОВ@Н сказал: В Январі 7.2 (дивився відео) треба виводити провід з ЄБУ, який має замикатися на масу, щоб була можливість переходу між прошивками. Але у нас в місті таким не займаються. ага, вроді там є вивід під "датчик нерівної дороги" і його кидають на упавляючий контакт з ГБО мізків на газовий клапан Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Nikolja 71 Опубликовано 6 сентября, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 сентября, 2021 В 01.09.2021 в 23:28, ВОВ@Н сказал: А під ГБО 4 треба прошиватися, чи можна на стандарті їздити? Газовые мозги сами все подкорректируют. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 6 сентября, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 6 сентября, 2021 (изменено) Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку з форсунками для проби. Валтек червоні 3 Ом. Дюзи десь мабуть 2.2 мм бо сверло 2 мм пролітає в них Все підєднав, включаю газ, кнопка матюкається і комп видає помилку-проблема з 3-ю форсункою. Думав може провода не підключив, перевірив все норм. Автокалібровка навіть не запустилася. Зняв, поставив свої сірі 2 Ом тільки з жиклерами від червоних. Калібровка пройшла але не написало що дюзи великі. І коефіцієнт видало ледь за 1. Взяв свої жиклери і вирішив розсвердлити, у мене було два свердла: 1.96 і 2 мм, але ніодне не пролазило, а на мій об'єм (1,6 літра) рекомендовано 2 мм. Просвердлив зразу тоншим і заодно, явже як зняв всі форсунки вирішив відкалібрувати їх. З підручних матеріалів зібрав перехідник для індикатора. Підключив провода і подавав короткими імпульсами напругу. Зазори на моїх були від 0,60 до 0,78, хоча рекомендовані 0,45 -0,50. Я зробив 0,46. Поставив на машину, підключив комп - автокаліброва пройшла успішно з коефіцієнтом десь 1,30 але підняв лінію на пару кліків, щов час вприску бензинових форсунок не мінявся. Покатався кілька днів десь кілометрів 250-300 картинка стала такою правда останні три точки трохи все ж таки підняв на пару клілків. Машина стала їхати на багато краще. На тих відрізках дороги де я їхав на 3-й передачі і при натисканні газу вона тільки гуділа, то зараз доволі шустренько набирає оберти. Поки що роботою ГБО задоволений Изменено 6 сентября, 2021 пользователем ВОВ@Н 3 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 сентября, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 сентября, 2021 Сьогодні випадково знайшов "свою сестру" - 2115 Замінив воздушний фільт. Цей раз взяв Zollex. Він із металейвою сіткою всередині, та й ціна майже в двічі менша. А це мій старий WIX, пробіг майже 20000. 1 2 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 28 сентября, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 сентября, 2021 Досить брудний в тебе повітряний фільтр. Він не такий дорогий, подумай щоб міняти щоразу з мастилом. Пил в двигуні - це абразив. Економія на фільтрах може вилитись в суттєвий ремонт... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 28 сентября, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 28 сентября, 2021 Міняв його після 19750 тисяч. Тепер точно буду з маслом міняти, як і робив на 2108. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 29 сентября, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 сентября, 2021 На днях зробив димогенератор із півлітрової банки з металевою кришкою, в яку вставлено два штуцера з безкамерок. За допомогою сигаретного диму і автокомпресора напускаємо в двигун дим, перекривше вхід пакетом на гофрі біля ДМРВ. В мене димок пішов попід кільце датчику фаз і з під щупа. Вже все устранив. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 30 сентября, 2021 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 сентября, 2021 15 часов назад, ВОВ@Н сказал: На днях зробив димогенератор із півлітрової банки з металевою кришкою, в яку вставлено два штуцера з безкамерок. За допомогою сигаретного диму і автокомпресора напускаємо в двигун дим, перекривше вхід пакетом на гофрі біля ДМРВ. В мене димок пішов попід кільце датчику фаз і з під щупа. Вже все устранив. Всё вроде ничего, но а что делать если не куришь? Мне просто тоже нужен дымогена, но ведь я то не курю! Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти