Рекомендуемые сообщения

Была у мня такая клемма на аккуме, так из под нее все время голубоватый грибок вылазил. Все говорили, что плохой контакт из клеммой на аккуме. Что только я не делал и шлифовал до блеска, все окисления убирал и пастой специальной мазал, ничего не помогало. Решил проблему просто: купил новые медные клеммы такого плана: http://www.dx.com/ru/p/copper-battery-term...l-2-pcs-163682#

И теперь все отлично уже как пол года прошло.

У меня на стандартных (читай - родных) клеммах был налёт, белый "песок". Решил проблему очень просто и бюджетно - помазал клеммы литолом, тщательно, но тонким слоем. Уже года три нет и намёка на окисление. "Зачем платить больше?" :D
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

У мене плюсова вже більше року стоїть і ніякого нальоту немає, клеми промазані тонким слоєм нігролу.

На вихідних кинув ще оджин кабель маси, від клеми "мінус" АКБ до шпильки стартера, тепер думаю маси вистачить.

Також переміряв напругу на АКБ.

1. Після простою у два дні (маса була відключена)

ИзображениеИзображение

2. Зразу післдя пуску двигуна

ИзображениеИзображение

3. Після проїзду десь 30 км

ИзображениеИзображение

На свято 1 травня посмажили шашликів, моя донечка вчиться смажити шашлик

ИзображениеИзображение

Це вже я з готовим продуктом до споживання

ИзображениеИзображение

Також вигуляв свого двоколісного друга, бо останній раз виїжжав ним ще осінню

ИзображениеИзображение

Десь через місяць планую йти у відпустку. То скориставшись вільним часом хочу замінити радіатор пічки, бо мій вже сопливить. Але виникла проблема чим можна промити систему охолодження? Бо нараз помічав, що розширювальний бачок зробився якимись рижим всередині, я його рік назад вимив, але він знову порижів. Тосол міняю 1 раз на 2 роки. А тут якраз буду тосол зливати, то заодно хочу промити систему охолодження.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Восходик,ай прелесть,модель 2 если не ошибаюсь

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Восходик,ай прелесть,модель 2 если не ошибаюсь

Нєа, ВОСХОД-3М. :good: Там труби перероблені з Мінска, карбюратор новий теж з Мінска, кусок задниці з ЯВИ. Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Нєа, ВОСХОД-3М. :good: Там труби перероблені з Мінска, карбюратор новий теж з Мінска, кусок задниці з ЯВИ.

классный мот,сам владел таким,но заднюю часть делал с ижа 5го,тогда с явы было дорого)никогда не подводил,но один нюанс был всегда это заводная лапка,вечно слизывались зубцы на валу)))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

классный мот,сам владел таким,но заднюю часть делал с ижа 5го,тогда с явы было дорого)никогда не подводил,но один нюанс был всегда это заводная лапка,вечно слизывались зубцы на валу)))

Мені колись один дідок дав пораду: "Підіжми заводну лапку на валу так, щоб вона тільки трималась, не зажимаючти її, а лапку на перемикання передач підбий максимум до заводної і добряче зажми її". Так і зробив, при заводці раніше було заводна постійно злазила із шліців і бувало зачіплювалась за лапку передач, а коли зробив як порадів дідок то всі проблеми пропали. :dance3:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 5 недель спустя...

День перший.

І так, дійшли руки до мого карбюратора. Коли весною я боровся з провалами при старті, то я його по 30 разів розирав на день, що й спровокувало зірвання болтів які кріплять кришку карба. Із 5 штук тримав нормально тільки один, інші заживалися за допомогоюгайки з іншого боку, али при кожній розборці ці гайки постійно губились, бо зняти чи поставити їх було не зручно.

На "експерементальному" карбі я попробував перерізати різьбу на 6 мм, вийшло навіть дуже добре. Потім так зробив і на свому, переконавшись, що тіла цілком вистачає. І за допомогою мітчика на 6 мм понарізав різьбу у всіх дирках.

А в кришці розсверлив дирки сверлом теж на 6 мм.

ИзображениеИзображение

Підібрати болти було важче зразу зотів поставити болтики під граньонку, але коротких не знайшов, а довгі не підходили. Потім знайшов короткі, але їх шляпка не влазила в дирку кришки. Озброївшись електродрелькою і кругом від наждака цю проблему було вирішено. А саме: болтика зажимав в дрельку і вмикав, прижимаючи шляпку до камінця наждака - болтик крутиться - шляпка сточується до потрібних розмірів а саме 8,5-9мм.

Потім підібрав гроверки

ИзображениеИзображение

Замінив прокладку між половинками карба і поставив його на місце, тепер все нормально вжалося і не видно як бензин просочується через бомажну прокладку.

День другий

Коли пісял капремонту кузова збирав все до купи, то старався щоб зазори між кузовом і бампером були мінімальними. Це мене й погубило - за 2 роки бампер від вібрації протер місцями краску і грунтовку, а під нею почали вилазити "рижики".

Знявши бампер, і все зачистивши і обробивши попідкрашував ті місця.

ИзображениеИзображение

Встановлював бампер вже трішки із більшими зазорами, щоб при вібрації він не торкався кузова.

День третій

Було прибирання в машині: пилососеня витирання пилюки і прання чохлів із сидушок. А пока чохли сохли замінив на передньому правому колесі направляючі супорта і їх пильнички, бо старі геть порозлазились.

ИзображениеИзображение

Далі має бути заміна радіатора пічки і промивка мотора і всієї охолоджувальної системи. А також заміна панелі де краби і її внутрішньої частини де вуха мотора. Але трішки пізніше, бо пока що з фінансами трохи туго, а сварщик залупив ціну аж на 600 грн., хоча як на мене це наче дорого.

Далі буде...

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Бачу в тебе робота кипить :good: , а в мене поки нема що робити, хоча сьогодні їздив і знов сталася біда з двірниками і я навіть знаю куди лізти, але треба часу... мабудь завтра і зроблю...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Бачу в тебе робота кипить :good: , а в мене поки нема що робити, хоча сьогодні їздив і знов сталася біда з двірниками і я навіть знаю куди лізти, але треба часу... мабудь завтра і зроблю...

Время найти ...... Я вон купил бензошланг поменять от бака к трубке - 1 месяц вожу с собой (бензина 0, только на газу езжу) - некогда. На дверной ручку болтик открутился - неделю ездил и открывал с опаской чтоб не поломать евроручку
ab199342.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Время найти ...... Я вон купил бензошланг поменять от бака к трубке - 1 месяц вожу с собой (бензина 0, только на газу езжу) - некогда. На дверной ручку болтик открутился - неделю ездил и открывал с опаской чтоб не поломать евроручку

я например, сцепление возил в багажнике 3 месяца :D
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти