Nikolja 71 Опубликовано 20 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2018 1 час назад, ВОВ@Н сказал: Доречі якщо брати сайт ЗП, то підшипники якого виробника можна там купувати. Цікавить і задні і на майбутнє передні. Я такі речі замовляю у Антона (Атом). Завжди все якісне. Любе авто "любить" свої оригінальні запчастини. 21 час назад, ВОВ@Н сказал: Не 100% варіант, але можна зажати рейку і проїхатись послухати. Підтримаю. Скоріше за все - рейка. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 марта, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2018 А як ходять підшипники SKF? Ост на сайті Автоклад колись купував масло і знайшов підшипники як іможуть встановлюватися на ВАЗ Підшипник маточини комплект SKF VKBA 1307 | Ціна: 424 грн - www.autoklad.ua Також є аналоги Підшипник маточини FLENNOR FR891547 | Ціна: 322 грн - www.autoklad.ua Підшипник маточини комплект MOOG LA-WB-11604 | Ціна: 393 грн - www.autoklad.ua Підшипник MAPCO 26081 | Ціна: 298 грн - www.autoklad.ua Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vasjok 8 Опубликовано 20 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2018 9 часов назад, Nikolja сказал: Підтримаю. Скоріше за все - рейка. Пробував сьогодні, зажав так, шо руль ледве крутив руками, проїхався по гравію з камінням, стук меньший але всеодно є. Невже стук від рейки може віддавати прямо у праве колесо?? ВОВ@Н, ти вибачай вже що вліз у твій бортовик зі своїми проблемами... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 марта, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2018 3 минуты назад, Vasjok сказал: Пробував сьогодні, зажав так, шо руль ледве крутив руками, проїхався по гравію з камінням, стук меньший але всеодно є. Невже стук від рейки може віддавати прямо у праве колесо?? ВОВ@Н, ти вибачай вже що вліз у твій бортовик зі своїми проблемами... В рульових наконечниках впевнений? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vasjok 8 Опубликовано 20 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2018 (изменено) Ну вони не нові звичайно але коли їх був поміняв то після їх заміни стук не пропадав. Изменено 20 марта, 2018 пользователем Vasjok Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Nikolja 71 Опубликовано 20 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2018 32 минуты назад, Vasjok сказал: Невже стук від рейки може віддавати прямо у праве колесо?? Може. Якщо рейка розбита то тягни - не тягни буде гриміти. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 22 марта, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2018 В 20.03.2018 в 16:25, ВОВ@Н сказал: А як ходять підшипники SKF? Ставив в генератор, ходять норм. Правда пару тижнів назад їздив в м.Луцьк. Там є підшипниковий завод. Так декілька разів бачив білборди з рекламою СКФ Україна... Походу викупили наш завод і тепер в нас випускають підшипники.... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 23 марта, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 23 марта, 2018 (изменено) 17 часов назад, emigrant-l сказал: Ставив в генератор, ходять норм. Правда пару тижнів назад їздив в м.Луцьк. Там є підшипниковий завод. Так декілька разів бачив білборди з рекламою СКФ Україна... Походу викупили наш завод і тепер в нас випускають підшипники.... В генератор трохи дешевше коштують, а купити в ступицю за 450 грн і викинути через пару тисяч не дуже хочеться. Значить історія така. Ще коли мені варили і красили машину, вварювали дверні стойки, тільки від якої вони моделі зубил не ясно. Бо коли вже збирав все до купи то вияснилос,ь що дирки на стойках огранічітілів дверей не співпадають із дверними. Як не крутив, але встановити нормально не вдалося, окрім ось такого варіанту. Хоча та поанка має бути по середині, де стрілка. Від того, що воно було трохи на перекосяк і не мало нормального плеча, щоб утримувати двері, ці вилки весь час ломало. Купити нас в магазинах їх не було, а з розборок або не продавали окремо, або їх просто теж не було. Так кілька років я міняв ці вилки, то з однієї сторони то з іншої, бо двері величезні і махнути є чим, а оце в суботу був сильний вітер і я не втримав пасажирську дверку, і вухо знову відламалося (бо воно наче алюмінієве). Засів я в Інтернет і почав шукати, що можна поставити замість стокових і щоб можна було змістити на дирках кріплення. Ланосовські були б хороші, проте ціна у 180 грн не радувала і вони здається не дуже підходили по кріпленню в дверях. Плюс вони мають довгу планку, а широкі двері у ВАЗ 2108 і так широко розкриваються, а якщо довша планка, то в гаражі чи на парковці можна покоцати двері і собі і комусь, а коротити і спортити за таку ціну не хотілося. Знайшов від Калини передні 80 грн. спочатку купив один, для експерементів. Калинівський не влізе в дирку в дверях, я розкернив і розшплінтував штифт біля завісика, і плюс вухо завісика дивиться не в ту сторону. Вибивається просто через якусь проставку малим пробойом. фото рідного і Калинівського вже розшплінтованого Далі в планці є втулка, яку також вибив Тепер бачимо в порівняні що огранічітелі майже однакової довжини, то 1) можна запхати огранічітель в двері, вставити ту втулочку і далі зібрати все назад як було і встановити на машину 2) я вибрав інший спосіб, щоб зробити вікриття дверей трохи меншим. Бо у вузькому гаражі, можна вдарити дверима об стіну. Просверлив дирку на 8 мм (така ж як товщина вибитого штифта), а лишнє відрізав і заокруглив. Получилося майже як стандарт тільки коротша десь на 5-7 мм. Далі приміряв вухо завісика, стало якраз навпроти отвору під планку, чого я й хотів. Потім зібрав все по попорядку. Огранічітел в двері і зажав його болтиками. Планку вставив у вухо, підставивши вибиту втулочку і резинову шайбочку, яка була між втулочкою, знизу забив штифт. а зверху легенько його розакрнив, щоб він не випав. . Трішки змастив планку бо дуже туго ходила. ОТЖЕ, маємо 1) надійне кріплення, а не алюмінієму вилку, яку весь час у мене ламало. 2) Трішки менше відкритя дверей, чого я й хотів. 3) тепер у моїх дверях появилося 2 положення відкриття дверей: на половину відкриваєш - фіксуються, івідкриваєш повністю - теж фіксуються (по ногах вже дверима не отримаю. 4) це звичайно ціна вдвоє більша за сток, але маю два положення відкриття дверей і ГОЛОВНЕ вирішив проблему з неспівпаданням. Изменено 23 марта, 2018 пользователем toxa777 1 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 26 марта, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 марта, 2018 На вихідних було трохи часу і погода не погана, то ж встановив з лівої сторони огранічітєль від Калини. Тепер двері з обох сторін мають подвійну фіксацію при відкриванні. Також вже давно збирався щось зробити із роботою двірників, бо правого я вже колись робив, вкорочуючи шатунок, щоб двірник мав більше маху, а лівий весь час не дотирав до краю скла десь до 5-8 см. знайшов на Драйві інформацію, що треба трішки випрямити головний кривошип на трапеції двірників, тоді він стане довшим і робоча зона двірників повинна збільшитись. Доставати всю трапецію не потрібно. Можна вмикнути двірники, щоб вони стали перпендикулярно капоту (тобто догори), відкручуєм гаєчку на моторчику на 8 мм і розпрагаємо тяги на кривошипі. Молотком трішки рівняємо вугли (чим подовжуємо шатунок) і ставим на місце відрегулювавши положення двірників. Вуалля і маємо недоход десь 1 см, що збільшує площу очищення. 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 27 марта, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 марта, 2018 (изменено) І так, дійшли руки до заміни 5-ї передачі, купленої в Антона ще пару місяців тому назад. Заміна 5-ї робилася з метою: 1) позбавитися свисту на 5-й - свист на 5 пропав, це вже добре. 2) позбавитися підвивання на ХХ - підвивання на ХХ залишилося, мабуть все таки підшипники валів під заміну 3) позбавитися підвивання майже на усіх передачах і вияснити чи це виють шестерні 5-ї ,чи головна пара - підвивання на всіх передачах осталося, особливо чути на 2, 4 і особливо добре чути на 3 в районі 2500-3000 об. Думаю виною є головна пара, у мене стоїть 3,7 в запасі є 3,9 буде мінятися пізніше при повній розборці КПП. Заміна 5-ї не розбираючи КПП можлива, але багато чого треба відкручувати , щоб доступ був легший. Хтось казав, що мій вороток куплений за 100 грн не витримає і зламається - нічого подібного, гайки задньої ступиці закручував майже метровою трубою і він вцілів. Також вчора при зриві гайок, які розкернив не повністю, допомогла таж майже метрова труба і вороток цілий. Фото шестерень Щоб не вмикати 2 чи 3 передчі і потім 5-ту, щоб заклини вали для відкручвання/закручування гайок, я використовував ось таку мідну шайбу, яку вставляв між шестерні 5-ї передачі. Покрамсало її добре. Найдовше промучився із зняттям втулки 5-ї передачі, але протягом кількох хвилин підковирювання, я її зрушив з місця, а далі пішов у хід зйомник на три лапи. І так піцієнти на "столі" Діагноз: Шестерні мої не сині і не чорні, а сірого кольору - це вже добре, зуби є всі. Кольцо дистанційне стояло під ігольчистим підшипником, а не на ньому, до того ж воно тріснуте (виявив випадково коли протирав від старого масла). Синхрон цілий, зуби в нормі, при надіванні на шестерню, зазор у старого навіть на око більший ніж у нової шестерні + синхрона. Якщо посмикати за вали без шестернів 5-ї, то відчувається люфт у шарікових підшипниках, мабуть їх "хана". Далі були матюки при установці шестернів, бо туго налазили на шліци валів. При устанвоці кришки 5-ї виявив ось такі потертості: Не знаю чи це заводом передбачено, чи у попереднього власника була розкручена гайка і шестерня витерла собі місце. Далі зібрав все назад, залив масло. Завів, з надією що підвивання на ХХ пропаде, але... не тут то було, при відпусканні щеплення підвивання осталося і пару хвилин ще щось там шурхотіло, мабуть притералися зуби 5-ї. Такий же шурхіт пару хвилин було чутно при їзді на 1 передачі, але потім пропав, і залишилося тільки підвивання на ХХ. А на 2, 4 і особливо на 3 швидкості витя залишилося в тих же обертах 2500-3000. Добре що хоч на 5-й свист наче пропав, чому наче бо довго на ній не їздив, бо було вже пізно. Ось такі історії. Як потепліє більше буду знімати КПП, міняти всі підшипники і головну пару на 3,9. Изменено 27 марта, 2018 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти