Рекомендуемые сообщения

А как ты думаеш сделать один ключ от всех дверей и зажигания?

ab199342.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Це точно :D

Молодець, класно зробив :good:

Тиб побачив би як це "понтово" в живу виглядає. Кнопочку тиць - ключик вискочив і в замок його. :dance3:

А как ты думаеш сделать один ключ от всех дверей и зажигания?

В Інтернеті багато статей з цього приводу, але я дивився, що коли мій ключ від запалення (він в мене короткий) вставити в серцевину дверки (серцевина вже знята) то секретики випирають тільки у двох місцях на 0,5 мм.

ИзображениеИзображение

То щоб не заморочуватись із підбором секретиків, я просто натфільком сточу по тих кілька сотих міліметрів і все повинно буде добре.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вчора пів вечора програвся із серцевиною багажника, щоб зробити один ключ від всієї машини. Я думав там простіше, але коли виняв кнопку натискання на замку, все оказалось не так я очікувалось. Великою проблемою було вибити того штифтика, який тримає серцевину в кнопці.

Дві години танців з бубном біля нього, і я його виковирав, але коли я побачив стан моєї серцевини після мого втручання, то стало ясно, що назад її ставити не буду. Бо коли витягав штифта, то пошкодив паз у серцевині, за рахунок якого вона тримається в кнопці. Із старих запасів знайшов нову серцевину багажника і пересипав всі секретики місцями з однієї на іншу. Але вхід ключа у новій серцевині був дуже тугим. Вирішено було замінити ще й малюсінькі пружиночки, які стоять під секретами. Все поміняв і ключ став входити легше.

Далі почав колдувати над секретами, щоб вони ховалися при вставлянні мого "ЄДИНГО" ключа. Кілька штук поміняв місцями, а одного, трішечки полірнув натфілем, для більш кращої роботи. От тільки я дурак, :sad: не записав куди і який секретик переставляти, тепер знову буду мучитись із підбором секретів на дверних замках.

Тепер питання, чим змазати серцевину в середині, де секретики? Думав може літолом, але він мабуть загусне і секрети не будуть виштовхуватись пружинками, при витяганні ключа. Кажуть є якісь сіліконові змазки для замкі чи краще простого автомобільного масла накапати? :pardon:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

самий древній метод це накапати тормозухи))...Я свої замки (самі механізми літолом змазував) а серцевини теж літолом але зверху. Всередину мені батько приносив якусь селіконову змазку для зовнішніх поверхонь. Здається лікві-молі. Але вона мабуть не дешева.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

самий древній метод це накапати тормозухи))...Я свої замки (самі механізми літолом змазував) а серцевини теж літолом але зверху. Всередину мені батько приносив якусь селіконову змазку для зовнішніх поверхонь. Здається лікві-молі. Але вона мабуть не дешева.

Я мабуть самі механізми і серцевину теж змащу або літолом, або умене є така синя смазка 158 для хрестовин, вона якась наче не така густа, а вже як поставлю все на місце, то медицинським шприцом позаливаю трохи моторногго масла в отвір, куди вставляється ключ.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вчора перебрав серцевини дверей пересипавши в них секретики і теж одного прийшлось трішки пильнути. Тепер в мене ОДИН ключ від усієї машини. :good::yahoo::dance3: Ввечері піду встановлювати їх в ручки.

Ось тепер стільки в мене ключів,

ИзображениеИзображение

а точніше один, бо раніше було і від запалення, і від дверей і багажника, і від бака.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вчора перебрав серцевини дверей пересипавши в них секретики і теж одного прийшлось трішки пильнути. Тепер в мене ОДИН ключ від усієї машини. :good::yahoo::dance3: Ввечері піду встановлювати їх в ручки.

Ось тепер стільки в мене ключів,

ИзображениеИзображение

а точніше один, бо раніше було і від запалення, і від дверей і багажника, і від бака.

тепер як іномарка)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

тепер як іномарка)

До іномарки ще далеко, але якщо підбити скільки грошей було вложено в машину із дня покупки, то вже мабуть на Бентлі їздив би. :lol:

І так, "Вернемся до нашиш баранів". При підключенні ЦЗ на блоку управлінням ЦЗ є провід я кий відкриває багажник.

В мене відкриття багажника підключено по такій схемі

ИзображениеИзображение

В Інтернеті знайшов схему щоб підключати багажник треба так:

ИзображениеИзображение

але так в мене не виходить. До речі на блоку ЦЗ сигнальний провід відкриття багажника можна зробити як "+" та і "-". Але при такому підключенні навіть реле не клацає.

А якщо зробити так:

ИзображениеИзображение

то багажник відкривається але виходить що, сигнал йде напряму без реле, але в свою чергу в Блоці ЦЗ щось клацає схоже на звук реле.

Як зробити правильно, чи залишити так як є зараз, тільки врізати запобіжник на тому РОЗОВОМУ проводі.

До речі коли відкриваю багажник із салонної кнопки (ВАЗ 2110) то замок спрацьовує моментально без баузи - клац-клац, а коли так як на останній схемі то звук із пацзою десь у 0,5-1 секунди: клац- - -клац.

Пояснив як міг. :pardon:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо за третьою схемою все працює, це значить, що сигналка видає керуючий "+" а не "-" (массу). Якщо є сумніви, щодо наявності реле в блоці сигналки, можна підключити по другій схемі з включенням в схему як би інверторного реле (це звичайне реле, просто буде видавати керуючий "-")... Приклад підключення інверторного реле можна подивитись тут comfortms.com.ua - контроллер вентилятора охолодження

Якщо ж розберете блок сигналки і там дійсно буде реле, то я б поставив звичайний діод з запобіжником, щоб при нажиманні кнопки, на сигналку разом з активатором не йшов "+"...

До речі коли відкриваю багажник із салонної кнопки (ВАЗ 2110) то замок спрацьовує моментально без баузи - клац-клац, а коли так як на останній схемі то звук із пацзою десь у 0,5-1 секунди: клац- - -клац.

Пояснив як міг. :pardon:

Мені здаєтсья це із-за того, що на сигналку подається "+" і, можливо, в її блоці стоїть конденсатор, який і підтримує трохи довший імпульс на актуаторі... потрібно, щоб при нажиманні кнопки на сигналку нічого не поступало, тому і писав про діод... Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо за третьою схемою все працює, це значить, що сигналка видає керуючий "+" а не "-" (массу). Якщо є сумніви, щодо наявності реле в блоці сигналки, можна підключити по другій схемі з включенням в схему як би інверторного реле (це звичайне реле, просто буде видавати керуючий "-")... Приклад підключення інверторного реле можна подивитись тут comfortms.com.ua - контроллер вентилятора охолодження

Якщо ж розберете блок сигналки і там дійсно буде реле, то я б поставив звичайний діод з запобіжником, щоб при нажиманні кнопки, на сигналку разом з активатором не йшов "+"...

Мені здаєтсья це із-за того, що на сигналку подається "+" і, можливо, в її блоці стоїть конденсатор, який і підтримує трохи довший імпульс на актуаторі... потрібно, щоб при нажиманні кнопки на сигналку нічого не поступало, тому і писав про діод...

В блоці мабуть є реле, бо при натисканні кнопки на брелку відкривання багажника - в блоці щось клацає. Також в Блоці ЦЗ є перемичка, за її допомогою можна міняти керуючий сигнал з "+" на "-". Треба буде спробувати поміняти.

Ти пишеш про конденсатор, який видає довший імпульс, то час спрацювання соленоїда такий самий як напряму через акумулятор. :pardon:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти