Caridi 2 Опубликовано 14 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 апреля, 2014 А как ты думаеш сделать один ключ от всех дверей и зажигания? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 14 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 апреля, 2014 Це точно Молодець, класно зробив Тиб побачив би як це "понтово" в живу виглядає. Кнопочку тиць - ключик вискочив і в замок його. А как ты думаеш сделать один ключ от всех дверей и зажигания?В Інтернеті багато статей з цього приводу, але я дивився, що коли мій ключ від запалення (він в мене короткий) вставити в серцевину дверки (серцевина вже знята) то секретики випирають тільки у двох місцях на 0,5 мм. То щоб не заморочуватись із підбором секретиків, я просто натфільком сточу по тих кілька сотих міліметрів і все повинно буде добре. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 апреля, 2014 (изменено) Вчора пів вечора програвся із серцевиною багажника, щоб зробити один ключ від всієї машини. Я думав там простіше, але коли виняв кнопку натискання на замку, все оказалось не так я очікувалось. Великою проблемою було вибити того штифтика, який тримає серцевину в кнопці.Дві години танців з бубном біля нього, і я його виковирав, але коли я побачив стан моєї серцевини після мого втручання, то стало ясно, що назад її ставити не буду. Бо коли витягав штифта, то пошкодив паз у серцевині, за рахунок якого вона тримається в кнопці. Із старих запасів знайшов нову серцевину багажника і пересипав всі секретики місцями з однієї на іншу. Але вхід ключа у новій серцевині був дуже тугим. Вирішено було замінити ще й малюсінькі пружиночки, які стоять під секретами. Все поміняв і ключ став входити легше.Далі почав колдувати над секретами, щоб вони ховалися при вставлянні мого "ЄДИНГО" ключа. Кілька штук поміняв місцями, а одного, трішечки полірнув натфілем, для більш кращої роботи. От тільки я дурак, не записав куди і який секретик переставляти, тепер знову буду мучитись із підбором секретів на дверних замках. Тепер питання, чим змазати серцевину в середині, де секретики? Думав може літолом, але він мабуть загусне і секрети не будуть виштовхуватись пружинками, при витяганні ключа. Кажуть є якісь сіліконові змазки для замкі чи краще простого автомобільного масла накапати? Изменено 16 апреля, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 16 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 апреля, 2014 самий древній метод це накапати тормозухи))...Я свої замки (самі механізми літолом змазував) а серцевини теж літолом але зверху. Всередину мені батько приносив якусь селіконову змазку для зовнішніх поверхонь. Здається лікві-молі. Але вона мабуть не дешева. БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 апреля, 2014 самий древній метод це накапати тормозухи))...Я свої замки (самі механізми літолом змазував) а серцевини теж літолом але зверху. Всередину мені батько приносив якусь селіконову змазку для зовнішніх поверхонь. Здається лікві-молі. Але вона мабуть не дешева.Я мабуть самі механізми і серцевину теж змащу або літолом, або умене є така синя смазка 158 для хрестовин, вона якась наче не така густа, а вже як поставлю все на місце, то медицинським шприцом позаливаю трохи моторногго масла в отвір, куди вставляється ключ. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 апреля, 2014 (изменено) Вчора перебрав серцевини дверей пересипавши в них секретики і теж одного прийшлось трішки пильнути. Тепер в мене ОДИН ключ від усієї машини. Ввечері піду встановлювати їх в ручки.Ось тепер стільки в мене ключів, а точніше один, бо раніше було і від запалення, і від дверей і багажника, і від бака. Изменено 17 апреля, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 17 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 апреля, 2014 Вчора перебрав серцевини дверей пересипавши в них секретики і теж одного прийшлось трішки пильнути. Тепер в мене ОДИН ключ від усієї машини. Ввечері піду встановлювати їх в ручки.Ось тепер стільки в мене ключів, а точніше один, бо раніше було і від запалення, і від дверей і багажника, і від бака.тепер як іномарка) БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 апреля, 2014 (изменено) тепер як іномарка)До іномарки ще далеко, але якщо підбити скільки грошей було вложено в машину із дня покупки, то вже мабуть на Бентлі їздив би. І так, "Вернемся до нашиш баранів". При підключенні ЦЗ на блоку управлінням ЦЗ є провід я кий відкриває багажник.В мене відкриття багажника підключено по такій схеміВ Інтернеті знайшов схему щоб підключати багажник треба так:але так в мене не виходить. До речі на блоку ЦЗ сигнальний провід відкриття багажника можна зробити як "+" та і "-". Але при такому підключенні навіть реле не клацає.А якщо зробити так:то багажник відкривається але виходить що, сигнал йде напряму без реле, але в свою чергу в Блоці ЦЗ щось клацає схоже на звук реле.Як зробити правильно, чи залишити так як є зараз, тільки врізати запобіжник на тому РОЗОВОМУ проводі.До речі коли відкриваю багажник із салонної кнопки (ВАЗ 2110) то замок спрацьовує моментально без баузи - клац-клац, а коли так як на останній схемі то звук із пацзою десь у 0,5-1 секунди: клац- - -клац.Пояснив як міг. Изменено 17 апреля, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 апреля, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 апреля, 2014 (изменено) Якщо за третьою схемою все працює, це значить, що сигналка видає керуючий "+" а не "-" (массу). Якщо є сумніви, щодо наявності реле в блоці сигналки, можна підключити по другій схемі з включенням в схему як би інверторного реле (це звичайне реле, просто буде видавати керуючий "-")... Приклад підключення інверторного реле можна подивитись тут comfortms.com.ua - контроллер вентилятора охолодженняЯкщо ж розберете блок сигналки і там дійсно буде реле, то я б поставив звичайний діод з запобіжником, щоб при нажиманні кнопки, на сигналку разом з активатором не йшов "+"... До речі коли відкриваю багажник із салонної кнопки (ВАЗ 2110) то замок спрацьовує моментально без баузи - клац-клац, а коли так як на останній схемі то звук із пацзою десь у 0,5-1 секунди: клац- - -клац.Пояснив як міг. Мені здаєтсья це із-за того, що на сигналку подається "+" і, можливо, в її блоці стоїть конденсатор, який і підтримує трохи довший імпульс на актуаторі... потрібно, щоб при нажиманні кнопки на сигналку нічого не поступало, тому і писав про діод... Изменено 17 апреля, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 апреля, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 апреля, 2014 (изменено) Якщо за третьою схемою все працює, це значить, що сигналка видає керуючий "+" а не "-" (массу). Якщо є сумніви, щодо наявності реле в блоці сигналки, можна підключити по другій схемі з включенням в схему як би інверторного реле (це звичайне реле, просто буде видавати керуючий "-")... Приклад підключення інверторного реле можна подивитись тут comfortms.com.ua - контроллер вентилятора охолодженняЯкщо ж розберете блок сигналки і там дійсно буде реле, то я б поставив звичайний діод з запобіжником, щоб при нажиманні кнопки, на сигналку разом з активатором не йшов "+"... Мені здаєтсья це із-за того, що на сигналку подається "+" і, можливо, в її блоці стоїть конденсатор, який і підтримує трохи довший імпульс на актуаторі... потрібно, щоб при нажиманні кнопки на сигналку нічого не поступало, тому і писав про діод... В блоці мабуть є реле, бо при натисканні кнопки на брелку відкривання багажника - в блоці щось клацає. Також в Блоці ЦЗ є перемичка, за її допомогою можна міняти керуючий сигнал з "+" на "-". Треба буде спробувати поміняти. Ти пишеш про конденсатор, який видає довший імпульс, то час спрацювання соленоїда такий самий як напряму через акумулятор. Изменено 17 апреля, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти