Лидеры


Популярный контент

Показан контент с высокой репутацией за 12.01.2020 во всех областях

  1. 2 балла
    Ну что... постарался сфотографировать свет сегодня ранним утром... получилось неоднозначно... Итак, ДХО с подсветкой ДХО + туманки (только туманки ещё не загорелись полностью) Ближний... (в этом режиме ДХО притухают наполовину) А вот и комплект ближний+туманки + ДХО частично Свет в движении просто супер (это при грязных фарах и туманках). Почти как днём. Плюс ещё обочину захватывают капитально Попробую ещё вечером на открытом пространстве фото сделать нормально. Потом фото скину
  2. 1 балл
    Оскільки фари ніфіга не освітлюють дорогу вирішив глянути чого протитуманки не працюють. Хоч трохи додаткового світла не завадило би. Виявилось дістатись до них простіше скинувши бампер. Коли зняв, то постала картина що видно на фото. Трохи каріесу. Поки просто обмазав фосфатною кислотою. Пізніше буду все це розкидувати більш глобально і латати. Самі ж туманки не світили, бо іржаві в хлам. Електрика хоч вся працює. Відновлювати їх смислу не бачу. Відбивач самої фари знизу в середині геть іржавий, контакти теж, скло теж таке собі вже. Думаю туди встановлювати якісь світлодіодні ліхтарі. Треба визначитись тільки з широким чи вузьким пучком. Думаю краще з вузьким. Його легше буде виставити так, щоб не сліпило зустрічних і на дорогу світило. Питав в одних щоб головні фари переробити під лінзу і ксенон, так сказали що полірують тільки нове скло, бо старе мовляв тріскається часто при шліфовці-поліровці.. А де його взяти я х.з.. Тепер буду підбирати які б ліхтарі на місце ПТФ поставити. Може тимчасово щось притулю з того, що в мене вже є. І вже з концепцією треба визначатись до чого йти: чи бампер передній (та і задній в принципі) весь залізний варити чи якусь дугу робити. Але починати тут треба з встановлення лебідки, яку я ще на попереднього Монтерея купив, але так і не поставив. Так в гаражі і лежить. Також треба визначитись із розміром коліс. Зараз стоять БФГ АТ 265/75. Але вони і безтолкові. І великі колеса по ходовці дають нормально і колійність по асфальту сильна. Жаль що немає шин 245\80, або 255\75. Точніше 245\80 знайшов одні, але то гравійні "мІшки". А в мене не рейдова машина точно От думаю чи сильно убого буде на 235\85 виглядати і їхати в багнюці? 255\85 цікавий розмір. Але їх вибір дуже малий. Та і під них треба боділіфт робити однозначно. Мабуть поки дотиратиму те що є, а там в процесі може щось вималюється. По ГБО поки збираю барахло і думаю як би меншою кров'ю закріпити тимчасовий балон тор в багажнику, поки придумаю як мені бути з тими балонами, куди і які тулити. Дійде черга скинути бензобак, можливо якась картина вималюється щодо цього. Схиляюсь заморочитись меншим бензобаком перед заднім мостом, а балони на місце рідного бензобаку втулити.
  3. 1 балл
    Всім привіт. Продовжимо. Їздив я їздив з білінзами і ксеноном у фарах, але чомусь мені вже й цього світла стало мало. Ближній наче добре, а от дальнього, ну вистачало мені і все. На просторах сайту ЛОХ.ЮА надибав фари РОБОЧОГО світла на 8 діодів. Як запевняв мене продавець і при цьому виклав відео їх роботи, то це фари дального світла. За дві фари я віддав 230 грн. Габаритами вони невиличкі, компакті. Брав такі розміром, щоб поставити їх у фару біля лінзи. Світла від них багато. В перший день, вірніше ніч, тесту я їх закріпив на бампері. Вмикалися вони тільки строго із дальнім світлом. Правда в перший день пішов дощ, то прийшлося зняти, щоб не залити водою. Далі пішли в хід болгарка, дрелька, краска електрозварка. Діодні фари розібрав, обрізав від них козирки і покрасив у сірий колір, як колір внутрянки основної фари, до кронштейнів крвплення було приварено по одному болтику на 6 мм. Також у корусі задньої стінки насверлив дирок для кращого охолодження діодів. Сама плата з діодами була прикурчена до металевого кронштейна і посажена на термопасту. Кронштей тут виконує роль радіатора. Але тієї пасти там було як кіт наплакав. Тому купив в Радіомагазині 2 мл термопасти і жирненько все посадив на неї. Мета даної роботи була поставити цю фару в корпус основної фари. Чим буде захищена від навколишнього світу (камінці, дощ і т.д.) Так як тепла від лінзи не багато, то думаю буде ходити. Доречі фари я встановив 17 листопада, а согодні вже 17 січня, кожен день проїжжаю по 80 км в день, але фари покищо світять добре. У корпусі основної фари просверлив дирку на 6 мм, куди вставлялася фара з кронштейном і вже привареним болтиком. Закріпив знизу гайкою Перша примірка без скла. З склом Ідеально було б сполірувати скло з середини де діодна фара, але сам не вмію, а віддати скло і їздити без фар не вийде. Але світла вистачає щоб пробиватися через ребра в склі. Далі поставив фари на авто, підлючив коректор і поїхав регулювати діодні фари, щоб іх промінь світла світив паралельно з променем дальнього світла. Скло покищо не кріпив. Вмикнув ближнє світло і по галочці виставляв центр світла діодної фари. Діодка + ближнє світло Без ближнього Виставивши фари, я їхзнову зняв, щоб поклеїти скло основних фар. Коли герметик засох фари були встановлені на авто. Ближнє світло Діодна фарка + дальнє світло Тепер коли моргаю дальнім мене бачать 100%. Да, перепробував різні лампи: на 4300К , 5000К, 6000К, зупинився на 4300К вони найкраще освітлюють дорогу при любій погоді. Вдень коли все зібрано. Фари трохи грязнуваті Також на обох туманках від камінчиків полопало скло. Почав шукати. Ціна одного скла 130 грн, два виходить 260 грн, плюс неясно чи вдасться нормально замінити. Комплект двох таких нових фар коштує 290 грн. Купив нові фари, але ще не ставив. Так як їздю багато в різну погоду, треба щось думати про омивач фар, бо як тільтки фара заляпається грязюкою зустрічки чи попутної машини - освітлання дороги стає гіршим. Вже купив бачок омивача від Ниви-Шевроле, він більший вдвоє і має два насоси. Один пустю на лобове скло, інший піде на веєрні форсунки , які будуть стояти в бампері, щоб омивати ту площу фари де лінза. В березні буде рік, як я встановив ГБО. Проїхав 40 тисяч з хвостиком. На днях робив заміну фільтрика редуктора і зливу конденсату. Думав буде гірше, але наче не дуже й погано після пробігу у 40 тисяч. Стан фільтрика Всім рівної дороги.
  4. 1 балл
    месяц назад продал такой(
  5. 1 балл
    "Саня-мучитель" ))) Но коль ты её так уже доделал, то и катайся себе, пока интересный вариант не подвернётся. Главное, в кузов и покраску не лезть, а то потом точно продавать не захочется...
  6. 1 балл
    Вчера писала со своего номера, спросила за те же самые диски, все также они в наличии и приглашал посмотреть их в тот же кооператив, вот только на вопрос о номере гаража уже ответил что у него нет номера и что он может встретить на КПП.
  7. 1 балл
    У меня у моего бати тоже Итсузу трупер и тоже на газу - ездит и горя не знает
  8. 1 балл
    Разова фігня. Раз прочитав для цікавості, а потім, у випадку, якщо нічого не турбує, більше туди і не лазиш... Якщо що, то толковий газовий майстер є на лепсе у мене...
  9. 1 балл
    Буду знати Поки то нічого не турбує. Окрім сальників клапанів. То просто було цікаво в якості борт.компа подивитись шо там показує. Хоча з іншого боку я в тих показаннях однак не тямлю)) Цікаво чи можна на таких моторах під газ степінь підняти і прошити під всі ці справи.
  10. 1 балл
    Сегодня была проведена очередная ревизия ходовой на СТО: замена масла+фильтров, уплотнительное кольцо на маслосливной пробке, замена задних тормозных колодок и полная регулировка системы стояночного тормоза. На одометре 344 800
  11. 1 балл
    Толковый свет! Просто пушка!
  12. 1 балл
    Щодо нових "сучасних і технологічних" згоден. Але в них і задача від'їздити до кінця гарантійного терміну, а потім щоб власнику було вигідніше під кілька відостків в кредит взяти нову в салоні. Але в нас трохи інші реалії. Щодо коліна, то я скоріш за все з 2х блоків що в мене є буду збирати один. Залежно від того, що мотористи наміряють по розмірам. Так щоб лише підкинути нові кільця і вкладиші. А голови повністю перебрані поставити. Іноді ще виникає ідея, щоб на ЕБК Корвет все це діло перевести. Вже таке люди робили. Тоді можна було би і степінь стиснення під ГБО підняти з 9.3 до 10+ і налаштувати його допутя, і саме головне, щоб від діагностичного роз'єму якась користь була. Все залежить від того, чи знайду хто зможе таке реалізувати і скільки за це захочуть грошей.
  13. 1 балл
    Та скільки тих снігопадів зараз)) З одного боку то надійніше. А з іншого воно вже на межі своїх ресурсів. Тут вже лотерея. В когось мотор може 250т.км проїхати , а в когось і всі 500. Основна проблема - відремонтувати у випадку зносу. От колінвал точити не можна. А треба. І як бути? З підвищеними зазорами їздити? Новий колінвал оригінальний коштує 40-45т. грн. Звісно ніхто його не буде купувати. Голови то можна ще відремонтувати. Коромисла завтулити, сальники і нправляючі клапанів замінити. А от з низом х.з. що робити. Тупо вкладиші і кільця міняти?..Плюс спеців, які ці конкретні мотори з їх особливостями зають одиниці. КПП хоч і проста і досить розповсюджена, але ремонт теж не дешевий і слабенька вона. Ходова - тут якщо з розміром коліс не захоплюватись, то все нормально, як і в будь-якого позашляховика. От кілька фоток зробив.