emigrant-l

Помощник клуба
  • Публикаций

    1 037
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    19

emigrant-l стал победителем дня 31 октября 2021

emigrant-l имел наиболее популярный контент!

Репутация

165 Доверенный

Social Info

1 Подписчик

Информация о emigrant-l

  • День рождения 16.03.1987

Информация

  • Автомобиль
    Honda CR-V 3
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ (в основному) та Волинь

Контакты

  • Сайт
    http://

Посетители профиля

4 337 просмотров профиля
  1. Привіт! Предивись всі точки "мас", попрочищай їх. Можливо якась окислилась і дає тобі глюки.
  2. старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів Пара фоток з поїздки в Болгарію: Знайшов місце куди треба їхати коли вас посилають: Відео в відеореєстратора по одній з поїздок по Болгарії: Ось такий маршрут слідування в мене був:
  3. Досить брудний в тебе повітряний фільтр. Він не такий дорогий, подумай щоб міняти щоразу з мастилом. Пил в двигуні - це абразив. Економія на фільтрах може вилитись в суттєвий ремонт...
  4. І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ тепер слухаю музику з флешки + 6 дисків + без втрати якості по звуку і без гемора по підключенню саба (в машині штатний саб, якщо китайський мафон ставити то там гімору трохи є). Звісно масляні ТО як по двигу так і по КПП. Одне з ТО супроводжувалось регулюванням клапанів. Регулювання по суті просте, просто трохи важче як на 99 колись, десь за 1,5 години справився ? По весні щось почало по
  5. ага, вроді там є вивід під "датчик нерівної дороги" і його кидають на упавляючий контакт з ГБО мізків на газовий клапан
  6. Можна не прошиватись. Якщо в тебе январь, (якщо я правильно пам'ятаю), то можна тобі залити прошивку з двома наборами кутів запалення які будуть мінятись по факту переключення на газ та назад. як на своїй 99 газ ставив то грався з тими прошивками, хотів собі зробити, але в мене був бош 7.9.7 і там нічого не получилось, залили потім сток і так і катався пару років поки не поміняв авто на форд
  7. Всі знають що самий крутий адвокат на всю Київську область - Кравчук Ярослав - @Mustang-1991 !!!
  8. Ну не знаю... ІМХО, ліф - це самий низ електричок (про всякі по типу інвалідки і китайщину не говорю). тому я його в "однокласники" фіату і шеві б не поставив... Ладно, то все демогогія. Вайпер, сорі що наспамив в бортовику, якщо що, Ярик адмін, може покікати ці меседжі ?
  9. Ну не знаю... ІМХО, ліф - це самий низ електричок (про всякі по типу інвалідки і китайщину не говорю). тому я його в "однокласники" фіату і шеві б не поставив... Ладно, то все демогогія. Вайпер, сорі що наспамив в бортовику, якщо що, Ярик адмін, може покікати ці меседжі ?
  10. Ну не знаю... ІМХО, ліф - це самий низ електричок (про всякі по типу інвалідки і китайщину не говорю). тому я його в "однокласники" фіату і шеві б не поставив... Ладно, то все демогогія. Вайпер, сорі що наспамив в бортовику, якщо що, Ярик адмін, може покікати ці меседжі ?
  11. А фіат 500 від 9-ти тисяч. а шеві вольт ти сам знаєш від скількох, так як на такому катаєшся))) Відповідно. ліф "по низу" - 5, фіат "по низу" - 9. ну це явно не однокласники ?
  12. так Ліф і не однокласник. він суттєво дешевший))) за різницю між ліфом і фіат 500 або шеві вольт можна взяти дві дев'ятки)))
  13. Можливо я щось не доганяю) але про яких однокласників йде мова? ? якщо по ціні, то той же таки Шеві Вольт (+/- в тих же межах по у.е.) має аналогічно рідинне охолодження батареї
  14. Можливо я щось не доганяю) але про яких однокласників йде мова? ? якщо по ціні, то той же таки Шеві Вольт (+/- в тих же межах по у.е.) має аналогічно рідинне охолодження батареї, але з великим + - він має також ДВС на випадок якщо батарейки не вистачатиме....
  15. З такою ж ідеєєю я зтикався коли форда мав. там була ніша запаски такої форми, що був досить нормальний обсяг простору який ніяк не використати. + банка вихлопа тільки з одної сторони (кузов уніфікований і є моделі з двома банками). Перший ідеальний для моїх потреб варіант який обдумувався - зменшити об'єм бензобака до +/- 20 літрів (стоковий 60) і в звільнений простір балон газу + можливо менший балон газу в місці відсутності другої банки вихлопу. Тоді і запаску в своє місце можна кинути. По бензобаках питання складне, ітого був другий варіант - зробити "рівний багажник" і знизу зробит