21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Всім привіт!

Довго думав і все ж таки вирішив почати писати свій бортжурнал. І ще довгі роздуми як же його назвати :lol: ...

Скоро буде рік, як тут зареєстрований, почерпав з форуму та бортовиків форумчан багато корисної інфи...

Значить про авто. ВАЗ 21099і, 1,499, 8 кл., колір 499 "рів'єра", висока панель, 2005 року купівлі. Нам казали, що збирали її на луцькому автозаводі (можливо налапшали, однак все одно це українська збірка).

Купували новою. Багато стояла в гаражі. Поки водійських прав не отримав, їздив нею не багато. Права з 2008 року і авто абсолютно в мому розпорядженні та обслуговуванні... Тоді було десь 7 тис пробігу... Ситуація склалась така, що я в більшості в Києві (спочатку навчання, потім і робота), а авто там... от і получилось що їй 9 років, а пробіг 26,5 тищ... із них за останніх півтора-два роки біля 10 тищ...

В перших ТО я участі не мав... Також упущу моменти заміни мастил та фільтрів, уточню тільки, що в двигуні з 10 т.к. заливається Liqui Moly 10w40, в КПП Liqui Moly SAE 85W-90 (вродь так, тоді підбирав по їх сайту, а зараз такого не видає) і інші дрібниці.

Тепер що і коли роблено:

~11 000 - захист піддона картера + музика (Pioner DEH-P4050UB + 13 см Pioner в порпеду та 16х9 United 3-хполосні врізав в стокову задню полку). З 13 см динаміками прогадав, малуваті, кріпились в двох точках... вирішив що потім заміню.

~17 500 - весна-літо 2012р. - пєчаль №3 (пєчальки №1 та 2 опишу вкінці) - проїхали на ній 6 км з зажатим ручником.... як наслідок закипіла тормозна, спалені колодки і непонятки з колдуном... тормозна, колдун, колодки, один з тормозних циліндрів - замінено, нову тормозну брав Liqui Moly DOT.4... тормоза все одно деякий час були якимись дивними і працювали по діагоналі... довго грались з колдуном, зараз все норм...

~19 000 - кінець літа 2012р. - потекли задні аморти, знову замінив масло в двигуні+фільтра, аморти замінив на Bilstein B6 (газ-масло) - спочатку відчуття були позитивні, а потім надоїло те, що опою відчуваєш всі нерівності дороги, а їх ой як багато...

~19 500 - початок весни 2013р. - встановлений ЦЗ + простенька одностороння сигналізація. Тоді вирішив сам до такого не лізти і відвіз авто людині, яку порекомендували... зараз жалію... по ЦЗ вже було два косяки, кінцевик багажника запаралелений з концевиком дверей, концевик капота встановлювали невідомо яким інструментом (через тиждень з'явились прояви корозії біля концевика)... і головне, ці "майстри своєї справи" зламали пластикове вушко кріплення торпеди зліва збоку до стойки... В общому, караще сам би посношався одні-другі вихідні, але зробив би все "по-феншую"...

~20 000 - 09.05.2013 (як зараз пам'ятаю, день Перемоги, а я їду в СТО) - тонування скла по кругу окрім лобового. Чому день Перемоги - тому що домовлявся тоді на 7 число, а мене "кинули", а раз взяв трохи вихідних, то шукав де і хто візьметься робити, і знайшлись люди що захотіли в такий день робити :ph34r: ...

~21 500 - 06-07.07.2013 - весною потекли передні аморти, +вирішив змінити газ-масляні більштейни (не сподобались), ітого замінено: задні аморти (Сакси масло)+опори еволекс, передні аморти (корпуса стійок+патрони каяба масло)+опори SS20 classik, встановлені пильники двигуна (на рульові тяги). Встановив адаптер салонного фільтра.

Розвал в Локачах (де авто перебуває в більшості періоду) зробити немає де, тому:

~21 700 - 20-21.07.2013 - Розвал-сходження перед яким мені ще були замінені тормозні шланги передніх тормозів та опорні...

~21 850 - 12.08.2013 - Задумався над обезшумкою. Взяв на пробу Шумоф М4 та П4, проклеїв задні арки, кришку багажника (із-за чого вона стала важкою і дає мені досі по горбу)... Встановив безшумні замки по кругу. І ще чомусь мені захотілось вентилятор радіатора із кращим КПД, був куплений Лузар і встановлений. І накінець дійшли руки до заміни передніх динаміків, поставив 14 см Fly Integrator F3, правда прийшлось трішки підпиляти корпус зверху та знизу, бо не ставали, але "то таке"... Двокамерний ущільнювач під кришку багажника.

22 143 - 14.08.2013 - пєчалька №4 - заглючило сигналку. на справді заглючило брелок, почитати можна тут Куплю брелок до A.P.S. 2700

~23 000 - 10.09.2013 - у мене 14 легкосплав + резина Bridgestone Turanza T001 :yahoo: Все подобається (однак при завантаженому авто час від часу чиркає десь (диски ЕТ=38, тому почав думати міняти задні пружини)...

Далі було весілля :ph34r: Так як Батьківщина тоді ще Нареченої, а зараз вже Дружини, знаходиться в Хмельницькій обл, а саме весілля проходило на "нейтральній" території :wacko: , за тиждень я накатав 2500 :ph34r: Який я радий, що машинка мене підтримала і куди треба бігала...

~25 600 - 09-16.11.2013 - обезшумка криши (Шумофф М2 +П8), проклав "+" від салонного плафона в багажник щоб організувати там потім освітлення, встановив антену-таблетку з вусиками Blaupunkt AutoFun Line на заднє скло (по ходу зря) і протягнув її кабелі по криші до магнітоли. Повна обезшумка задніх правих дверей - пробний варіант. Купив також євроручки в колір авто, але встановив поки тільки одну в ці двері (для проби) всі інші встановлю тільки після того, як спробую полірувати (напрягають маленькі царапинки від нігтів, та і від пластикових заглушок лишився овальний контур - за них не бийте, обіцяю зніму). Матеріали та інструмент у мене є, ен-ну кількість відео на цей рахунок передивився, але всеодно поки сцикотно, може спробую на цих травневих вихідних...

25 630 - 30.12.2013 - розкулупав передні двері, встановив ЕСП, зеркальні елементи з підігрівом Ергон, намудохався з протяжкою проводів з дверей в салон, пустив для ЕСП і обігріву дзеркал окремий "+" з акума, частково проклеїв внутрішню поверхню дверей Шумофф'ом, електропідігрів дзеркал не встиг підлючити перед НР.

25 963 - 15.03.2013 - доробив і підключив електропідігрів дзеркал, поставив декоративну кришку на двигун.

26 410 - 18-19.03.2014 - замінив правий сайлентблок ричага задньої балки (поскрипував), заміна задніх пружин на Фобос з перемінним кроком, встановлена передня розпорка ричагів Rikkar та верхня розпорка з доп опорою (правда поки доп опору не ставив).

26 418 - 18.04.2014 - ігрища з проводкою... перепідключив магінтолу на постійни окремий "+" через акуратиний вимикач, купив собі відеореєстратор, живлення якого відбуваєтсья через присоску (в ній же і ЖПС), проклав йому провода живлення через потолок, підключив накінець довдчик ЕСП та зконектив його з сигналкою, зробив світлодіодну підсвітку бардачка... трохи розібрав торпеду, щоб все це зробити і акуратно там розмістити, при цьому замітив, що поломані пласмаски в ричагах керування заслонками пічки... робота по заміні на найближче майбутнє....

Тепер про неприємність №1 та №2 і стались вони десь при пробізі 4000 та 6000. Перша - пригода на подвір'ї, воно в нас трохи під кутом і на авто помаленьку з'їзжали накатом, от тільки в один момент педалька із-за вакуумника стала геть тугою і як результат трішки зім'ята передня частина лівого крила і розбите скло повороту. Відразу відрихтували, і підфарбували тим, що було на СТО (якась голуба фарба тоді була)... Друга пригода на тому ж подвір'ї, заїзжали в двір вночі... в обшому царапина того ж крила в тому ж місці + царапинка збоку на бампері... Поворотник вцілів... Так авто трохи і було поки я не заїхав відрихтувати і пофарбувати уже під колір авто... Після цього дпт не було і, дай Бог, щоб і не столось.

По багатьох позиціях запчастин окреме дякую форумчанам, зокрема Антону!

Є дакілька планів на короткострокову перспективу і основний - пригнати її в Київ (де більшість часу пропадаю на роботі) і встановити ГБО-4.

Про плани розкажу уже в наступному повідомленні, а то і так втомився набирати:)

І звісно фото, станом на 03.01.2007.

http://s29.postimg.org/x2ccaqqrr/100_2183.jpg

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

С открытием!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Мої вітання з віткриттям Б.Ж! :dance3: Гарна машинка і колір також :good: Будем слідкувати!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

С открытием! Удачи в реализации планов по авто!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

и так понеслась жара по трубам :good: с открытием! :rolleyes:

Изменено пользователем fataljke

2108Club fatalJkE~

drive2.ru fatalJkE~

БЖшко Красная Turbo Бестия

fatalJkE~ on VK <--

~063 568 70 72 ;) Виктор Сергеевич

~096 227 89 55

Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... ©

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вітаю з відкриттям!

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

с открытием!!в полку 99-х прибавило :crazy_pilot:

моб 068-056-20-49 Вадик.

 

бортовик-99 Made in Hohland

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

наконец-то!

поздравляю с открытием :good:

давай больше фото

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую всім за підтримку! :thank_you:

Отже про плани, напишу поки сукупно, без ранжирування по пріоритетності:

- навчитись полірувати і полірнутись в потрібних місцях

- дошумити двері після поліровки і євроручки :good:

- трикамерний ущільнювач в двері

- ГБО-4

- заміна торсіонів кришки багажника (надоїло підставляти щось), маю газові упори від ниви, але досі не визначився з методом їх встановлення...

- світлодіодна підсвітка багажнику

- камера заднього вигляду + моніторчик (камеру вже придбав - ebay, осталось на моніторчик піднакопить та замовити)...

- встановити контроллер вентилятора радіатора від Viper.

- встановити трьохрівневий регулятор напруги (купив давно у Антона, ніяк руки не дійдуть)

- прошумити підлогу в багажнику

- перенести форсунки омивача з капоту

- замінити ричаги керування заслонками пічки

- замінити ремінь ГРМ + відрегулювати зазори, можливо замінити маслозйомні ковпачки (чомусь різьба свічки четвертого циліндра масляниста) Також трішки сцикотно на рах розподільчого валу, вже раз міняв прокладку клапанної кришки, так на кулачках були царапинки -при такому то мізерному пробізі (жаль не сфоткав, так би у вас запитав)... фінансово не готовий до заміни розподільчого валу

- встановити тормозілки Р14 (уже все маю, дякую Palchik 'у та Антону)

- напевне знову заміню тормозну, вона якась темна стала (можливо ще тоді як міняли закипівшу, не все прогнали, от вона і зкаламутилась)

- встановити електрозамок багажника від калини (чекаю відповіді від Aleksandr_m)

- замінити нижню розпорку ричагів Rikkar на копію від Aleksandr_m (рікар нижче захисту піддона картера буквально на сантиметр-півтора, не хочеться за неї зацепитись....)

- поставити нормальні бризговики (зараз стоять лапті спарко :ph34r: )

- замінити тосол (сильно не бийте, в мене ще з заводу :ph34r:, профукав строки його заміни, але він вродь чистенькиий синенький), хочу замінити на Liqui Moly і разом з тим встановити краники зливу ОЖ.

- щось зробити з пічкою - саме найбільше мене турбує не знаю з якої сторони підступитись. Десь на самому її дні є якийсь камішок або пласмаска і зимою на 2-4 швидкостях вентилятора воно тарабанить від руху повітря... як його звідти вичистити ще не придумав... а розбирати всю "морду" салона із-за такої дрібниці поки рука не підіймається...

- туманки - в роздумах "а треба?"

- маю обшивку рульової колонки - хочу за допомогою скловолокна розмістити на ній датчик тиску масла, та, мабуть, вольтметр. але це ще в роздумах, чи потрібна мені ця інфа...

- маю бороду і тонель, хочу, коли буде більше вільного часу, погратись з скловолокном і придумати щось гарне...

- десь через тисяч 5 провести ревізію зчеплення (зрідка буває що задню та першу не відразу включити)

- іносидіння, хоча б для водія... маю деякі "питання" по здоров'ю спини, стокові сидіння замучили, постійно їзджу з підставкою під поперек (на ОККО продають)... одночасно з тим не хочу кромсати підлогу, тому тут також питання "довгого ящику"...

- купив у Maley наклейку клуба, ще не клеїв... по ідеї не відповідаю правилам клубу ( получение клубной наклейки )... на травневих вихідних мабуть запитаю в когось з модераторів/адмінів :bayan:

Зараз взяв трохи відпустки, думаю частина цього списку поубавиться...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

С открытием! По поводу крышки багажника мы недавно баловались на работе и ставили знакомому на пятнашку, так вот нужно ставить обязательно 2 пневмоупора! В нете есть много вариантов и с одним, но конструкция очень хлипкая получается(крепится одним концом к середине крышки багажника, вторым к панели заднего стекла, так вот при закрывании/открывании бедную панель аж выгибает). Самый на мой взгляд удачный вариант - это крепления к петлям крышки багажника, другим концом к выступам около упоров для спинок сиденья, нужно просверлить будет в них отверстия. В общем вот правильная ссылка http://www.drive2.ru/l/1264933/ , единственно что, не у всех нужно регулировать потом крышку багажника. Дерзай и все обязательно получится :good:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти