ND4SPD13 1 Опубликовано 12 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 мая, 2014 Хто може підсказати, якщо я зроблю собі ось такі "ангельські очі" замість габаритів ( http://www.drive2.ru/l/288230376152741376/ ) чи буде це вважатись переробкою оптики? Якщо ні, то як спілкуватись на цей рахунок з ГАЇтянами?Да никто тебя за такие глазки трогать не будет. Ты же не ксенон лепишь. Главное делай их белыми, а не синими, красными и т.д. Теоретически, то да, это тоже можно считать переделкой оптики, но она не настолько значительна, как, например, установка линз.А даишники, если захотят, то приколупаются и к стандартной машине, но, в большинстве случаев, на такую мелочь даже не смотрят. Не нарушай - и ты для них не существуешь. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 12 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 мая, 2014 Я сколько лет ездил с модульной оптикой "Хелла", никто не спрашивал. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
vlad_zh 3 Опубликовано 12 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 мая, 2014 чи буде це вважатись переробкою оптики? Якщо ні, то як спілкуватись на цей рахунок з ГАЇтянами?У них нет полномочий доколупываться до тюнингов.Достаёшь камеру/телефон, включаешь видео, засекаешь 20 минут.Говоришь вызывайте если хотите мобильную тех.станцию, пусть они проверяют. (вроди 1 штука на 1 область)20 мин прошло - досвидос.Есть бортовик 2107-GT, почитай там всё чётко парниша решает. Бортовик 2113 (Городской полуКорчь) Бортовик Lada 4X4 Тайга 21213 (Загородный Вездеход) Продам Алюминиевое антикрыло, Задний бампер Zest Line 2108/09/13/14 и др. Услуги программиста 1С7 / 1С8. Автоматизация предприятий, магазинов, торговых сетей, ресторанов Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 мая, 2014 (изменено) Дякую за поради!Поки ідею з модернізацією фар залишив на невизначений термін і зайнявся тим, що актуально)Отже, за рекомендаціями Mustang-1991 (за що йому окреме дякую!! ), заїхав в цю суботу до одних установщиків ГБО... Хлопці толкові, все в них чітко налагоджено, машиною займались втрьох, один по проводці та настройці, другий по балону в багажнику та паливних магістралях, третій по механіці. На мій 8-ми клапанний, 1,5 літровий мотор поставили ГБО 4-го покоління з мозгами Стаг, форсами Валео (хотів Ханну, але там ціна кусається), редуктор томасето і балон в місце запаски на 41 літр. Весь час провів там же, на встановленні ГБО, за одне і прослідкував за процесом встановлення... найбільше мене турбували питання встановлення балона з проходженням через дно паливних магістралей та монтування форсунок з свердлінням отворів під них...Про встановлення балона взагалі інфи ніде не бачив... Я собі думав що він кинеться замість запаски (прикріпиться до того ж кронштейну) і через заглушки протягнуться шланги... Ага.. не тут то було... стандартний кронштейн зпилюється... в днищі висвердлюють три отвори... два для гвинтів, якими буде закріплений балон і один, побільше діаметром, для паливних магістралей.Про свердління отворів для газових форсунок... тут нічого розказувати... Хлопці мають досвід, знають де свердлити, зачистили від сміття, накернили і просвердлили (звісно з пилососом, щоб стружка відразу забиралась)... Позитивним моментом моєї присутності при встановленні виявилось те, що розміщення кожного з складових ГБО обговорювалось і все було оптимально розміщено ... Протестували мої свічки запалювання, і вони виявились лажові... Ось так от, іридієві бош, проїхали не більше 5 тисяч. Возив з собою комплект дешевих 3-ох електродних за 30 грн. так вони на порядок краще працювали на стенді....Від роботи хлопців враження позитивні, молодці, якщо друг рішиться на встановлення ГБО, буду йому рекомендувати їхати до них.А тепер про те що мені не сильно сподобалось, яж прискіпливий))Єдине, що не обговорили,- це проходження паливної магістралі від балона до редуктора по днищу авто (але це вже виявилось на другий день, як заглянув під днище, нижче фото є)... Ця трубка прикручена до днища вздовж заднього правого лонжерона і вздовж переднього лонжерона... однак є місце де вона геть "відкрита" - підлога заднього правого пасажира... чому так важко було прокласти ту трубку в центральному тунелі не зрозуміло... вирішили зекономити пів метра трубки?? - сумнівно. Думаю, або проблемно із-за вихлопу (типу розбирати треба) або їм хотілось швидше закінчити роботу. Поки буду їздити так і дивитись щоб ніде не теритись... Друге, що мені не сподобалось - це відкритий отвір в днищі багажника (той через який прокладені трубки на вхді/вихід газу)... там залишилось десь 1 - 1,5 сантиматра квадратних простору... тобто буду їхати по калюжах або просто в дощову погоду - буду набирати воду.. Чоловік, що монтував балон, сказав, що так і має бути, типу має бути якась вентиляція на випадок виходу газу... ну має бути - так не питання, але ж не "дирка" в підлозі. В общому сьогодні зробив вентиляційні трубки та добре обробив все герметиком.Третє - шкала наповненості балону, та що на кнопці. Вона не підключена і постійно показує на мінімумі. Сказали що підключати її резону нема, так як постійно бреше... Система орієнтування періодичності заправок: "залив, проїхав скільки зміг, залив, проїхав скільки зміг, визначив витрату пального і постійно пам'ятаєш коли ти залив і коли тобі заправитись знову треба". Як на мене - туфта. це постійно пам'ятай скільки тобі ще км до підзаправки.... не цікаво. Та і той писк... Перший раз той писк був у мене в 3 годині ночі, їду собі спокійно, дорога рівна, в машині тихо, дружина дрімає і тут на всю такий ядовитий писк, що напевно і в сусідньому авто було б чутно... ех... Повірив би, якби ГБО було новинкою, так би мовити "не відкатане" обладнання і його виробництво... Однакє куча авто з газом, і в них все нормуль фуричить (в співробітника фактично таке ж обладнання на китайці окрім форсунок)... а тут все нове обладнання і шкалу не підключили... може зекономили на якомусь датчику в балоні? в общому хз... Знову таки буду поки їздити так, а там уточню...Трохи фото з установки:Тепер щодо вентиляції... Придбав трубку для тормозної рідини... вирізав її і зробив буквою "Г", три таких трубки якраз заповнили вільний простір в отворі днища. Трубки закріплені відрізком від хомута та шурупчиками. Вихідні трубки повернені в сторону заднього бампера... Таким чином при русі авто в них не буде набиватись всяка кака + за рахунок потоку повітря буде краще витягувати повітря.Ну а далі герметик крокодил.... До всього цього я ще купив Великор, щоб замазати всі хомутики, якими кріпляться паливні магістралі до днища. Фотки днища з проходженням паливних трубок і сам процес обробки: Изменено 20 мая, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 мая, 2014 (изменено) Далі мало бути чипування з переходом на двохрежимну прошивку... Однак були деякі загвозтки. Мозги в мене Бош, просто перепрошили, поки буду їздити так. Сказали що мій бош без проблем можна замінити на январь (типу вийняв Бош і поставив Январь) і, відповідно, двохрежимну прошивку. Правда не раз натикався на інфу що Бош і Январь мають трохи різну проводку... У зв'язку з цим, поки не знайду достовірної інфи, також відклав перехід на інші мозги десь на колись... І основне, ради чого це все робилось... витрата і вартість пального. Для відлаштування ГБО заправив газу на 50 грн. Вже проїхав біля 70 км, по ходу десь скоро газ закінчиться.... В будь-якому випадку це на багато дешевше чим гасати на 95-ому. Тепер про поведінку авто. Всі скрізь говорять що авто стає тупим шо краще не ставити. Фігня! Спочатку взагалі не замітив різниці, що на бензі, що на газу все як було так і осталось. Замітив тільки одного разу, коли перед світлофором докочувався (він якраз переключився на зелений) зазвичай втикав другу і плавно їхав далі. Цього разу авто виявилось важко на другій розігнати. Ну то таке... буває раз на указ. А взагалі за два дні покатушок не замітив різниці бенз чи газ, все супер! :dance3: Залишилось придбати докатку, а то возити з собою повнорозмірну запаску в багажнику трохи напрягає.... Изменено 17 мая, 2014 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
H_U_L_K 48 Опубликовано 17 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 мая, 2014 Сколько денег в итоге вышло за газ? В гаи уже регистрировал или не будешь? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 мая, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 мая, 2014 По вартості получилось так: 6000 - за ГБО та встановлення, можна 300 зекономити, якщо поставити б/у балон 400 - перепрошивка Реєструвати збираюсь 100%. В МРЕО сьогодні заїзджав... сказали пластику в них нема поки... а з тимчасовою бамажкою не хочу. тим паче потім на пластик міняти - знову платити... спробую через тиждень на Волині в МРЕО заїхати, можливо в них інша ситуація... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 17 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 мая, 2014 хорошая работа! 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Palchik 40 Опубликовано 18 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 мая, 2014 Мозги в мене Бош, просто перепрошили, поки буду їздити так.какой шифр мозга? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 18 мая, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 мая, 2014 Молодца С такими ценами на бензин только на газу и ездить, только цена ГБО кусается. Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти