21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

Є три запитання до досвідчених:

При прослуховуванні радіо деколи (реально приблизно 50/50) в динаміках є щось типу свисту... що це починає здихати? (уточнення, антена в мене внутрішня, приліплена на задньому склі, антенний кабель йде по даху під обшивкою по правій стороні авто)

Усилитель установлен в машине?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Усилитель установлен в машине?

Та ні, підсилювача немає. Є мафон - Pioneer DEH 4050, композитна акустика - спереду 14" Fli Interator, ззаду 16х9 якісь United.

Так як грає мене задовільняє, писк є тільки при прослуховуванні радіо.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

26.07.2015 орієнтовно 63 ткм

Вже деякий час катаюсь з перегорілою в мене в приборці лампочкою, яка сигналізує включення габаритів та ближнього світла.

На заміну було куплено відразу три штучки (про запас звісно). Але якось не в прикол мені було знімати "козирьок"... От і тягнув час... А потім щось мене дьоргнуло подумати про світлодіоди. Вони яскравіші (реально в яскраву погоду не видно що там світиться з максимальною яскравістю), менше гріються та менше споживають. В загальному, десь на сторінці 11 чи 10-тій бортовика, тов. sirota21104 рекомендував мені звернутись до Дениса, за що окреме тобі дякую!

Денис мені запропонував лампочки які підійдуть замість сток ну і паралельно я також придбав в нього лампочки в габарити супер по яскравості і "смачні" по вартості.

Приборку ще не розбирав, але певні тести вже є. А от габарити постарався заінсталити відразу))

Спочатку розкажу про ті, що в панель. Тест виконувався з використанням мого старого акума який на хх дає 12.4 В (там одна банка "підгулявша", тому перед зимою був куплений новий).

Стокові лампочки споживають 89 мА. Світлодіодні - 20.1 мА.

Світловий потік - думаю порівняєте самі :)

По вартості - ну десь на 20% дорожчі від стокових в автозвуці... В загальному - бімба! :yahoo:

Изображение

Изображение

Изображение

Тепер по габаритах. Вже раніше я собі ставив в габарити світлодіодні лампи. Придбав тоді самі прості та дешеві (перше фото). Світили гарно, але приборка постійно мені сигналізувала про несправність якоїсь із ламп. Для того щоб цього не було, потрібно або шаманити над реле контролю справності ламп або так звані "лампи з обманками". Після того як одна з цих "маде ін чайна" одного разу перестала світити, поставив сток і так катався... Ну а тут вже в Дениса придбав хорошої якості і з обманкою.

Стокові споживають 270 мА, світлодіодні з обманкою - 181 мА. Ну але по кількості світла це непорівнювальні речі...

Старі прості світлодіодні лампи:

Изображение

Нові:

Изображение

А ось так світять нові з обманкою в порівнянні зі сток:

Изображение

Особисто мені дуже подобаєтсья. З просто включеними габаритами вночі багато чого видно.

Так як буду мати трохи вільного часу + підходить термін ТО, на найближчий час заплановано:

1. заміна масла двигуна

2. повторне встановлення перехідника салонного фільтру від 2110 (раніше вже ставив, але зняв, вже потім розкажу... )

3. регулювання теплових зазорів клапанів

4. встановлення 14" тормозів спереду

5. хімчистка салону

6. регулювання виходу штоку газових форсунок

7. Заміна РХХ

Фільтри, масла, запасні шайби куплені та чекають свого часу.

По 14" тормозах - тягнеться історія вже десь півтора чи два роки напевне... :ph34r: Купив тоді у Володимира Palchik повний комплект його 14", потім з часом були куплені нові скоби з направлялками, ще пізніше нові колодки... і так історія тягнеться... зараз вже мої сток (ще з заводу) вродь як скоро закінчаться, тому вирішив, що тягнути більше не треба.

Що там ще. Виход штоку форсів ГБО - буду десь проситись до майстрів на ГБО СТО. Хімчистка - якби не лишились балончики ще з минулого року це було б просто вологе прибирання.

Заміна РХХ - після чистки РХХ (десь 2 тижні назад вирішив почистити, бо думав що вібрацій на ХХ стане менше) почали з'являтись дивні симптоми, а саме при прогріві буває оберти самі підіймаються до 1700-1800, потім опускаються до 1500-1400. Це не відразу, після запуску 1500-1400, через деякий час 1700-1800, потім знову 1500-1400 ну а далі або повториться або буде в нормальному режимі прогріватись і далі все ок. Одного такого прогріву відкривав капот і просто пальцями постукував по дроселю, вродь як після такого стуку оберти падали. РХХ також вже куплений.

А взагалі 99-ка радує поїздками щодня, тьфу тьфу тьфу...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А чим старого зразку відрізняються від нового?

Старого зразку на двигунові ніколи не бачив "вживу". На скільки розумію, там циліндрик з отвором зі зміщеним центом, а ролик як підшипник тильки має буртики під ремінь по зовнішньому діаметрі, зміщуючи той циліндрик змінюється натяг голику. В нового зразку там вже є отвір, який зміщений відносно осі ролика, і повертаючи центральну частину відбувається натяг ролика. Це те, чим вони відрізняються. Але зовнішня форма ролика (якраз та, що жре ремінь в мому випадку) і в того і в цього однакові... Чи я щось не вірно розумію?

Ролик старого образца идет шире,из-за чего ремень бывает гуляет.Нового образца уже,что удерживает ремень по центру шестерни распредвала.По крайней мере у меня так было.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Ролик старого образца идет шире,из-за чего ремень бывает гуляет.Нового образца уже,что удерживает ремень по центру шестерни распредвала.По крайней мере у меня так было.

У мене стояли лише ролики нового зразку. Гейц (пластиковий) жрав реміть, металевий АТ ні.

Продовжу, з 03.08 знову був у відпусці на два тижні. плани були такі: 1 тиждень - займаюсь чим хочу (дружина на роботі), 2 тиждень - на морі (на авто).

На першому тижні так як була куча вільного часу вирішив поколупатись трохи ))

День перший - ТО + фільтр салону + часткове регулювання зазорів клапанів.

Поїхав тоді на Волинь. Пробіг 63846 км.

По приїзду - цеглину під колесо, відкрив капот, зняв клапанну кришку, накрив тряпкою, щоб нічого не попало, зняв захист піддона, відерце під двиг, акуратненько відкрутив маслозлив і пішов відпочивати.

Після деякого відпочинку - до роботи.

Перше чим я зайнявся - перехідник салонного фільтра 2110.

В мене цей перехідник давненько... на авто стояв десь місяців 8-9, потім зняв.

Ситуйовіна така: Коли зняв стоковий козирьок, там була куча заводського герметика, незастигаючого. Він еластичний, липкий і без запаху - чим мені і сподобався. Накучкував тоді його і поверх нього поставив цей перехідник. Ще тоді замічений був трабл - козирьок був на чотирьох шурупах, перехідник - тільки на 2-ох. Та і ті два отвори трохи не співпадали. Так як кріплення перехідниа візуально "дзеркальні" - тоді погрішив на завод де закрутили шурупи "як зручно".

Ситуація така, що тоді кудись поспішав, наскільки було можливо на той час - настільки і максимально обмазав тим герметиком і закріпив перехідник. Потім, десь через місяців 7 була замічена волога під водійським ковриком - вони в мене резинові "корита" і при звичайних теплих днях в них внизу збиралась пара. Смак та запах - нейтральні, ну і антифриз був завжди на рівні , значить звичайна вода. А звідки? - з зовні.

Підозра впала на той самий перехідник і погане його кріплення.

На осінь-зиму було прийнято рішеня поставити стоковий козирьок. Купив не застигаючий герметик, здається Body 940. +/- норм почистив старий герметик, наніс новий і козирьок став назад.

Так я катався до початку літа. Тополиний пух - не біда, чулок допоможе)))

Останньою краплею став маслянистий наліт на лобовому. Особливо він почав проявлятись під час жарких сонячних днів. Також почав відчуватись якись запах хімії... Тисячу раз все попередивлявся подумав що це на сонці плавиться той герметик, що я використав. Що і підтвердилось.

Зняв козирьок, зачистив все в чисту і стоковий і боді 940. Перехідник був також зачищений та вилизаний від всякого бруду, де треба, наклеєний новий ущільнювач. Далі були ігри по "приклав, подивився, вийняв, зігнув, знову приклав". Як виявилось, в мене висота пласмасового корпуса вентилатора більша чим висота того перехідника. Все це діло було підігнане. Такод були пересверлені отвори в перехіднику. Так як з одної із сторін отвір був практично ззовні - була зроблено додаткове підсилення трубкою. Також додаткове закріплення передньої частини перехідника шурупчиками в ті отвори що йдуть зі сток козирька.

Посадив усе на крокоділ. Поки що політ нормальний. Все гуд.

Далі було регулювання теплових зазорів клапанів.

Ну що, товариші, сказати. Ну ніззя їздити 8-ми клапаннику на обертах 3500 на газу довгостроково. В мене поїздка в одну сторону приблизно 500 км. Зазвичай роблю одну зупинку на хвилин 15 - підзаправитись і випити кави, та і то ця зупинка відбувається десь після 350-400 км проїзду. Весь цей час їду +/- на одній швидкості. Раніше, колі їхав 100-110 км/год (орієнтовно 3000-3200 об/хв) теплові зазори були в нормі і регулювання було мінімальним. Коли перенастроїв ГБО прошу і їхав всю дорогу біля 120 км/год (орієнтовно 3200-3500 об/хв), регулюванню потребують всі клапани, і впускні і випускні. Частково підрегулював, деяких шайб в мене в наявності не було, тому і написав, що часткове регулювання. Для прикладу перший клапан, випуск, шайба 3,9 - щцп 0,35 легенько, 0,4 - з силою, але засунути реально. При шайбі 3,85 - щуп 0,4 проходить, але і 0,45 можна засунути з зусиллям (нагадаю, виставляю 0,4 - для ГБО). В ітозі треба шайбу 3,87. В будь якому випадку, спроби пидбати шайби будь-яких розмірів там по місцю - що головою об лід.

Як міг підрегулював. По приїзду назад в Київ, поїхав на ринок, купив все що треба і усьо гуд. По другому і кінцевому регулюванню відпишусь далі.

ЗІ: Женя, дякую за поради.

Ну і заміна масляного фільтра та масла.

Масляний фільтр - Махле

Масло - Лікві Молі Оптімал 10в-40 - остання каністра з запасів, який я зробив коли минулої зими почав долар повзти вверх... тепер наступного разу треба буде думати яке масло брать.

Повітряний фільтр перевірив, +/- чистий, пробігу йому щось там до 10 ткм, тому і лишив такого.

Фотки:

Підготовка робочого місця

Изображение

роботи по козирьку:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ну і підрегулювання теплових зазорів.

Изображение

По заливу масла, фільтра звісно нічого не фоткав...

По наступних днях буде продовження...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Класс! Меня не плохо улыбнули вот эти записи тепловых зазоров (как будто у автора на глазах очки с очень толстыми линзами). :rolleyes:

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
:lol: :lol: та ні, з зором все гуд (тьфу тьфу тьфу). Все просто, єдине що знайшов з пишущого - товстезний фломастер... ну і щоб цифри потім можна було розібрати робив їх побільше :)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Наступного дня грався в салоні.

Розібрав верхню частину торпеди.

Потрібно мені було зробити відразу декілька речей:

1. задумав перепідключити магнітолу

2. замінити перегорівшу лампочку в панелі приборів

3. заглянути до доводчика скла

4. замінити поломане ліве вухо.

1. Мафон в мене Pioneer DEH-P4050UB. В неї два плюса один на постійний "+" (силовий), другий типу сигнальний до замка запалювання. В іно в ключа є чотири положення, типу є положення включено, куди той сигнальний має і підключатись. Раніше обидва тих плюси з мафона були замкнуті і кинуті через вимикач на прямий "+" з акума (звісно через запобіжник). До того ж виимкача був підключений БП відеореєстратора. Після перепідключення зробив так, що силовий "+" магнітоли висить на прикурювачі (запобіжник в ЧЯ 20 А), сигнальний та відеореєстратор через вимикач. Ура!! Тепер в мене не збиваються налаштування магнітоли. Такж тепер я знаю що в мене в магнітолі є зумер, який п'ять раз пікає після вимкнення перемикача якщо я не вийняв панельку...

2. Перегоріла лампочка включення габаритів/ближнього світла. Раніше писав, що купив світлодіодні... Так тоненкі і світять прямо (один світлодіод). Але блін корпус не знав я що це не той корпус... трохи поколупавшись перепаяв світлодіод в сток корпус... Пайка получилась не дуже... під рукою був тільки старенький 40-ка ватний паяльнік, акуратно не получилось зробити, та ще й обпікся трохи... Світить нормас. Інші поки не трогав (хоча світлодіодів тих купив з запасом).

3. Доводчик скла глючить десь з зими. То довдодить, то ні. Якби ж розмістив його в більш доступному місці, то вже давно б заглянув, а так от тільки зараз... Дивна ситуація. Розібрав його щоб пооткать нутрощі, і по можливості потім підкупити конденсаторів на заміну (є думка що вони "підсохли" і втратили ємність). Після того як скрутив і поставив назад - все працює без глюків... дивна справа, чесслово...

4. Крайнє ліве верхнє вухо кріплення торпеди до корпусу. Історія давності десь років 5... поламали мені це вухо установщики сигналізації коли тягнули світлодіод. ех... краще б сам ставив... Торпеда за цей час явно розтряслась... прижавши торпеду в тому місці вперед можна було почути скрип та і торпеда рухалась вперед десь на 5 мм. В загальному спочатку були думки зробити нову петлю з звичайного листа металу вирізаного і зігнутого так як потрібно. Матеріал був вибраний алюміній. (по фотках якийсь страшний, в реалі підчищений норм)

Після величезної кількості примірок і доточок кронштейнік був зроблений. До боковини вирішив кріпити заклепками. Перші три заклепки підсилив металевою пластиною з іншої сторони щоб зробити хоч якийсь рівномірний розподіл навантаження і щоб боковина з часом не почала розтріскувалась. Найважче було просверлити в боковині отвори... торпеду то я ж не знімав... Спочатку за допомогою зеркальної прокладки було намічено де ті отвори робити. Потім в три проходи від меншого до більшого діаметра сверлом робив вручну отвори - вручну мається на увазі реально вручну.. забава ще та... :fuck:

Потім максимально чітко зажав заклепками... все получилось гарно та чітко... тепер лишилось підібрати лак для нігтів під колір торпеди, це все зарисувать ну і знайти стокову заглушечку в те місце...

Фотка розміщення доводчика скла:

Изображение

Поломане вухо

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Лампи в панель

Изображение

Розібраний доводчик скла (може комусь пригодиться)

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1. Мафон в мене Pioneer DEH-P4050UB. В неї два плюса один на постійний "+" (силовий), другий типу сигнальний до замка запалювання. В іно в ключа є чотири положення, типу є положення включено, куди той сигнальний має і підключатись. Раніше обидва тих плюси з мафона були замкнуті і кинуті через вимикач на прямий "+" з акума (звісно через запобіжник). До того ж виимкача був підключений БП відеореєстратора. Після перепідключення зробив так, що силовий "+" магнітоли висить на прикурювачі (запобіжник в ЧЯ 20 А), сигнальний та відеореєстратор через вимикач. Ура!! Тепер в мене не збиваються налаштування магнітоли. Такж тепер я знаю що в мене в магнітолі є зумер, який п'ять раз пікає після вимкнення перемикача якщо я не вийняв панельку...

зуммер отключается в меню, если мешает :pardon: :pardon:

Бортовичек

О97 969 I7 36

m567.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

зуммер отключается в меню, если мешает :pardon: :pardon:

Та ні, не заважає, навпаки, щось нове :)

Продовжу.

Наступного дня (05.08.) Вирішив зробити генеральне прибирання в салоні, зняв передні сидіння, щоб гарно випилососити підлогу, їх же на сонечку також підчистив та попшикав балончиком хімчистки.. Цією ж хімчистрою був почищений потолок та задній диван... в загальному в розслабленому режимі пройшло десь години три а то й чотири...

Потім подумав що б це ще зробити, і згадав що хотів поміняти РХХ. Новий був завчасно куплений. Антон рекомендував Мегавольт. Чому вирішив замінити вже десь зверху писав. Після чистки стоковий час від часу почав трохи некоректно працювати при прогріві двигуна... Могли оберти самі піднятись до 2000, а потім опуститись... Значиться в нового шток висунутий геть не на ту довжину (менше). При встановленні потучаєтсья що хід для повітря повністю відкритий. Якось я лоханувся і завчасно не переглянув інфи про самокалібровці РХХ...

Включив запалення, вимкнув, включив, вимкнув. Шток РХХ навіть не дьоргнувся.. (правильніше сказати лишився на тому ж місці, тому що ввімкнув запалення - побіг дивитись, вимкнув - побіг дивитись.... :) )

Дякую, Антон, за оперативну консультацію, дуже допомогла!

Самокалібрування достатньо дивне. В загальному, треба все зібрати і запустити двигун. В мене було так. Спочатку дивгун працюював нерівномірно в діапазоні 1500 - 2000 обертів. Потім вирівнявся і працював рівно десь на 2100-2200, так попрацював трохи і плавно піднявся до 2500-2600 обертів. Так трохи попрацював і плавно опустився назад до 2100-2200... знову так трохи попрацював і знову пішов на підняття до максимум 2600 обертів. Трохи так попрацював і назад на 2100-2200... Оце "трохи", про яке я пишу - це десь секунд 40 (до хвилини). В загальному таких циклів підняття-опускання обертів було десь три чи чотири... Двигун вспів прогрітись до робочої температури і навіть карсон уже ввімкнувся... після цього я заглушив двигун... дочекався поки вимкнеться реле під ногами пасажира і знову запустив двигун - працював рівненько і на обертах біля 800.... В загальнмоу все ок...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

На цьому на той день я закінчив :)

Далі наступного дня 06.08 я взявся за передні тормоза... Ура! прийшов їх час...лежать вони у мене вже орієнтовно півтора року... Повний комплект предніх вентилюємих 14" тормозівбув куплений у Володимира Palchik коли відбувався розбор його 99-ки...

Десь через пару місяців я додатково докупив нові скоби з направлялками, потім десь через півроку докуплені були нові тормозні колодки феродо.

Я спочатку як тільки все повідчищав, задунув все з балончика в синю фарбу, але потім передумав і частково все постирав... ну і перед встановлення додатково щіткою з дрелькою все відчистив.

Тормозні диски Алнас перфоровані з вентиляцією. Нажаль перед встановленням не заміряв товщину (але по пам'яті щось біля 19.8 мм). На скільки я пам'ятаю, там товщини ще лишалось до мінімально допустимого значення... буду заглядати наступного разу, 100% заміряю товщину.

Почав з правої сторони. На диво, тормозний диск знявся без проблем. все остальне також вікрутилось і все норм. Перший трабл був коли скоба суппорта не могла прикріпитись толком до супорта (циліндра) - по фото видно... на точилі доробив трохи скобу і все стало гуд.

Наступний прикол - це коли прикручував супор до направляючих.... Дав сам собі трохи по обличчю із-за галімого гвинта який під час зажимки зламався... Гвинт цей новий, йшов в комплекті з направлялками... тьфу тьфу що зламався так, що лишився хвостик за який я і викрутив його з направлялки. Після цього супорта прикручував сток гвинтами і все гуд!

З правої сторони ніяк тормозного диска не міг зняти... зробив з стяжок пружин і запресовувача сайлетблоків задньої балки типу зйомніка тормозного диска... піднатягуючи і постукуючи молотком диск зліз. Далі все було норм.

З загальних приколів, справа не правильно прикручений тормозний шланг... останнього разу була їх замінв десь років два назад, робили мені на СТО якісь пацани, а їх матюкав (навчав як треба робити) майстер того СТО. В принципі і їх косяк та і мій. Починали робити з лівої сторони - тоді я за ними ретельно дивився - там все ок. А як робили праву я ходив докупити тормозухи і потім не перевірив як вони скрутили... тому і мій косяк також... Нові торм шланги маю. Але напарника для прокачки в той час не мав, а Бабусю на прокачку тормозів садовити якось нехороше... тому я так і лишив допоки...

Тормозні диски і колодки які зняв, як я і очікував дійсно "закінчувались":

Права сторона - диск 11 мм, колодка зовнішня 11,7 мм , внутрішня щось біля 10,6 (це з врахуванням металевої основи).

Ліва сторона - диск 11 мм, колодка зовнішня 12 мм, внутрішня 13,1 мм (з врахуванням металевих основ)

Забув уточнити - щоб не було писку, при встановленні використані очищувач та змазка для тормозві VeryLube

А і ще одне. Потрібно дуже начисто зачистити внутрішню та зовнішню поверхні тормозного диску. Це щобдиск став гранто рівно і колесо на нього також.

робоче місце :)

Изображение

Старий диск

Изображение

Зняті сток тормоза, вже встановлений новий пильник

Изображение

зачистка торм.диска

Изображение

Изображение

Проблема з скобою та її вирішення

Изображение

Изображение

Змазуємо і готуємся до зборки:

Изображение

Изображение

гвинтик-западліст :)

Изображение

Все готово:

Изображение

Изображение

Лаг зі шлангом

Изображение

Типу зйомнік тормозного диску

Изображение

Ось такі стокові колодки в мене стояли:

Изображение

Далі відразу поїхав прокататись... 20 км туди та назад... спочатку тормоза були тугі і ну геть ніякі... але потім вони проснулись :) все просто бімба!

Ще прикол - пропала вібрація на кермі після 90 км/год. видно мої сток вже й не сильно рівні...

В загальнмоу я задоволений всім!

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти