Рекомендуемые сообщения

Привіт!

Як хто вважає, на яких краще обретах їхати на слабо прогрітому двигунові? 

Що мається на увазі. Зараз відносно холодно. Я зазвичай прогріваю авто до стану "щоб стрілка температури підлялась за 50 градусів". Далі плавно рушаю і їду за дружиною. реально получається так, що доїхавши до неї в мене двигун не доходить до робочої температури. 

Питання таке, як краще їхати на тільки прогрітому двигуні - на менших обертах двигуна (типу біля 2000 тис.об.) але, на скільки я розумію, навантаження більше на сам двигун при таких обертах. Чи на більших (3000 т.об). 

Якщо ще простіше/детальніше - 60 км/год можна їхати як на 3-тій так і на 4-тій передачі ... ))) 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сам так же катаюсь. Вважаю, що тут особливо вірної позиції не має.

50 уже нормальна температура, тому на такій температурі і 2 і 3 тисячі обертів нормально буде. Я зазвичай тримаю в районі 2-2.5, у випадку необхідності розгону або при русі на підйом 3-3.5. А от уже на вищі оберти стараюсь не виходити до повного прогріву.

Ще потрібно враховувати, що масло прогрівається повільніше за оходжуючу рідину, тому при повному прогріві охолоджуючої рідини температура масла може ще не досягнути робочої. Так що рекомендую більше не над режимом їзди заморочуватись, а над частішими замінами мастила при описаних тобою умов експлуатації. П.С. Але я і так знаю, що ти не запускаєш цього питання, а крім того, ще й не завжди в такому режимі експлуатуєш авто, а ще влаштовуєш більш корисні для авто тури звище 500 км.

Якщо б ти взагалі не грів, то уже була б інша історія. І то все це на сток моторі не критично - завод його робить максимально збалансованим і універсальним. То коли ми уже туди ліземо нашими шаловливими ручками і видавлюємо з нього більше, то і за умовами експлуатації потрібно слідкувати ретельніше.

  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Просто на скільки я розумію на обертах ближче до 3000 досягається більша потужність двигуна і йому відповідно легше тягнути авто... тому і питання - менші оберти (типу не розкручую) чи більше обертів але двигунові легше))) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Никогда не грею,завёл и поехал

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, emigrant-l сказал:

Просто на скільки я розумію на обертах ближче до 3000 досягається більша потужність двигуна і йому відповідно легше тягнути авто... тому і питання - менші оберти (типу не розкручую) чи більше обертів але двигунові легше))) 

Я практично до нормальних морозів не прогріваю,але все одно їду так само,як далі опишу.З морозами стараюсь трохи прогріти,але мені під гірку виїзжати треба.Потихеньку на другій передачі-поки температура не піднімется до 70,а далі(якщо треба) даю під хвіст трохи.

Взагалі зараз роблю так,в звязку з газом.Завів,виїхав з двору(не глушу),закрив ворота,рушив,виключив паливо(бензин догорає)мені якраз хватає виїхать на гірку,включив газ(це вже десь 50гр.) і це весь цей час їду потихеньку на другій передачі.Тахометра нема,оберти не скажу.

П.С.В натяжку і давати оберти не рекомендовано,кожен для себе повинен виробити свій підхід з досвіду других і вміру свого досвіду.

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, eclectik сказал:

Никогда не грею,завёл и поехал

И как долго это продолжается? По времени и пробегу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 минут назад, Nikolja сказал:

И как долго это продолжается? По времени и пробегу.

всю прошлую зиму

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 минуты назад, eclectik сказал:

всю прошлую зиму

Не хватает времени или принципиально?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
20 часов назад, emigrant-l сказал:

Питання таке, як краще їхати на тільки прогрітому двигуні - на менших обертах двигуна (типу біля 2000 тис.об.) але, на скільки я розумію, навантаження більше на сам двигун при таких обертах. Чи на більших (3000 т.об). 

Обычные (современные) моторы особо прогревов не требуют, т.е. работать будут нормально.

Врядли можно говорить о оптимальных оборотах на прогреве, более важно избегать при этом экстремальных нагрузок.

Разумеется нагрузка на КШМ меньше при малом моменте и не очень больших оборотах.

т.е. имеет смысл держать обороты побольше обычного, чтобы уменьшить момент на моторе обеспечивая запас динамики (чтобы не приходилось сильно газовать), одновременно и прогрев будет быстрее. Но и всё это не критично.

  • Upvote 2
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

стрелка температуры  сдвинулась и в путь -если сильно холодно,если как сейчас-завел выехал,закрыл ворота гаража поехал до 70 градусов стараюсь сильно не крутить

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти