Рекомендуемые сообщения

Pinned posts

Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза. 

Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів.  Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий великий.

В результаті чого був придбаний ось такий лот https://www.copart.com/lot/24774448/Photos .

В середині минулого літа після очікувань доставки і розмитнення привезли на автовозі мені її в гараж. Не спішно я у вільний від роботи час займався розборкою побитого, купівлею деталей і рештою клопотів. Оскільки бюджет був досить обмежений, то на сертифікацію щоб зекономити готував сам. Для цього мені знадобилось замінити задні повороти на жовті (по 909грн за шт), поставити повторювачі поворотів, які я приколхозив з якогось іншого ВАГа в крила, бо дзеркала з поворотами - це були б додаткові 300баксів. до бюджету. Також треба було встановити ЗПТФ. Схему знайшов на Д2 з кнопкою від ВАЗ2115 і релюхою звідти ж (так що крихта ВАЗа тепер в машині є :ph34r:)  Ліхтар лівий в кришку багажника купив новий, з сектором для ЗПТФ, якого в американському ліхтарі немає. Обійшовся 1300грн. 2 із 3х замінених рідних вже продав по 700грн. Ще правий поворот залишився. Однією з важливих умов було щоб подушки безпеки були цілі. І мені пощастило, що вони такі і були, а не обрізані і заховані під обшивку як буває.  Нещодавно закінчили неспішні роботи з кузовні, зібрав до купи, тепер катаюсь. 

По самій машині:

Двигун 2.0 8клапанів 115к.с., Не над-то потужний як для 2.0, але в потоці впевнено триматись дозволяє. Розподільне впорскування, що дозволило встановити ГБО4 покоління (350баксів вийшло). По бортовику витрата, якщо перевезти з миль на галоні в літри/100км виходить в місті 10-11 літрів. По проспектам миттєва витрата і біля 6л буває.

Маркування мотору СВРА. Замінено відразу комплект ГРМ (пасок, ролик і помпа "контітех" 2710грн+заміна 900, бо розбирати чимало треба). Також ось нещодавно з'явились пропуски запалення в 1-4 циліндрах, то замінив свічки. Денсо по 105грн за штуку. На старих видно ферроценовий нагар і як розряд тікав на корпус по центральному електроду - характерні доріжки. Разом і ВВ провода  замінив на "тесла" 695грн.

КПП: 5 ст. механіка.

Комплектація: "BASE" - є лише кондиціонер, ЕСП на всі вікна, електрорегулювання дзеркал, колеса на штампах 195\65-15. APS (якийсь аналог ESP, котрого в моїй версії немає) не вимикається. Спинка заднього сидіння без підлокітника. Також вже потім вичитав, що європейські версії можуть бути без центрального підлокітника, який в мене є. Може бути лише 2 динаміка в передніх дверях. В мене 4, і передні я з 1 сторони вже замінив на 2х компонентні Кікс, і на зад додав твітер з А6 Ауді. Задня підвіска буває незалежна, як у мене, а буває і балка. Тож виходить, що не такий вже і бомжпакет ? 

Додатково поки розбирав салон, то проклеїв без фанатизму підлогу і нові двері  ШВІ.

В подальших планах: Замінити мастило в моторі і КПП десь через 500-1000миль.

Закріпити 4рник ГБО на ресивері. Думаю якісь кутники на крокодил приклеїти. Бо х.з. як інашке красивіше зробити.

Глянути на стан гальмівних дисків (є підозри) і на колодки.

Оглянути ходову. Ніби непогано працює, але глибокі наші дороги щось слабо переварює. По дрібному рельєфу і в поворотах нормально себе поводить. 

Купити литі диски і хоча би пару літніх коліс на перед (думаю взагалі купити таке 1 як на запасці, яка нульцева).

Диски 15 діаметру поки схиляюсь взяти від А4 Ауді в В5 кузові. Там типу сплав якийсь легкий  і міцний. По дизайну, звісно, не супер, але не дорого. На 16 з нашими "дорогами" не хочу переходити. Та і машина не гоночна. Хоча виявляється на неї ставили і ще менш потужний 105 сильний 1.6 мотор від Поло.  

З правої сторони доробити музику. Замінити гамнітолу на звичайну 1дінову, які в мене без діла 2 шт. лежать. Бо рідна лише АУХ, диски і радіо читає. І то радіо, як відомо, лише не парні частоти. 

Зробити хімчистку салона, бо зачовганий добряче. Америкоси - свинюки ще ті. А судячи по знайденому в багажнику ліфчику і по наклейці на склі, то ще і баба студентка їздила :ph34r: .

Також цікаво би поковирятись в мізках спробувати що можна з імперської на метричну систему вимірювань перевести, а то милі і галони важко сприймати. Також деякі приховані функції активувати. Типу як електронна імітація блокування диференціалу, котра пригальмовує колесо, що буксує. 

 

 

IMG_20190410_183040[1].jpg

IMG_20190410_183028[1].jpg

IMG_20190410_183014[1].jpg

IMG_20190410_183003[1].jpg

IMG_20190410_182957[1].jpg

IMG_20190410_182935[1].jpg

IMG_20190410_182917[1].jpg

IMG_20190410_182831[1].jpg

IMG_20190410_183057[1].jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 года спустя...
  • Ответов 120
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза.  Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів.  Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий велики

Хмм....  у мене була прикольна "історія" з поворотніками ? Є в мене один знайомий ( правдолюб, борець за справедливість )))) під 2 метри зріст вага 100+  , займається единоборствами ,за кордоном в

Дохалєрі інформації єслі шо тут https://vwts.ru/

Изображения в теме

Замінив значки на чорні. Ще "бровки" скоро будуть. Вирішив їх в колір кузова пофарбувати. 

Дивлюсь на інші джетти - в одних посадка задка значно вище, інші в цілому на пару см вище, але рівномірно. От задумався щодо проставок під пружини на 2-3см. А то частенько чиркаю днищем. В одній як мінімум пластмасці вже дірка є.

І пора вже міняти мастило. Але поки часу нема. Може на наступному тижні займусь. Заодно і поміряти діаметр стабілізатора треба щоб втулки купити.

IMG_20210530_181044[1].jpg

IMG_20210530_181101[1].jpg

FILE0009.JPG

  • Upvote 1

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вот на кабрике ни чиркаю днищем, а тебе на джетте не хватает клиренса 😂

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
8 минут назад, hahashka сказал:

Я вот на кабрике ни чиркаю днищем, а тебе на джетте не хватает клиренса 😂

Да он джип сломал и катает на легковой, вот и бесится)

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, hahashka сказал:

Я вот на кабрике ни чиркаю днищем, а тебе на джетте не хватает клиренса 😂

Ну що я зроблю, як там де їжджу ями\горби більші за кліренс. Та і бордюри високі. 

 І це коли сам в машині. А коли ще навантажити, то взагалі пузотер в буквальному розумінні.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дофарбував нарешті і наліпив "бровки" на фари.

Думав дозаправити кондиціонер, бо дути холодним починав після 20-30 хвилин роботи в спекотну погоду. Під'єднали шланги з манометрами, а хрін там. Якась борода з тиском в системі. Де має бути високий тиск - він недостатній, а де має бути низький тиск - високий. Коротше кажучи, синій манометр показує забагато і не спадає значення при увімкненні А/С, ще і стрілка трохи дригається, а червоний навпаки мало показує.

Спробую знайти конденсатор, перевірити чи продувається він. Залишається сподіватись, що не компресор. Але так воно "працювало" і раніше, ще як приїхала машина. 

І трохи напрягає якесь шорхання, не можу зрозуміти звідки. В салоні чути. Явно під капотом. А з-під капоту інші шуми перебивають, не вдалось поки почути. Шорхання з обертами мотору росте, але не так часто. Умовно кажучи на 100 обертів колінвала 1-2 раза шорхає.  

І чи то здається, чи то справді, коли спустили фреон, стало голосніше чути. Але вмикання А\С ніяк на звук не впливає.  Хоч з фонендоскопом його шукай :wacko:

IMG_20210605_183648[1].jpg

IMG_20210605_183643[1].jpg

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Без бровей было лучше)

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Помой радиаторы. Они внешне могут быть не забитые, но обычно между основным и кондейным куча говна

  • Like 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Зняв радіатор кондиціонера. Шубу повидував і з нього і з основного. Але не так щоб і наглухо були забиті. Радіатор і конденсатор в одну сторону продуваються добре, в одну  слабо. Зберу все назад і заправлю як було. В компресор точно лазити не буду. 

Скинув ремінь навісного, шорхання яке було до того зникло. Вдягнув ремінь назад, так і не з'явилось. Схоже, розібрати+зібрати назад все як було= поремонтувати працює не тільки з Ладами  🙂  

Замінив мастило з фільтром. Пробіг 156.2к км. Наступна заміна по бортовику якраз 7.7к виходить.

Треба ще для повного щастя під задні пружини проставки поставити, а то кожні поїздки в гаражі -  постійне чиркання. У группі амероВАГів якраз на днях було фото де хтось ланосовські проставки поставив. Треба мінімальні і собі втулити, бо протру дірку в глушнику.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 15.06.2021 в 00:05, Dim.on-zt сказал:

Зняв радіатор кондиціонера. Шубу повидував і з нього і з основного. Але не так щоб і наглухо були забиті. Радіатор і конденсатор в одну сторону продуваються добре, в одну  слабо. Зберу все назад і заправлю як було. В компресор точно лазити не буду. 

Скинув ремінь навісного, шорхання яке було до того зникло. Вдягнув ремінь назад, так і не з'явилось. Схоже, розібрати+зібрати назад все як було= поремонтувати працює не тільки з Ладами  

Ще б лишні запчастини якби залишились - було б точно як у ВАЗ)))

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 6 месяцев спустя...

На 162т.км замінені задні гальмівні диски і колодки. Рідина ГУРа, гальмівна і антифриз. Також встановлені проставки над пружинами задніми. Тепер хоч не виглядає ніби там 150кг завантажено в багажнику. На минулих вихідних з'їздили з Катом в Буковель. Була проблемка, що права сторона пічки погано гріла. Після того ще доливав антифриз. Поки не зрозумів, что то пробка повітряна була, чи забився таки радіатор пічки. Зараз наче дує теплим, але не настільки як з лівої сторони. 

І ще трохи випендрюється замок водійської двері. Пару днів було закривався через раз. Потім пройшло. Раз був замерз взагалі, залазив через пасажирську сторону. Більше не траплялось. Про всяк випадок замовив на аліку новий замок. Там в китайців багато запчастин є на цю машину. Звісно, по техніці  я би не ризикував брати. 

Витрата газу вийшла 9.5-10л\100км.

 

  • Like 1

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти