Volf 177 Опубликовано 19 марта, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 марта, 2019 16 часов назад, Dim.on-zt сказал: Ще турбує питання скрежету при наїзді на бугри з передньої правої стійки і рипіння при повороті керма на стоячій машині не ідентифікував чи з 1 якогось боку, чи з 2х. Із варіантів - або шарові скриплять, хоча люфтів не виявлено, або опорні підшипники. Обычно в дождь перестает скрипеть и едет мягче.Ехать надо. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 24 марта, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 марта, 2019 Виїхали з клубнями на Фео проїхатись. Полякали там трохи учнів автошкіл Адськи не вистачає мені ходовки для асфальту. Заодно виявив 2 проблеми, що турбували: 1 з'ясував звідки таки той скрегіт, 2 з'ясував чого смердить бензином. 1 - скрегіт таки від опорників. На одному побачив розірвану гуму. 2 - пробка бензобаку не стравлює тиск, аж через клапан сапуна бензобаку наплювало бензином. Тепер відповідно треба виділяти бюджет на опори на ШС вже зразу. І заодно вирішувати яку ходовку збирати Потрібні поради. Хочу на передок теж койловери. Які є варіанти? ШС - бачив є різні варіанти. Які краще при не густому бюджеті? Які пружини шукати до задніх койловерів Демфі і, як я розумію, самопальних передніх? Ще би і важелі трикутні в перспективі хочеться, їх теж 100500 різновидів. Але це не нагальна необхідність - вже після стійок про них думатиму. 1 3 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 8 мая, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 мая, 2019 Підвернувся акум легенький, маленький і за пів ціни якому 1рік. Мій якраз дохлий. Вирішив купити. 900грн. Але і доставка з обрешіткою ще 200 вийшла І вирішив взятись склеїти заднього бампера лукойловського. По трохи шукаю "лапки" для корча. На зад купив койловери Демфі. Треба ще пружини по колу, передні амморти і опорники. Те, що пропонують я фінансово не тягну поки, а те, що тягну, кажуть що "не то пальто"... "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 9 июня, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июня, 2019 (изменено) Нові ніштячки. Дуже давно хотів повітрозабірник в дах. Навіть було зліпив з пластиліна модель для зняття матриці Але років з 10 минуло, а так і не зробив. А тут трапилась вся система за 1000грн, я відразу ж і купив. Якось буде натхнення, то буду різати - вмонтовувати. Також оскільки мої опорні підшипники втомились, шукав вже дорослі : на ШС. В Кузьми знайшлись такі б\в на ШС 30 правда, але цінники прийнятний. Сподіваюсь якість самих шарнірів буде нормальна, бо вони є "відро на гривню" і є 40євро за штуку. Тепер ще треба аморти і пружини. Тут теж для мене ціла головоломка. Правильна ходовка типу рігер чи профлек мені не по кишені. Та і смислу такі кошти вивалювати не бачу для любительських покатух. Треба щось таке, де масло до закіпання хвилин 5 протримуватись буде (любительські СД як я розумію, більше не тривають). На задницю є койловери Демфі. Але тут інша проблема, підпружинників під стандартного діаметра пружину я не знайду. Без підпружинника суть койловера в регулюванні обрізається натягом пружини. Тобто сильно низько не опустиш, бо при розкритті аммортизатора буде випадати пружина. Думаю поставлю туди пружини Техноресор -30, якщо так і не знайду підпружинники. На передок із варіантів - звичайні перепаковки, Більштайни Б6, або розкошелитись на АРТ-рейсінг хоча би на передні "ноги" Із однотрубників там комплекти найдешевші біля 1к баксів. Може лише передні аморти і пружини баксів в 400-500 зайдуть. Короче і хочеться і колеться. Та і ще до всього то на асфальт і а грунт хочеться хоча би спереду відповідні стійки, хрін з ним, ззаду одні на всі випадки спробувати можна... Пс.: ще забув - підкрилки по прикручував ще неділі зо 2 назад. Изменено 9 июня, 2019 пользователем Dim.on-zt 1 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ваз 21083 21 Опубликовано 11 июня, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 11 июня, 2019 Когда будем крышу резать ? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 26 июня, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2019 (изменено) Закінчив сьогодні з передніми лапами. Поставив ШС і пружини -50Технорессор б\у. Взяв було -30, але продавець сказав що має ще -50б\у і дав мені попробувати одні і інші. Я так приміряв, у -50 натяга вистачає, щоб вони не вивалювались при розкритому амортизаторі, тож я їх і поставив, а -30 треба повернути. Знову поки ставив праву стіку вискочив привід і витекло трохи мастила з КПП. Поміняю його все візьму. А то там і залите старе було. Поки відповідно не виїжджав пробувати з недоливом в коробці. Цікаво коли втруситься то на скільки сяде. Бо поки лише на 1.5 см різниця між стоком з -1 витком. Завтикав стійку в зборі сфоткати. Наступні завдання: пофарбувати і почепити заднього бампера; прикрутити захист двигуна. П.с.: питаннячко: які пильнички на ШС надягаються? Бортик якийсь є на корпусах. Изменено 26 июня, 2019 пользователем Dim.on-zt "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
hahashka 41 Опубликовано 27 июня, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 июня, 2019 никакие, просто нигролом смазывай что бы они в нем были. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Кузьма 121 Опубликовано 27 июня, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 июня, 2019 18 часов назад, Dim.on-zt сказал: П.с.: питаннячко: які пильнички на ШС надягаються? Бортик якийсь є на корпусах. Подбирай какие нибудь. Можно презики на худой конец напялить. По пыльным дорогам ШСы быстро износяться. Нужно было между тарелкой пружины и опорой паралончик подложить. Пропитаный паралон нигролом норм защищает от пыли. 1 067-944-1840 Viber, 063-960-3274 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
pet 20 Опубликовано 28 июня, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 июня, 2019 Можешь подвязки сделать и пружина не будет выпадать. Отпадет надобность подпружинника тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 14 июля, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 июля, 2019 Виїхали сьогодні з Женьком @ваз 21083 на Феофанію. Учні різні не дають толком і понавалювати Цього разу 2х колісні табуном совались. Висновки тесту такі: - після заміни пружин кренитись машина стала менше. - треба міняти пробку бензобака, бо розплескав мабуть з літр чи 2 бензина, так, що і на бампері фарба злізла - Скрип видавала не опора. Бо ШС поставив, а скрип всеодно є. І дуже схоже що він з рейки, але толком про діагностувати не знаю як. - шток в ШС треба підтягувати, бо можуть прослаблятись. - Провод маси з акумулятору під заміну. - Дуже не вистачає, щоб мотор хоча би в 7к .крутився. Сподіваюсь що ще цього року попаду до Магеллана поставити палки 45\401 в голову і підправити мозок відповідно. - Бажано ще і важелі підвіски людські ставити. Не знаю тільки чи 3кутні чи Т-подібні на ШС шукати. Спершу треба порядок цін знати. Бо в мене ромашки на шаблях вже розлазяться. Чи може поки тимчасово поліуретанові туди запхати, бо на все зразу бюджету нема. - Ще було що генератор став перезаряд видавати, навіть Чек вискочив. Потім ніби попустило. Що це могло бути? Читаючи раллійний чат, думаю, що і на запас з собою генератор варто мати. Десь в мене з карбюраторного мотора ніби валявся. Його можна переробити під поліклін? Треба пошукати чи то гена чи стартер був, бо не пам'ятаю що саме то залишилось. 1 1 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти