Рекомендуемые сообщения

У меня регулировали по рулю.

Я когда собирал ТАЗ выствил руль по средине рейки, одинаково по оборотам.

А развальщик потом крутил сгоны.

У нас вообще развал очень хорошо делаю, мастер хороший.

+ кастор мне вывел треуголками.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

У меня регулировали по рулю.

Я когда собирал ТАЗ выствил руль по средине рейки, одинаково по оборотам.

А развальщик потом крутил сгоны.

У нас вообще развал очень хорошо делаю, мастер хороший.

+ кастор мне вывел треуголками.

Я теж вичислив одинакову кількість поворотів руля, переставив його на шліцах і сказав розвальщику: ось руль рівно, а колеса трохи вліво, регулюй мені щоб руль так і залишився, і колеса стали рівно.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вони бачу зовсім привикили регулювати на тягах тільки з пасажирської сторони, а з водійської не хочуть. В мене з водійської сторони рульовий накінечник закручений в муфту більше ніж з пасажирської сторони.

Я у себя заметил какой-то стук не понятный,начали обсматривать,с водительской стороны не зажат рулевой ус с наконечником.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У меня регулировали по рулю.

Я когда собирал ТАЗ выствил руль по средине рейки, одинаково по оборотам.

А развальщик потом крутил сгоны.

У нас вообще развал очень хорошо делаю, мастер хороший.

+ кастор мне вывел треуголками.

Я теж вичислив одинакову кількість поворотів руля, переставив його на шліцах і сказав розвальщику: ось руль рівно, а колеса трохи вліво, регулюй мені щоб руль так і залишився, і колеса стали рівно.

В нас теж майстер наче хороший, навіть один розвальний болт мені безкоштовно замінив на новий. Бо до цього колись був в іншому місці, зробили наче розвал, я прохався і кажу, що тягне в ліву сторону, він каже поміняй місцями колеса. Я так зробив - всеодно тягне вліво, то він мені порадив приспустити праве колесо, а більше підкачати ліве. Короче я поняв, що то "ВЕЛИКИЙ і дуже РОЗУМНИЙ розвальщик".

А ще були випадки, коли рульві накінечники не рівно стояли в стойках, тобто не паралельно землі, а трохи навскоси. Я питаю чого так, зробіть рівно,а вони мені кажуть це на швидкість не впливає. Але потім переробили, щоб все було рівно.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Володя, в моей 8-ке прошлым летом, как поменял ходовую, вообще сделали развал так, что при полном вывороте руля влево правое колесо трет о распорку крабов и брызговик :wacko: Я так понял, что это не правильно выставили рул. наконечники (как в твоем случае)? Это надо к толковому развальщику ехать?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Володя, в моей 8-ке прошлым летом, как поменял ходовую, вообще сделали развал так, что при полном вывороте руля влево правое колесо трет о распорку крабов и брызговик :wacko: Я так понял, что это не правильно выставили рул. наконечники (как в твоем случае)? Это надо к толковому развальщику ехать?

Я вивертав руль до упора в одну сторону, потім рахуючи кількість поворотів руля викручуав його в іншу сторону. В мене виходило десь 3,75 ділив на 2 і отримав 1,87 оборота. Потім кілька раз туди-сюди щоб зловити точно середину, робив мітку де вона, потім знімав руль, виставляв його на шліцах, так як він має стояти коли авто їде прямо і зажимав його.

До розвалу було коли машина їхала прямо, то кнопка сигналу стояла боком. Потім приїхав до розвальщика, виставив руль рівно і сказав: ось руль рівно по середині - крути наконечники, щоб і колеса були рівно, і все.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Якось випадково побачив ось таку картину у себе на барабані заднього лівого колеса

ИзображениеИзображение

Десь мабуть чи не відійшли колодки і під час їзди барабан грівся і "спалив" мені всю краску. Так я їздив майже тиждень і весь час пробував чи не гріється барабан, але все нормально. Від чого такий прикол не знаю.

На вихідних поновив барабан

ИзображениеИзображение

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

На днях була проблема із вибиванням 4-ї передачі. Навіть створив тему. Тобто її вибивало на поганій дорозі. Все грішив на подушку, але заїхавши на яму і роздився подушку, зрозумів, що вона в нормі. І тут дивлюся, що труба,яка йде від ричага КПП до карданчика вплотну притискається об тормозні магістралі, і навіть вже мало добрячу потертісь. Получається що під час руху труба, яка б мала свободно собі бути в підвішеному стані, була прижата до тормозних трубок і при попаданні на погану дорогу мотор на подушках грав і вибивав передачу.

Знявши трубу з карданчика я її трохи відігнув, а також поприжимав тормозні трубки ближче до кузова чим добився нормального зазору між трубою ричага і магістралями.

Може така операція й була достатня, щоп передачу не вибивало, але все ж таки вирішив трішки підсилити подушку КПП. Як радили в темі, взяв із старих патрубків пічки і зробив дві трубочки довжиною до 5 см. Піддомкративши КПП всунув ті трубочки в подушку, а щоб вони не повилазили, я їх притягнув пластиковими хомутами для ковпаків.

Фото робилось вже на телефон

ИзображениеИзображение

Потім були пробні заїзди, поганої дороги не знайшов, бо вже темніло, але на ходу видно, що ричаг КПП на 4 передачі (тай на усіх) менше ходить вперед-назад, раніше було на багато більше. Я думаю підситлення подушки допомогло.

З часом більше покатаюсь і побачу, що з цього вийшло.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Довго мені муляли очі вітровики (дефлектори), які я купив колись і провисіли вони аж пару днів на машині, бо купляв ті що клеяться.

Після першого випадку, коли вони почаоли відклеюватися, я їх зняв і наклеїв новий двухсторонній скотч. Продавець завіряв, що цей скотч буде тримати "як зубами".

Приклеїв я ті вітровики на "новий" скотч, то вони почали відставати ще на другий день. Зняв я їх замотав у стрейч-плівку і пролежали вони майже рік в гаражі.

Але ж рукам немає спокою, вирішив я їх прикріпити знову, але не на скотч, а на силіконовий герметик

ИзображениеИзображение

і не по периметру рамки дверей, як має бути, а на резинку ущільнювача скла. Чого так, бо

1) в такому випадку вітровик опуститься нижче, що дасть змогу накрити більшу площу і скло можна опусткати нижче

2) клеїв на силікон, який воняє оцетом, тому не ризикнув його поєднувати з металевоою рамкою, щоб не було окислення

3) в результаті поклейки вітровика на ущільнювач получається гнучке кріплення і при необережному поводжені вітровик можливо не зламається.

Верхні вугли сточив ось так, щоб було краще прилягання по пощині

ИзображениеИзображение

Після того як наніс силікон і приклав до рамки прижав ось такими саоробними зажимами

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Кінцевий результат

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Гарна Вісімка))Подобаються вони мені,але зараз взяли 09(для родини)

У нас в сім*ї була такого ж кольору,але реекспорт з Німеччини.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти