nokae60 4 Опубликовано 31 мая, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 мая, 2019 21 час назад, Mustang-1991 сказал: Вообще на 2110, где дальний и ближний на отдельных отражателях, можно сделать свет моей мечты. В ближний лепишь би линзу (лед или ксенон - дело веры, лишь бы качественный, светить точно хорошо будет), а в дальний или галоген или лед без линзы (имеется ввиду чтобы именно свет был через сток отражатель). Значит потом у тебя выйдет так, на ближний светит ровный, качественный, с четкой световой границей, свет, а когда врубаешь дальний, то шторка на ближней линзе открывается и отдельно загорается еще доп лампы. Видел такое на gx470, в которого сток свет не очень и просто заменив ближнюю галогенную линзу на качественную биксеноновую получили афигенный результат. К сожалению в сток восьмой фаре такого не сделать. Ах да, еще в том, что на дальнем загорается отдельные лампочки есть еще неоспоримый плюс, твое мигание дальним видно отчетливо и днем и ночью. Главное с умом пользоваться таким дальним. Так и было сделано, прошло время, хочется большего 20 часов назад, Emissions сказал: я тебе больеш скажу, у 2110 бош фары ближний без отсекателя, т.е можно спокойно брать лед лампу с линзой и ставить, предварительно полирнуть стекло. Ставить линзу в бош фару то еще удовольствие, 2,5" влезла впритык с подрезание всего что можно, даже лампа упирается в заднюю крышку, подрезали изоляцию на лампе, грели крышку, регулировки условные, про корректор можно забыть. Другое дело Киржач фара, места намного больше, станет две 3" линзы. Хотя визуально на машину больше нравится бош) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 24 октября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 октября, 2019 (изменено) Так, щось я запустив свій бортовик. За даний період дещо змінилося в авто. 1) встановлені білінзи + ксенон + квадро АГ 2) ремонт ГБЦ 3) заміна рульових накінечників і заодно шарових. До цього, машинка звозила мене на море (Затока) без всяких проблем і питань. По приїзду з моря зрозусів що світло в мене не дуже і вирішено встановляти білінзи із ксеноном По недосвідченості у роботі і структурі лінз взяв фірму Циклон. Вже коли все встановив, то мені казали що дані лінзи "Г...МНО" і т.д. Хоча проти мого стокового світла білінзи світять краще, да правда трішки не витсачає дального світла, на галогені він бив вдалину зібраним пучком, а дальній на лінзі якось губиться вдалині, особливо коли перед тобою нема якоїсь перешколи (дерева, будівлі, машини). Строга СТГ теж і радує і не дуже. На галогенних фарах вище СТГ була невеличка засвітка, яка дозволяла розгледіти на ближньому світлі знаки, людей і т.д. Зараз при строгій СТГ від лінзи видно людей тільки по коліна, а вище стає видно якщо під'їхати ближче. Хоча з часом вже наче звик. порівняння фари з лінзою і сток Світло ксенон Н1 35W 4300К, скло поліроване тільки круг світло глазок світло в гаражі (правда ще не настроєне) ближнє дальнє Потім купив одну лампочку на 5000К, щоб побачити різницю. Купив ось таку Світло такої лампи мене порадувало. Стало трохи краще як на ближньому так і на дальньому. Світить трішки білішим. Зліва 4300 справа 5000 звичайно телефон того всього не передає, але кажись зрозуміло фото фари з близька 4300К 5000К Фото на дорозі якщо придивитися, то видно, що свтілова пляма від 5000 більша і ширша, а 4300 якось світить просто прямо. АГ вивів на окрему кнопку, щоб виконували роль ДХО. Підключив у розрив провода підігріва заднього скла, воно у мене всеодно там не працює. Тепер АГ підключені через реле і на приборах коли ввімкнене запалення світить індикатор правда підігріву заднього скла. Ще хочу зробити, щоб при миганні дальнім також мигали протитуманки. Далі буде... Изменено 24 октября, 2019 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 24 октября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 24 октября, 2019 (изменено) Десь місяць назад, одного чудового ранку їду на роботу і бачу: авто втрачає оберти і заглохло. Завів - заглохло. Перейшов на бензин - завелась але працює якось дивно, дивлюсь в зеркало, а ззаду стіна білого диму, вийшов і вже по запаху зрозумів, що то тосол. Завів знову, працює наче нормально, перейшов на газ - теж нормально. Їду далі і бачу що температура росте надто швидко. Відкрив капоот - розширювальний бачок як м'яч круглий. Вмикнув карсон (в мене виведена кнопка) і пічку на максимум і поїав помаленько далі. Вже через дві години після прибуття намісце , коли мотор вихолов трохи, думаю викручу свічки подивлюся в якому циліндрі проблема. Перша свічка - є. Вона вся чорна і мокра. Підвів поршень у ВМТ і у виборках на ньому видно що є певна кількість тосолу Так я їздив ще два дні, правда тосолу долив мабуть літрів 5 - 6. Потім домовився з майстром, щоб він глянув, що й до чого. На свою ГБЦ 1,3 я не дуже й розрарховув, бо знав що сідла там уже підсаджені. Тому взяв із собою запасну 1,5. Її правда теж треба робити (шліфанути, замінити клапа, сальніки і т.д.). але навсяк випадок кинув у багажник. Майже через добу майстер звонить і каже так і так, мою ГБЦ 1,3 капітально робити не доцільно, бо там сідлам вже кінець майже, плюс її треба шліфувати і т.д. але й запасну (1,5) робити вийде не дешево і трохи більше почасу. Згодився на мінімальний ремонт, тільки аби до літа дотягнути. Бо планую робити вже увесь мотор. Замінили пару клапанів, притерли, сальніки і напрявляйки. Поставили нову прокладку і зібрали. Коли приїхав по машину, то роботу мотора не впізнав - оберти ХХ 800-850, а мотор як вкопаний, ніякої вібрації. До ремонту на ХХ 950-1000 ним потрушувало. Довольний забрав авто і поїхав. Доречі навіть впав жор масла. Ще тисяча кілометрів і поїду на регулювання клапанів. Днями застукав правий рульовий накінечник. Купував того року, брав фірму ВІС, пробіг на них став десь 10 тисяч, але наших доріг вони не витримали. Зразу замінив парою, фірми Белебей. 300 грн. Також по ходу були замінені шарові на ТРЕК, які лежали вже з-пів року, але ніяк руки не доходили. Розвал 150 грн і я знову на колесах. Доречі про колеса, мабуть треба вже перезуватися на зиму, бо температура не особо тепла, а їздю багато. Изменено 24 октября, 2019 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Emissions 127 Опубликовано 25 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 октября, 2019 20 часов назад, ВОВ@Н сказал: 1) встановлені білінзи + ксенон + квадро АГ покупал готовые? In Bass We Trust Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
hahashka 41 Опубликовано 25 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 25 октября, 2019 Мне 4300 больше нравится чем 5 Он в погоду мокрую лучше освещает. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 25 октября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 октября, 2019 8 часов назад, Emissions сказал: покупал готовые? Фари мої старі. Складав сам. 56 минут назад, hahashka сказал: Мне 4300 больше нравится чем 5 Он в погоду мокрую лучше освещает. Вже пару тижнів їздю в одній фарі 4300 в іншій 5000 , то особо різниці в мокру погоду не помітив. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 26 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 октября, 2019 Красавчик Вовчик! Теперь ты с правильным и хорошим светом! Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 26 октября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 октября, 2019 Дякую. Правильний да, а от хороший був зразу, тепер наче й цього мало. Як сідаю у робочу 2107 то наче без світла їду. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 5 ноября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 5 ноября, 2019 Вчора вже перзув на зимню резину. Замінив підшипники в генераторі і ремінь. На днях має бути регулювання клапанів після заміни прокладки ГБЦ і сальніків клапанів. Просто фото 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 января, 2020 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 января, 2020 (изменено) Всім привіт. Продовжимо. Їздив я їздив з білінзами і ксеноном у фарах, але чомусь мені вже й цього світла стало мало. Ближній наче добре, а от дальнього, ну вистачало мені і все. На просторах сайту ЛОХ.ЮА надибав фари РОБОЧОГО світла на 8 діодів. Як запевняв мене продавець і при цьому виклав відео їх роботи, то це фари дального світла. За дві фари я віддав 230 грн. Габаритами вони невиличкі, компакті. Брав такі розміром, щоб поставити їх у фару біля лінзи. Світла від них багато. В перший день, вірніше ніч, тесту я їх закріпив на бампері. Вмикалися вони тільки строго із дальнім світлом. Правда в перший день пішов дощ, то прийшлося зняти, щоб не залити водою. Далі пішли в хід болгарка, дрелька, краска електрозварка. Діодні фари розібрав, обрізав від них козирки і покрасив у сірий колір, як колір внутрянки основної фари, до кронштейнів крвплення було приварено по одному болтику на 6 мм. Також у корусі задньої стінки насверлив дирок для кращого охолодження діодів. Сама плата з діодами була прикурчена до металевого кронштейна і посажена на термопасту. Кронштей тут виконує роль радіатора. Але тієї пасти там було як кіт наплакав. Тому купив в Радіомагазині 2 мл термопасти і жирненько все посадив на неї. Мета даної роботи була поставити цю фару в корпус основної фари. Чим буде захищена від навколишнього світу (камінці, дощ і т.д.) Так як тепла від лінзи не багато, то думаю буде ходити. Доречі фари я встановив 17 листопада, а согодні вже 17 січня, кожен день проїжжаю по 80 км в день, але фари покищо світять добре. У корпусі основної фари просверлив дирку на 6 мм, куди вставлялася фара з кронштейном і вже привареним болтиком. Закріпив знизу гайкою Перша примірка без скла. З склом Ідеально було б сполірувати скло з середини де діодна фара, але сам не вмію, а віддати скло і їздити без фар не вийде. Але світла вистачає щоб пробиватися через ребра в склі. Далі поставив фари на авто, підлючив коректор і поїхав регулювати діодні фари, щоб іх промінь світла світив паралельно з променем дальнього світла. Скло покищо не кріпив. Вмикнув ближнє світло і по галочці виставляв центр світла діодної фари. Діодка + ближнє світло Без ближнього Виставивши фари, я їхзнову зняв, щоб поклеїти скло основних фар. Коли герметик засох фари були встановлені на авто. Ближнє світло Діодна фарка + дальнє світло Тепер коли моргаю дальнім мене бачать 100%. Да, перепробував різні лампи: на 4300К , 5000К, 6000К, зупинився на 4300К вони найкраще освітлюють дорогу при любій погоді. Вдень коли все зібрано. Фари трохи грязнуваті Також на обох туманках від камінчиків полопало скло. Почав шукати. Ціна одного скла 130 грн, два виходить 260 грн, плюс неясно чи вдасться нормально замінити. Комплект двох таких нових фар коштує 290 грн. Купив нові фари, але ще не ставив. Так як їздю багато в різну погоду, треба щось думати про омивач фар, бо як тільтки фара заляпається грязюкою зустрічки чи попутної машини - освітлання дороги стає гіршим. Вже купив бачок омивача від Ниви-Шевроле, він більший вдвоє і має два насоси. Один пустю на лобове скло, інший піде на веєрні форсунки , які будуть стояти в бампері, щоб омивати ту площу фари де лінза. В березні буде рік, як я встановив ГБО. Проїхав 40 тисяч з хвостиком. На днях робив заміну фільтрика редуктора і зливу конденсату. Думав буде гірше, але наче не дуже й погано після пробігу у 40 тисяч. Стан фільтрика Всім рівної дороги. Изменено 17 января, 2020 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти