Рекомендуемые сообщения

Щось сьогодні накрутив сам, наче і хх нормальний, не так сильно плаває і тяга і динаміка нормальна стала, по розходу побачу пізніше.

Знайшов причину чому на ОККОвську газі їхала так погано. 

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

4 часа назад, Emissions сказал:

вот шдк да, согласен, спору нет.

Почти одно и тоже.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Днями закінчився мій первий балон.

Заправився у Вінниці на ОККО 20 літрів і машина зразу ж стала погано їхати. Думав може поганий газ попався, якось я на ньому за місто доклигав, став крутити все що можна на редукторі. Короче до дому (70 км) якось я домучив. Із проїздами ще  в 35 км вийшло 105 км і машина взагалі перестала їхати: на ХХ робе нормально, даю газу душиться і все. Думав може газ закінчився, але навіть у гіршому випадку 20 літрів мало б вистачити на 200 - 250 км а тут тільки 105.

Зняв кришку воздухан, якщо закрити рукою черепашку, то ще якось оберти набирає. Знімаю я воздухан із  патрубком, що йде на редуктор, пробую в нього подути, а воно якось погано проходить повітря.

Знімаю я черепашку, а той УСТАНОВЩИК (мать би його...) намотав на трубочку,( що йде з черепашки), ізолєнту, бо газовий патрубок був трохи великий і надівши його обжав хомутом. В місті по пробках в жару та ізолєнта сповзла і закрила подачу газу.

Ось фото

IMG_20190308_221224_500.jpgi.gif

червоними точками показано яка має бути дира, а вийшла трішки грубша за ручку для письма. На ХХ хватало газу, а на обертах була його недостача.

Поставив я нормальний патрубок, що йде від черепашки до гвинта жадності, трішки підстроїв редуктор, тепер авто розганяється і тягне як на бензині.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, ВОВ@Н сказал:

тепер авто розганяється і тягне як на бензині.

норм, интересно какая цифра расхода получится ?

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 минут назад, Emissions сказал:

норм, интересно какая цифра расхода получится ?

Не знаю, якщо вкладуся в тих же 8 літрів, на 100, то буду задоволений.

А взагалі, велике ДЯКУЮ тобі Emissions,  Volf, і всі, хто відкликається на мої питання по ГБО.

  • Upvote 1

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я так понял у тебя там нормальных мастеров нет, раз такую фигню с патрубком забомбили - ужас!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 часов назад, av2108ri сказал:

Я так понял у тебя там нормальных мастеров нет, раз такую фигню с патрубком забомбили - ужас!

Нема, тому приходиться доробляти і переробляти після горемайстрів самому. Через те й хочу навчитися самому регулювати редуктор.

Не можу зрозуміти чому вихід на ХХ здійснюється (мені здається) трохи довго. Наприклад якщо їхати, і на швидкості вмикнути нейтралку, то оберти допустимо з 3000 до 1260 (ел.тахометр) падають нормально, потім з цих 1260 до 950 падають довгувато, можна прокотитися на нейтралці десь до 1 км. На бензині така ж фігня.

Або коли авто стоїть на нейтралці і на ХХ то він може бути 930-950-1000-950. Пропшикував карбклінером карбюратор по підошві, то все нормально, єдине, коли пшикати на ось дроселя 1-ї камери, то оберти трішки наче міняються.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 часа назад, ВОВ@Н сказал:

Нема, тому приходиться доробляти і переробляти після горемайстрів самому. Через те й хочу навчитися самому регулювати редуктор.

Не можу зрозуміти чому вихід на ХХ здійснюється (мені здається) трохи довго. Наприклад якщо їхати, і на швидкості вмикнути нейтралку, то оберти допустимо з 3000 до 1260 (ел.тахометр) падають нормально, потім з цих 1260 до 950 падають довгувато, можна прокотитися на нейтралці десь до 1 км. На бензині така ж фігня.

Або коли авто стоїть на нейтралці і на ХХ то він може бути 930-950-1000-950. Пропшикував карбклінером карбюратор по підошві, то все нормально, єдине, коли пшикати на ось дроселя 1-ї камери, то оберти трішки наче міняються.

А на газу так вроде и есть,обороты падают медленнее-мне даже нравится,между передачами плавней переход.В инжекторных вообще медленно падают-особенность электроники или не падают до полной остановки авто.

А на ХХ стабильные обороты-это разве что в новых авто.

Меня сегодня успокоили на диагностике,другими словами сказать-не мешай механизму работать.

А износ заслонки 1-й камеры еще никто не отменял,даже запчасть отдельно продается.Я даже себе менял или хотел(не помню)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
7 часов назад, ВОВ@Н сказал:

На бензині така ж фігня.

карб смотри, может заслонка подклинивает немного.

пока не сделаешь идеальную работу на бензе, будем мучаться и на газу дальше :(

7 часов назад, ВОВ@Н сказал:

єдине, коли пшикати на ось дроселя 1-ї камери, то оберти трішки наче міняються.

ооо, у кого то был случай, оська разбила то отверстие, и через нее был подсос воздуха, лечится заменой данной части(

3 часа назад, Volf сказал:

на газу так вроде и есть,обороты падают медленнее

смотря как чуйка отстроена ?

  • Like 1

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, Emissions сказал:

пока не сделаешь идеальную работу на бензе, будем мучаться и на газу дальше :(

Золотые слова!!! Сколько раз я в это лбом упирался...

Вов, если есть желание прослушать ликбез по газу, звони, всегда помогу.

На газу проехал уже 350 тысяч. Единственное различие, что у меня инжектор и 4-е поколение ГБО.

Но, тем не менее, газ горит одинаково и на 2-м и на 4-м поколении.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти