emigrant-l 165 Опубликовано 12 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 12 ноября, 2018 2 часа назад, av2108ri сказал: Ого, сколько всего забацал за последнее время Планів насправді було більше) Часу на все немає 40 минут назад, Mustang-1991 сказал: Якби ще з пів року форум не працював, то Льончик би написав цілий трактат) В тебе також історія виїзду цікава 12 минут назад, Emissions сказал: нормально так 21099 преобразилась та все щось втикаю перейменувати бортовик Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 12 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 12 ноября, 2018 Круто! Много сил было потрачено. Автору респект! Кстати сиденья очень похожи на Октавию А5. У меня такие же стоят. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 19 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 19 ноября, 2018 Дякую! В авто на одну опцію прибуло. Вчора запрацював круїз-контроль. За компанію з круїзом замінені свічі запалювання. Тепер лишилось кудись на дальняк мотнутись, перевірити зручність КК. В моні дроселька механічна. Відповідно і блок КК тросиковий. Сама його головна фішка - абсолютна автономність. Для його роботи потрібні два концевика педалі тормоз (один норм замкнутий, другий розімкнений) і один кінцевик сцепи. Кнопки на кермі - звичайний набір опорів, тобто можливо зімітувати і не маючи керма від мондео. Вже зараз розумію, що можна було б і на 99-ку такий блок вліпіти))) (якщо карбова, то треба ще датчик швидкості від інжевої) Фоток не робив, там в принципі і нічого робити. просто змонтував на його місце, і підключив по схемі. 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 19 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 19 ноября, 2018 17 часов назад, emigrant-l сказал: розумію, що можна було б і на 99-ку такий блок вліпіти))) О ні, не сели цю ідею в мою голову... ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 20 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 ноября, 2018 8 часов назад, Mustang-1991 сказал: О ні, не сели цю ідею в мою голову... Ярик, це реально! Зараз схемку знайду оцей блочок, що знизу зліва - інтер-щосьтам модуль. це типу модуль контроля ламп. від нього загорається лампочка круїзу на приборці. в мене цього блочка з заводу не було, і я його не ставив. все працює без нього. Ось в кращій якості Оце і є весь повиний комплект круїза. коричневий блочок біля синьої релюшки - це і є той блок ІІМ, якого в мене немає і я його не ставив. Доречі релюшки також немає, блок підключається до запобіжника з "+" після запалення По пам'яті комплект обійшовся десь в 800 грн... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 20 ноября, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 ноября, 2018 негідник ти... і скільки ж воно коштує? ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 20 ноября, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 ноября, 2018 (изменено) В 20.11.2018 в 09:15, Mustang-1991 сказал: негідник ти... і скільки ж воно коштує? отак от... ще й негідником обізвали по пам'яті біля 800 грн. Вчора купив новий акум. Flagman 6СТ-60 (укр виробництво, ), геть свіженький - вересень цього року. 1500 грн. Купив новий, бо в неділю ввечері після двох днів простою не зміг завестись. Саме цікаве - що ось вже другий день поточний акум заводить машину з "пів-тика", злякався мабудь що на брухт його здам))) Изменено 2 февраля, 2021 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 17 декабря, 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 декабря, 2018 (изменено) В 11.11.2018 в 01:21, emigrant-l сказал: Дивився твій бортовик і знайшов це фото. Я біля тих сходинок стояв своєю 2108, коли тебе чекав, коли ти мені карданчик Калинівський віддавав. Оце то вас затопило. Изменено 17 декабря, 2018 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 17 декабря, 2018 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 17 декабря, 2018 (изменено) да... було таке... я тоді мав "ляягушатнік" в салоні, а от директор отримав гідроудар... звісно по своїй глупості, це не міняє факту гідроудару... Изменено 2 февраля, 2021 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 12 августа, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 12 августа, 2019 (изменено) давненько нічого не писав.... я вже і не згадаю що було ще зроблено.... ТО по регламенту, робив промивку системи ОЖ перед літом, на літо купив ще один набір коліс - легкосплавні диски +дві нові шини та дві минулорічні шини, робив ревізію підкапотної проводки (авто не молоде, місцями була обсипана ізоляція), замінив підрамник (місцями згнив), замінив подушки двигуна, замінив комплект зчеплення, замінив весь підкапотний рульовий механізм - бачок ГУР, насос ГУР, рейка, шланги (дякуємо хорошим знайомим на розборці і адекватній ціні) Замінював бо дриснув сальник ГУРа та і масло в системі ще при купівлі було чорним - значить купа стружки. Відновив роботу АБС (при переборці підкапотної проводки знайшлись перетерті провода на блок керування). ВІдновив роботу системи безпеки (подушка водія та пасажира) - трохи погрався, якимось дивом мені два рази на розборці давали згорівші блоки аірбега. Заміна реміню ГРМ і роликів була також. Поставив простенький дистанційний ЦЗ (для керування заводським ЦЗ), з кнопкою відкриття багажника, зараз в процесі довстановлення актуатора відкриття багажника. Замінив газові ліфти багажника - тепер він підскакує))) Встановив і підключив заводські передні ПТФ - досить непогана добавка освітлення дороги і взагалі не сліплять зустрічку. Подумую встановити і підключити інформаційний блок - ще типу блок з контрольними лампами - які двері відкриті, датчик надто високого або низького рівня ОЖ, датчик низького рівня омивайки, датчики зносу гальм, датчик низького рівня масла (але це треба шукати піддон з цим датчиком). Також на розборці "вирвав" задні дискові тормоза - чому вирвав - бо на цніверсали їх купа, а на седани/хетчі дуже рідко трапляються. а брати треба комплект - кулак+ступиця+скоба+суппорт+(по бажанню)торм.диски/колодки і троси. Троси і торм.колодки вже купив нові. також купив пару сайлентів, які "втомились" в тих кулаках. Сукупно - комплект готовий до встановлення але не знаю чи дійдуть руки, бо вирішив ПРОДАВАТИ. Пора рости далі) Поки продаж в мене не спішний. Приблизно місяць ще мені точно на ній катати.... Ну але попередньо машинка така: Форд Мондео 1993 року, седан, білого кольору, двигун 1,8 16v (на гідриках) 115 коней по заводу вродь, ГБО-4 (стаг+вальтек), передній привід Авто було відносно простої комплектації. Зараз комплектація майже максимальна. присутні і повністю працюють: ГУР та регулювання керма по висоті і вперед-назад, кондиціонер, ЦЗ, круїз-контроль, електрорегулюємі дзеркала+підігрів, камера заднього виду, передні та задні ПТФ, електросклопідйомники у всіх дверях (в водія можливість блокування кнопок задніх дверей), достатньо непоганий мафон з модернізацією (вмонтований модуль блютуз, а юсб, диски та радіо і так зрозуміло). Салон замінений фактично весь - дверні карти, коврик салона, торпеда, інші пластики. сидіння від шкоди октавії - хороша підтримка спини, мікроліфт. встановлені підстаканники з гольфа4, тонель з підлокотником, тонування. Все що довстановлювалось - довстановлювалось з застосуванням заводських схем, без "ліпнини" і колхозу. Два ключа (всі замки в авто працюють, що як я зрозумів для таких авто рідкість) + ЦЗ (без іммо). По кузов все в достатньо хорошому стані в плані міцності. Пороги варились два роки назад. Є рижики і вздутості поряд з задніми арками. Переднє праве крило має тріщину (по шпаклі я так зрозумів, бите до мене) - маю крило на заміну (чекає покраски), задній бампер зараз "тимчасовий", хороший лежить в кума на гаражі, чекає коли пофарбую (і бампер і крило йдуть з машиною). Коли я купував це авто - я його купував з думкою що однозначно перефарбую, але спочатку зайнявся облаштуванням комфорту. Реально машинку робив для себе, навіть плани на подальші покращення були (як от ЗДТ, інформаційний блок, покраска). Машиною володію півтора роки. За цей час вклав в неї по вартості як ще оду таку ж купити). замінено реально багато вузлів і запчастин - робив жеж для себе, а значить має добре та надійно їздити. після заміни моєї 21099 2005 року на мондео 1995 року - ні разу не пожалів про те що купив цього форда. В ДТП не був, попередній власник також не був в ДТП. а от вланик перед-перед мною походу таки був в дтп, свідками того шпакльоване крило і згорівший блок аірбега (зараз все працює, писав вище). Продаватиму по середньориночній ціні, заганятись ніхто не буде, всі все прекрасно розуміють і я розумію що те що вклав, не додасть вартості машини). Такий "конкретний" опис тільки тут. Коли реально прийде час продавати і "викладатимусь" на рст, авторіа та інші, це месаг буде підчищений)))) Чому продаю - бо "накльовується" варіант купівлі іншого автомобіля, і варіант такий, що ну не можна відмовитись. Власне тому і не спішний, бути пішоходом не хочеться, а варіант буде десь через місяць... Изменено 2 февраля, 2021 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти