Dim.on-zt 343 Опубликовано 10 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 апреля, 2019 Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза. Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів. Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий великий. В результаті чого був придбаний ось такий лот https://www.copart.com/lot/24774448/Photos . В середині минулого літа після очікувань доставки і розмитнення привезли на автовозі мені її в гараж. Не спішно я у вільний від роботи час займався розборкою побитого, купівлею деталей і рештою клопотів. Оскільки бюджет був досить обмежений, то на сертифікацію щоб зекономити готував сам. Для цього мені знадобилось замінити задні повороти на жовті (по 909грн за шт), поставити повторювачі поворотів, які я приколхозив з якогось іншого ВАГа в крила, бо дзеркала з поворотами - це були б додаткові 300баксів. до бюджету. Також треба було встановити ЗПТФ. Схему знайшов на Д2 з кнопкою від ВАЗ2115 і релюхою звідти ж (так що крихта ВАЗа тепер в машині є ) Ліхтар лівий в кришку багажника купив новий, з сектором для ЗПТФ, якого в американському ліхтарі немає. Обійшовся 1300грн. 2 із 3х замінених рідних вже продав по 700грн. Ще правий поворот залишився. Однією з важливих умов було щоб подушки безпеки були цілі. І мені пощастило, що вони такі і були, а не обрізані і заховані під обшивку як буває. Нещодавно закінчили неспішні роботи з кузовні, зібрав до купи, тепер катаюсь. По самій машині: Двигун 2.0 8клапанів 115к.с., Не над-то потужний як для 2.0, але в потоці впевнено триматись дозволяє. Розподільне впорскування, що дозволило встановити ГБО4 покоління (350баксів вийшло). По бортовику витрата, якщо перевезти з миль на галоні в літри/100км виходить в місті 10-11 літрів. По проспектам миттєва витрата і біля 6л буває. Маркування мотору СВРА. Замінено відразу комплект ГРМ (пасок, ролик і помпа "контітех" 2710грн+заміна 900, бо розбирати чимало треба). Також ось нещодавно з'явились пропуски запалення в 1-4 циліндрах, то замінив свічки. Денсо по 105грн за штуку. На старих видно ферроценовий нагар і як розряд тікав на корпус по центральному електроду - характерні доріжки. Разом і ВВ провода замінив на "тесла" 695грн. КПП: 5 ст. механіка. Комплектація: "BASE" - є лише кондиціонер, ЕСП на всі вікна, електрорегулювання дзеркал, колеса на штампах 195\65-15. APS (якийсь аналог ESP, котрого в моїй версії немає) не вимикається. Спинка заднього сидіння без підлокітника. Також вже потім вичитав, що європейські версії можуть бути без центрального підлокітника, який в мене є. Може бути лише 2 динаміка в передніх дверях. В мене 4, і передні я з 1 сторони вже замінив на 2х компонентні Кікс, і на зад додав твітер з А6 Ауді. Задня підвіска буває незалежна, як у мене, а буває і балка. Тож виходить, що не такий вже і бомжпакет Додатково поки розбирав салон, то проклеїв без фанатизму підлогу і нові двері ШВІ. В подальших планах: Замінити мастило в моторі і КПП десь через 500-1000миль. Закріпити 4рник ГБО на ресивері. Думаю якісь кутники на крокодил приклеїти. Бо х.з. як інашке красивіше зробити. Глянути на стан гальмівних дисків (є підозри) і на колодки. Оглянути ходову. Ніби непогано працює, але глибокі наші дороги щось слабо переварює. По дрібному рельєфу і в поворотах нормально себе поводить. Купити литі диски і хоча би пару літніх коліс на перед (думаю взагалі купити таке 1 як на запасці, яка нульцева). Диски 15 діаметру поки схиляюсь взяти від А4 Ауді в В5 кузові. Там типу сплав якийсь легкий і міцний. По дизайну, звісно, не супер, але не дорого. На 16 з нашими "дорогами" не хочу переходити. Та і машина не гоночна. Хоча виявляється на неї ставили і ще менш потужний 105 сильний 1.6 мотор від Поло. З правої сторони доробити музику. Замінити гамнітолу на звичайну 1дінову, які в мене без діла 2 шт. лежать. Бо рідна лише АУХ, диски і радіо читає. І то радіо, як відомо, лише не парні частоти. Зробити хімчистку салона, бо зачовганий добряче. Америкоси - свинюки ще ті. А судячи по знайденому в багажнику ліфчику і по наклейці на склі, то ще і баба студентка їздила . Також цікаво би поковирятись в мізках спробувати що можна з імперської на метричну систему вимірювань перевести, а то милі і галони важко сприймати. Також деякі приховані функції активувати. Типу як електронна імітація блокування диференціалу, котра пригальмовує колесо, що буксує. 2 2 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 2 октября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 октября, 2019 5 часов назад, feshuk_yuriy сказал: Так, что расход при скорости большей чем 110-120км/год становится еще меньшим? Там одиниці виміру в зворотньому порядку. Скільки миль ти можеш проїхати на одному галоні. Відповідно більше миль на одному галоні - то менше витрата. 9 часов назад, Mustang-1991 сказал: Расход - просто песня для такого древнего мотора! Хватает его на трассе? 5 часов назад, Emissions сказал: имхо этот двигатель самый удачный у вага из 2.0 атмосферы. у товарища на шкоде его пррародитель стоит (APK) в седло вжимает только так, на газу на 5-й с 80 спокойно обгоны можно делать, в обещм аля дизель, моментный двиг Чесно кажучи динаміка в нього вся внизу і на 1\4 педалі. Далі нічого не відбувається. Рівний овоч. Для швидкого обгону все ж краще передачу скидати. Все таки еконорми затиснули його нормально. Думаю, якщо до євро 2 відкотити все, то % 10 має би додатись. Але я не буду цим гратись. Возить дупу за недорого, то і чудово. Для душі треба інакшої концепції авто. Було б круто, якби з розмитненням зробили, як ходять чутки, коли буде 1 платіж незалежно від об'єму і наскільки більше ніж 10 років машині. Я би зі штатів щось 5.7, або 6.0 притащив. Навіть конкретні моделі 2 цікавлять. Але поки це мрії дурня, то збираю паралельно на нового Бобіка собі, бо сумно без нього - відчуття що чогось не вистачає, яке мені муляє. 2 часа назад, Mustang-1991 сказал: 2.5 думаю еще интересней! 170 коней по любому цікавіше за 115 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Emissions 127 Опубликовано 2 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 октября, 2019 7 часов назад, Mustang-1991 сказал: 2.5 думаю еще интересней! это какой? если уже с фси то это уже нифига не интересно) In Bass We Trust Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 3 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 октября, 2019 8 часов назад, Emissions сказал: это какой? если уже с фси то это уже нифига не интересно) не, это рядная пятерка на простом впрыске. В общем он более технологичен, имеет фазовращатели, но все так же максимально подходит под гбо, имеет гидрокомпенсаторы. А еще на высоких оборотах звучит как ламбо в10))) ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 3 октября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 октября, 2019 3 часа назад, Mustang-1991 сказал: не, это рядная пятерка на простом впрыске. В общем он более технологичен, имеет фазовращатели, но все так же максимально подходит под гбо, имеет гидрокомпенсаторы. А еще на высоких оборотах звучит как ламбо в10))) Як половинка ламбо!) 5.0\2=2.5 Десь я знаходив в інтернеті таку назву навіть. "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 3 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 октября, 2019 1 час назад, Dim.on-zt сказал: Як половинка ламбо!) 5.0\2=2.5 Десь я знаходив в інтернеті таку назву навіть. Мотор то как половинка, а по мощности - даже меньше. Но по звуку - точно больше половинки ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
vodofone 15 Опубликовано 17 октября, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 17 октября, 2019 В 03.10.2019 в 08:20, Mustang-1991 сказал: не, это рядная пятерка на простом впрыске. В общем он более технологичен, имеет фазовращатели, но все так же максимально подходит под гбо, имеет гидрокомпенсаторы. ага, катался немного, на джете, кайфовый мотор, с автоматом простым, и звучит просто мего ))) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 1 ноября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 ноября, 2019 (изменено) Замінив масло. В терміновому порядку. Бо з цим цейтнотом вже докатав до того, що нижче мінімуму став рівень. Хотів через 7т поміняти, а поміняв через 13 Також перевзув передні лапки в зимову гуму , прокатав увалений диск. Почав зудіти ГУР, подивився в бачок (чогось раніше не приходило в голову думки рівень глянути) там на дні було. Купив зелену ВАГовську жижу за 320гр, долив. Перегоріла лампочка ДХО. Так впадло знімати бампер і фару. А інакше не можу патрон дістати. Там лише кінчиками пальців за нього можна взятись. А провернути, вищолкнути його не можу Якось буде настрій, тоді займусь. Зараз в принципі темніє рано, можна на ближньому їздити. Изменено 1 ноября, 2019 пользователем Dim.on-zt "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 12 ноября, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 12 ноября, 2019 Пробіг перевалив за 127к. Замінив свічки на НЖК, бо почались пропуски запалення на малих обертах під газом. І лампочку в стопі замінив. Виявляється ще є й індикатор перегорівшої лампочки (окрім ДХО про всі решту має сигналізувати). "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 22 декабря, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2019 Щось забув написати. Після заміни свічок ситуація не змінилась. Ну думаю, раз свічки замінені, провода 10тис. як поміняв. та і весною теж були подібні приколи з пропусками запалення, значить модуль треба міняти. Поміняв. Хрін там. Даремно, здається 1150грн, забув уже, викинув. Поїхав до знайомих на розборку по Ауді. Знайшов ВВ провода з якогось V6 і о чудо. Після заміни 3 з 4 проводів перестало дьоргатись. Отакі от провода Тесла "класні" виявились. Поки так і їжджу на тих б\у бошовських проводах. Збирався купляти нові, так сьогодні раптом почався скрежет спереду при гальмуванні. Закінчились колодки. Сам міняти не став, бо треба було швидко машину в стрій, та ще і дощ ішов надворі. Але колодками справа не обмежилась. Один з дисків виявився добряче погризеним з внутрішньої сторони. Довелось ще і диски купувати. Колодки Ремса 500грн. Диски Феродо 1580 за пару. Заміна цього всього 650грн (хоча самі колодки поміняти називали 350грн - тобто відкрутити гвинтик і збити старий диск і поставити новий оцінили в 300грн - не погано так...). Короче ще на 120баксів полиняв. "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 26 декабря, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 декабря, 2019 Я собі поставив якісь НЖК проводами,так на днях хотів витягнути подивитись чи є масло в колодцях-ага,провід тянеться,а сам наконєчнік нє. Так і оставив. TRW запчастини(може знаєш)краще не купувати,наконечники за 30 000 вмерли,пильніки розриває-дуже багато людей жаліються на TRW останнім часом. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти