Рекомендуемые сообщения

Попробовать бы с другой приборкой... Может кто-то неудачно пытался скрутить одометр и подпортил процессор. Х.з. Больше нет вариантов.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...
  • Ответов 114
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

В 08.06.2021 в 13:20, Nikolja сказал:

Попробовать бы с другой приборкой... Может кто-то неудачно пытался скрутить одометр и подпортил процессор. Х.з. Больше нет вариантов.

Тоже думав в когось взяти приборку.

Але в кого євпропанель, то не хочуть давати прибори на пробу.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 9 месяцев спустя...

Всім привіт, хто ще користується або відвідує форум.

В зв'язку з тим що ціни на газ майже зрівнялися з бензиновими, став більше їздити на бензині. А отже візуально оцінювати кількість палива в баку стало важще з непонятними показниками палива.

ПРЕДМОВА: Проблема у машині в тому,  що коли вмикаєш запалення, кількість бензину показує правильно (припустимо це 20 літрів) якщо машиною погойдати, щоб бензин хлюпався у баку-стрілка на приборах теж коливається туди-сюди, або якщо вмикнути запалення і котитися по дорозі-стрілка теж показує що в баку є тих же 20 літрів і трішки гуляє, бо бензин в баку хлюпається.

Але варто тільки завести мотор-стрілка затерпає в одному положенні і через кілометрів 8-10 стрілка показує вже не 20 літрів а 10, і чим менше бензину тим швидше стрілка починає показувати меншу кількість бензину.

Варто навіть на ходу заглушити і вмикнути запалення-стрілка знов на 20 літрах. 
Тільки йде запуск двигуна- вона застиває, і через пару кілометрів знову показує меншу кількість.
 Пробував знімати ремінь з гененатора, шоб  не крутився під час запуску двигуна, бо думав може він дає якісь помєхи-не помогло, кинув допмасу з мінуса АКБ на мозги, кинув нову проводку, яка йде від  колби бензонаносу (там три провода- розовий, сірий, чорний з білим) - не помогло. Виймав червоний роз'єм на приборці, в  якому йдуть провода- маси приборки і того ж розовного провода-, що показує кількість бензину - не помогло.
Приборка тест проходить нормально, всі стрілки справно реагують.
Вичитав що якщо при ввімкненому запаленні перемкнути розовий провід на масу, то стрілка повинна показати повний бак-да стрілка підіймається. Пробував запустити двигун і знову перемкнути розовий провід на масу - реакції ніякої стрілка стоїть на тих же 20 л. і не реагує, хоча на заглушеному моторі але з запаленням вона піднімалася.
Пробував вмикнути запалення і вийняти  фішку  з трьома проводами з колби бензонаносу, то теоретично стрілка мала б впасти, але вона стоїть там де була зразу на тих же 20 л.

Виймав колбу з баку, міняв ДУТ з поплавком-все те саме.
Приборки другої нема де взяти. Купувати для експерименту , дорого. Вже не знаю куди копати. Підкажіть щось.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Привіт! 

Предивись всі точки "мас", попрочищай їх. Можливо якась окислилась і дає тобі глюки.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Брав в товариша приборку (правда фірми АП, а у шмене VDO), то кількість палива показує нормально. 

Значить мені треба шукати приборку, або спробувати замінити сам моторчик шагового типу.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти