Рекомендуемые сообщения

Позавчора займався установкою балона. Важкий зараза.

Першим ділом обрізав кріплення запаски. Потім повідривав місцями, де повідставала заводська шумка чи як воно зветься.

Приклав балон щоб наміти отвори кріплення і отвір для сапуна.

Фрези для бурування дирки під сапун у мене немає, то ж скористався сверлом по кругу, а потім спеціальним камінчиком для дрелі зробив круглий отвір 

IMG_20190228_173931_500.jpgi.gif

 Зачистив ржавчину дрелькою з йожиком, погрунтував і покрасив.

На другий день коли все засохло вмонтував сапун, посадивши його на герметик

IMG_20190228_201041_500.jpgi.gif

Потім почалося варемо суміші, щоб промастити нішу і балон з нижньої частини.

Пока варилося і грілося вмонтував кноку газ/бензин у трішки вже готову дирку, де у мене раніше був примусовий вмикач карлсона. А цю кнопку перенесу в отвір де стоїть реостат регулювання підсвітки приборів. 

IMG_20190228_193823_500.jpgi.gif

На смазку для ніші і балона у  мене пішло трішки менше половини 800 грамового куска пушсала і десь 150 грам масла (була стара трансмісійка). Розігрів, і щіточкою вимастив спочатку нішу, а потім нижню половину балона.

IMG_20190228_223108_500.jpgi.gif

і нижня частина балона

IMG_20190228_223153_500.jpgi.gif

за фото вибачайте, фоткав на телефон при лампочці 75 Ват

Поклав запаску, де вона має прижитися.

IMG_20190228_232318_500.jpgi.gif

Трбе буде щось робити із полом багажника, бо балон на 42 літра трохи випирає.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

А пушсало з нігролом сильно воняє в салоні?

 

А взагалі прекрасна робота!

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 минут назад, Mustang-1991 сказал:

А пушсало з нігролом сильно воняє в салоні?

 

А взагалі прекрасна робота!

Не нігрол, а трансмісійка 80W85, ні не воняє.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

тоді і корисно і круто)

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 минут назад, Mustang-1991 сказал:

тоді і корисно і круто)

Мені самому така мазюка сподобалась, бо коли обробляв машину, то мані таке щось наварили, що була вся машина і гараж грязний.

В ніші є дві малесенькі дирочки, в таких ложбинках, думаю може їх не ставити, щоб у випадку конденсату, то волога може буде збігати.

Хто сам ставив гбо, скільки стяжок потрібно, щоб провести газову магістраль від балона до редуктора. Бо я  купив 50 шт 5х250, але чогось здається, що мало буде.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Правильный подход! Я всегда обрабатываю всю машину пушсало+нигрол+мовиль что в полости, что с наружи...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всі пишуть, що ставити бензоклапан потрібно після бензонасоса,  і типу що насос потім качає  сам у себе і нічого йому не буде, але деякі є негативні відгуки, типу що насос може пустити бензин на своїх штуцерах і т.д.

Я подумав, а чи не зробити ось таку схему, щоб розгрузити бензонасос коли двигун працює на газу.

Тобто бензоклапан перекриє подачу на карб і бензин через тройнік піде в обратку і в бак, при цьому тиск у бензонасосі буде відсутній. 

Теоретично, при роботі на бензині може частина бензину йти не в карб, а якась його частина через тройнік і в обратку, але враховуючи те, що перший кланап  всеодно свторює трішки підпор своєю пружтною і хід на цей же клапан йде не прямо, а під кутом 90 градусів, то бензину буде легше йти по прямому шляху, що й видно на фото.

Skhema_GBO_500.jpgi.gif

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я настолько не заморачивался, был клапан после насоса и нигде не пропускало, потом мне надоело качать лапкой и маслать долго стартером, поставил эбн и горя не знаю, чего б и советовал на будущее) 

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А навіщо кожен раз качати. Ввечері на стоянці/гаражі достатньо перейти на бенз з газу і вранці впевнено заведеться на бензині.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну, мне тоже так казалось, на 2й раз я просто обламался так делать) 

Летом вообще на газу запускаюсь) 

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти