Рекомендуемые сообщения

Время найти ...... Я вон купил бензошланг поменять от бака к трубке - 1 месяц вожу с собой (бензина 0, только на газу езжу) - некогда. На дверной ручку болтик открутился - неделю ездил и открывал с опаской чтоб не поломать евроручку

я например, сцепление возил в багажнике 3 месяца :D

Это всё мелочи. Я выключатель фонарей заднего хода в бардачке возил больше двух месяцев. Ездил вперёд с включенными фонарями ЗХ. А радиатор печки уже два года лежит в гараже :D :D :D

Изменено пользователем toxa777
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

І так продовжую свій бортовик.

Багато чого пройшло від останнього мого запису в бортовику.

Зараз знахожусь відпустці, а отже часу більше, стараюсь максимум зробити запланованого по машині.

Перше, що було у планах це переварити низ рамки радіатора, бо вже підварувати ті тріщини кожен тиждень надоїло. Все відкладав і відкладав, але деякі причини підштовхнули до прискорення заміни даниної деталі. А саме прискорювачем став основний радіатор, в якому лопнула трубка, на яку надівається верхній грубий патрубок і більше половини тосолу пішло на землю, але доїхати до місця призначення треба було. Добре що саме йшли дощі, і я набравши у знайомого в 5-літрову пляшку дощової води, поїхав далі. Чому дощову, бо казали, що дощова краща для авто аніж проста проточна вода.

Так от прийшлось купити новий радіатор - 270 грн пішло з кишені.

ИзображениеИзображение

але ставити я його не став, а сяк-так підлатав старий, щоб доїхати додому і загнати машину сварщику для переварки нижньої панелі радіатора де краби.

Ось всі детальки які купив для даного дійства

ИзображениеИзображение

по грошах вийшло 210 грн.

А пока сварщик був занятий іншою машиною, то у мене було 2 дні, щоб зняти панель вичистити корпус пічки і замінити радіатор пічки, який був куплений у Антона ще пів-року назад.

Так як у мене уже давно був заклинений кран пічки і я його замінив на шариковий-водопровідний і він мені прослужив більше ніж пів року і все було добре, то вирішено було всі потроха старого крана викинути і вмонтувати спеціалні муфти-трубки, які зажимались до кузова спеціальними гайками.

Одно муфту забув сфоткати, а та що з краном ось.

ИзображениеИзображение Мінус в тому, що коли треба відкрити\закрити, то треба нахилитись щоб провернути, а плюс у тому, що якщо недай Бог потече то замінити набагто легше і ціна 25 грн за кран.

Ось так було в мене колись

ИзображениеИзображение

зараз стало так

ИзображениеИзображение

А головне воно працює на всі 100%.

Знятя панелі

ИзображениеИзображение

Розбір пічки

ИзображениеИзображение

Відламалась вісь на одній заслонці, яка відповідає на обдув ніг. І клеїв, і ліпив, і спаював, але нічого не виходило. Обдзвонив всі розборки, а заслонки ніде немає, тільки пічки пропонують по 100 і 200 грн, але купувати пічку за 200 грн. заради однієї заслонки понятно що не розумно.

Але дякуючи знайомим своїх знайомих, відшукав у містечку одного дядечка в якого була стара пічка і якраз із тією заслонкою, що потрібно. Обійшлася вона мені в ціну пачки цигарок.

Далі пішло діло веселіше.

Все повимивав, все проклеїв новим паролоном (купленим ще взимку, бо зараз такого вже в продажі немає) склав пічку докупи промазавши стики герметиком.

ИзображениеИзображение

Проклеїв новий радіатор, щоб воздух не проходив повз нього

ИзображениеИзображение

Все поставив на місце, реально повітря стало дути сильніше з пічки.

Наступного дня машину розібрав для поварки панелі крабів

ИзображениеИзображение

Машина готова до буксировки до сварщика

ИзображениеИзображение

А пока сварщик різав-пиляв мою "Ластівку", я общкрябав рамку карлсона і покрасив його, також хотів покрасити сам карлсон у чорний колір але закінчилась краска. Згадав, що в мене є балончик із жовтою краскою, так як у мене під капотом жочто-чорні тона, то вітряк теж був задутий у жовтий.

ИзображениеИзображение

Так як основний радіатор і радіатор пічки нові і система промита і готова до заливки нового, чистого тосолу, вирішено було ще вимити розширюваний бачок, бо він був трохи рудоватого кольору всередині.

Купив у магазині хімію Сіліт БЕНГ і залив її у розширюваний бачок, закривши основну дірку пробкою від каністри, а остальні отвори дерев'яними чопиками. І так час від часу струшував його і міняв положення, щоб відкисало, результат супер.

ИзображениеИзображение

Забрав машину від сварщика, зробив наче добре і акуратно, звичайно не так як з заводу, але немає тих ліпаків які були раніше. Ціна роботи 400 грн.

ИзображениеИзображение

Трохи не вгадали із краскою, але під бампером видно не буде.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Далі був секас із проводкою генератора і правою стороною освітлення.

Там із заводу вона була наклеєна на спіціальні стрічки, які з часом порвалися, а в деяких місцях були порвані провода і скручені ак небудь (мабуть так зробили ще перші власники моєї машини). Я пообдирав ту стрічку, нормально з'єднав провода, а деакі прийшлось замінити.

ИзображениеИзображение

Скрутив їх ізолентою, зробивши дві коси: одна на генератор, а інша на освітлення.

Далі пішла установка всього, що було знято.

Фоток більше немає, бо сів телефон.

Ось такі справи. Далі хочу замінити ВУТ, бо мій тримає майже годину на незаведені машині. А потів тверда педаль.

І також в панах розбір коробки, бо буває чути легенький глухий удар під час руху після того як пустити щеплення і дати газу.

Пробував прокручувати ШРУСи в одну сторону то люфт мані здається дуже великий і в районі головної шестерні дуже дзвінкий звук, схожий на стук шестерень. Ось відео

http://youtu.be/RdIswhKbwnE.

Що це? Приходе кінець "новому" пальцю сателітів (який пройшов майже 5 тисяч), або розбіг на зубах у головні парі, бо той "горе майстер", що робив мені коробку залишив вал з "донора", а головну шестерню поставив мою, от воно може й люфтить на зубах, бо "не є парою".

Буду пробувати розбирати КПП сам, бо цим СТОшникам не довіряю, задно хочу переставити головну шестрерню з "донорської" КПП.

Також знову АКБ почав виносити мозок, за півтора місяця знову впав рівень електроліту і впала щільність до 1,24. :angry: :angry:

Ось такі роботи і такі плани.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Оце я розумію відпустка! :) шучу)

Багато роботи зроблено. А скільки часу зайняло розбір торпеди з пічкою і її збір?

Після того як замінили нижню панель кузова відчуття їзди якось змінились?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Оце я розумію відпустка! :) шучу)

Багато роботи зроблено. А скільки часу зайняло розбір торпеди з пічкою і її збір?

Після того як замінили нижню панель кузова відчуття їзди якось змінились?

Торпеду знімаю не перший раз, то це для мене вже не проблема, якщо нічого не ламається (як заслонка цей раз), то у пів дня вкладаюсь.

Після заміни нижньої панелі де краби, відчуття їзди наче не змінилося, хоча проїхав з нею десь до 2 км. Покатаюсь побачу.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Отличная работа! Ты радиатор печки обклеил термостойким поролоном или нет, если нет то здери его пока не поздно, а то вонять гарью будет при обогреве салона (говорю из своего глупого опыта)!

А КПП ремонтируй сам, нет там ничего сложного! Сам не давно 103-й ряд устанавливал, все очень просто (при том, что КПП я перебирал впервые).

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Отличная работа! Ты радиатор печки обклеил термостойким поролоном или нет, если нет то здери его пока не поздно, а то вонять гарью будет при обогреве салона (говорю из своего глупого опыта)!

А КПП ремонтируй сам, нет там ничего сложного! Сам не давно 103-й ряд устанавливал, все очень просто (при том, что КПП я перебирал впервые).

Я не знаю чи він термостійкий чи ні, але 2 роки назад клеїв такий самий, і ніякого запаху не було. І не було коли провіряв пічку на тепло, температуру 2 рази догонив до вмикання карлсона і ніякого запаху не було.

На ремонт КПП кінчились гроші, бо трохи витягнуло заміна низа телевізора і радіатор з усіма патрубками і тосолом. Так що поки не дуже голосно там щось стукає коли їду, то акуратно покатаюсь місяць-півтора.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Молодец! А я себя никак не могу заставить проделать ту же работу :sad: Уже всё есть - оба радиатора, патрубки, тосол, промывка, только желания нет.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по проводке- изолента для машины очень плохое решение. лучше термоусадка. провода не паять, а только скручивать. по передку- если не зальеш все антикором- полезет ржавчина.... можно мовилями, но они высыхают. я варил когдато отработку с салидолами или тросовыми смазками. основной критерий смешивания- остывшее вещество должно быть по консистенции как майонез. задуваеться в скрытые полости гарячим, желательно обрабатывать в сухую жаккую погоду (чтобы не законсервировать воду в полостях)

post-16536-1403353542.jpeg

Изменено пользователем 210xx

хочешь много секса-купи машину...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по проводке- изолента для машины очень плохое решение. лучше термоусадка. провода не паять, а только скручивать. по передку- если не зальеш все антикором- полезет ржавчина.... можно мовилями, но они высыхают. я варил когдато отработку с салидолами или тросовыми смазками. основной критерий смешивания- остывшее вещество должно быть по консистенции как майонез. задуваеться в скрытые полости гарячим, желательно обрабатывать в сухую жаккую погоду (чтобы не законсервировать воду в полостях)

+1 по проводке!

Вовка, не мотай изоленту, рассохнется, слезет и не дай бог плюсик попадет на корпус - будешь потом искать :download:

P.S. Я в своей всю проводку перебрал и вся на термоусадке, а на плюсовые провода даже в два слоя термоусадку надел, так что б наверняка...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Місця порваних/перебитих проводів скручував саме так, як показано малюнком вище, а місця скруток ізолював якраз саме термоусадкою, а потім весь пучок проводів замотав ізолентою - вийшло дві коси, одна з проводами на генератор і карлсон, інша на освітлення лівої частини (фара, поворотник, габарит).

Чи я не правильно зробив? :huh:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти