Лесик 41 Опубликовано 30 декабря, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2015 Попробуй перекинути колеса зліва на право. Чи поміняти переднє з заднім. Мені допомогло. БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Atom.DP 800 Опубликовано 30 декабря, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2015 Статистика получилась орієнтовно така: ~50% - нікуди не кренить, ~30-40% - злегка (орієнтовно 10% вже ближче до кіінця тормозного шляху) повертає вліво, остаток - кренить десь в межах "на 20 метрів тормозного шляху = орієнтовно метр на зустрічці"... Такі "заміри" виконані в ситуації, коли кермо відпускаю. Якщо кермо тримати рукою то нікого нікуди не веде... Ага, і ще, по прямій рівній дорозі ледь ледь ледь веде впрво. - оце чудо! ))) про русі по прямій - чуть вде вправо, при відтормажуванні - вліво )))) красота)))) Ну але якщшо кермо тримаєш - нікого нікули не веде... думаю що точняк переживу як мінімум до кінця січня. А там після свят/гулянь думаю повторно на розвал/сходження заскочу....Да сделай развал нормальный и езди кайфуй, зачем эти эксперименты ? руль держать как будто у тебя кастер 4* Запчасти для Клуба Бортовик АКЦИЯ ! 063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Vitamin.V 643 Опубликовано 30 декабря, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 декабря, 2015 Да сделай развал нормальный и езди кайфуй, зачем эти эксперименты ? руль держать как будто у тебя кастер 4*+1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 26 февраля, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 февраля, 2016 (изменено) Дожену трохи бортовик. З розвалом поправили мені, вродь зараз норм. Станом на 04.01.2016 пробіг був 73 758 км. Замінив повітряний фільтр. Із-за проблем з виконанням розвалу-сходження вирішив переробити кріплення адсорбера. Його кронштейн був закріплений між стаканом і розрпоркою і зняти адсорбер було достатньо гєморною задачею. Кронштейн вирішив перенести наверх. Для цього прийшлось пожертвувати ребрами жорсткості труби розпорки. Але так як авто не для спорту а на кожен день, то на мою думку тої жосткості, що лишилась, з головою вистачить. Також треба трохи підкромсати сам кронштейн. Так як на розпорці закріплений газовий редуктор, робив все на машині. Старався все зробити максимально акуратно. Стакан болгаркою не зацепив (чого найбільше боявся). А от опору стійки два чи три рази зацепив, а точніше резинку опори СС-20. В принципі проблеми в тому немає. Резинку зняв, на металі маленька царапинка, напильничком підрихтував щоб не було задиру і резинку ту не рвало далі та й надів все назад. По сьогодні політ нормальний. Результатом роботи в принципі задоволений. Адсорбер тепер зняти так само просто як і коли немає розпорки. Изменено 26 февраля, 2016 пользователем emigrant-l 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
m@estro 29 Опубликовано 27 февраля, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2016 ради адсорбера резать распорку - это смело)) з.ы. меня развальщик просил снимать распорку, иначе отказывался браться)) Автозапчасти для иномарок: https://euro-car-parts.com.ua/ Скидка для клуба 5% Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 27 февраля, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2016 (изменено) 7 минут назад, m@estro сказал: з.ы. меня развальщик просил снимать распорку, иначе отказывался браться)) Ну eсли такоe дeло, то нужно ставить усы и наконечники рулевые от 2110 - это решит проблему Изменено 27 февраля, 2016 пользователем Mustang-1991 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
m@estro 29 Опубликовано 27 февраля, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2016 3 часа назад, Mustang-1991 сказал: Ну eсли такоe дeло, то нужно ставить усы и наконечники рулевые от 2110 - это решит проблему развал не так часто делается, чтоб для него что-то менять да и распорку 15 мин откручивать Автозапчасти для иномарок: https://euro-car-parts.com.ua/ Скидка для клуба 5% Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 27 февраля, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 февраля, 2016 3 часа назад, m@estro сказал: з.ы. меня развальщик просил снимать распорку, иначе отказывался браться)) та я б тільки радий її знімати коли роблять розвал, але в мене на ньому висить редуктор. А прикручувати редуктор до стакана не хочеться, лишні отвори в номерному стакані нідочого. 3 часа назад, Mustang-1991 сказал: Ну eсли такоe дeло, то нужно ставить усы и наконечники рулевые от 2110 - это решит проблему скажемо так - "в процесі"))) Антон мені підігнав наконечники та одну тягу, за що йому дуже вдячний. Так вони і лежать, чекають свого часу та доукомплектації... Міняти думаю їх коли мої наконечники доживуть свого віку (думаю вже не довго їм лишилось, пробіг в них як не як а майже 80 ткм) Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 1 марта, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 марта, 2016 (изменено) В новорічні вихідні на Волині були морози десь до -18. В цей час я весь час був з відновленим акумом ( тут описував ). Заводився норм, без проблем. Також був "нюанс".. два чи три дні авто стояло припарковане "носом вниз" і щоб не застоювалось, я заводив двиг десь на пів години... І трапилось так, що в газовому редукторі появилось повітря... щоб переключитись на газ, потрібно було прогріватись десь з пів години... Так я і приїхав до Києва 10.01.2016. 11.01.2016 з пробігом 74596 вкінці кінців замінив передню подушку двигуна. Поставив Сеі експерт. Вродь все ок. Десь тиждень чи півтора продовжував кататись з повітрям в редукторі (якийсь пекельний початок року був). Далі декілька разів проганяв охолоджувальну рідину через обратку (накачуючи повітря в розширювальний бачок). Літрів 5 прогнав. На ранок ситуація та ж сама... на газ переключилась як і до маніпуляцій - на півдорозі до роботи. Вже почав прикидати, як це зробити щоб прогнати через дросельну заслонку (там бутилку немає куди всунути), але ввечері неочікувано для мене воно "саме полікувалось" і до поточного часу все ок. Ще трохи пізніше вперше на моїй практиці перегоріла лампа ближнього світла (права). Стояли в мене Осрам найтбрейкер (здаєтсья так) + маю в резерві стокові + маю в резерві якісь китайські типу трохи кращі чим сток. Поставив ту китайську. Реально видно різницю між якістю світла ламп... Більше приколів з лампами не було, поки так і їзджу "різноглазий". Доречі, замітив таку штуку, їду вночі з рівною швидкістю, при ввімкненні поворотника при перестроюванні таке враження наче фари на долю секунди моргають (якщо чесно не знаю чи моргають чи притухають, але точно що на долю секунди щось є). При цьому коли реле клацає нічого такого не спостерігається, тільки при включенні поворотника. Чи може бути таке, що при включенні поворотника короткочасно включається одночасно ближнє та дальнє світло? (типу глюк перемикача, який проситься на пенсію). Далі мав ще одну дальню поїздку. Все ок. Тільки масла в двиг долив трішки, бо вже було близько до мін. Минулого тижня почав замічати якусь "хрінь"... в кориті в багажнику після дощу були невелички калюжки води... знаходились рівно під петлями багажника. плюс на пластинах, де вони кріпляться, прощупувалась волога (фото далі). вже я почав думати щодо ущільнювача скла, герметика і тд і тп, як воно дивним чином перестало і по сьогодні сухо. Якщо і далі буде сухо, то думаю відкладу вирішення цього питання до більш теплої погоди. Ну і останнє, актуальне))) 29.02.2016, пробіг щось там ~77 800 Виходжу вранці їхати на роботу і на тобі - ще одне "вперше в моїй практиці" - переднє праве колесо стоїть на ободі. 5 хв і запаска стоїть. Саме цікаве, що за ~8-9 годин до цього все було ок (ближче до ночі додому приїхав). Заїхав після роботи на шиномонтаж. Знайшли прокол. Прокол конкретний, "неозброєним вухом" було чути як спускало і рукою відчувався потік повітря. Прокол виявився прямо між відливами протектора (в заглибленні) прилизно в 1 см від зовнішнього краю. Я так і не зрозумів чи це мені хто проколов її чи дійсно щось знайшов на дорозі... ітого -80 грн та трохи часу. Изменено 1 марта, 2016 пользователем emigrant-l 2 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 2 марта, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 марта, 2016 з приводу фари рeкомeндую пeрeвірити конeктор, що на лампочку одягається. У мeнe він був окислився і також фари бісилися, правда симптоми трішки інші були. В будь-якому разі почистити і змастити контакти зайвим нe будe. 1 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти