Рекомендуемые сообщения

Pinned posts

Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза. 

Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів.  Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий великий.

В результаті чого був придбаний ось такий лот https://www.copart.com/lot/24774448/Photos .

В середині минулого літа після очікувань доставки і розмитнення привезли на автовозі мені її в гараж. Не спішно я у вільний від роботи час займався розборкою побитого, купівлею деталей і рештою клопотів. Оскільки бюджет був досить обмежений, то на сертифікацію щоб зекономити готував сам. Для цього мені знадобилось замінити задні повороти на жовті (по 909грн за шт), поставити повторювачі поворотів, які я приколхозив з якогось іншого ВАГа в крила, бо дзеркала з поворотами - це були б додаткові 300баксів. до бюджету. Також треба було встановити ЗПТФ. Схему знайшов на Д2 з кнопкою від ВАЗ2115 і релюхою звідти ж (так що крихта ВАЗа тепер в машині є :ph34r:)  Ліхтар лівий в кришку багажника купив новий, з сектором для ЗПТФ, якого в американському ліхтарі немає. Обійшовся 1300грн. 2 із 3х замінених рідних вже продав по 700грн. Ще правий поворот залишився. Однією з важливих умов було щоб подушки безпеки були цілі. І мені пощастило, що вони такі і були, а не обрізані і заховані під обшивку як буває.  Нещодавно закінчили неспішні роботи з кузовні, зібрав до купи, тепер катаюсь. 

По самій машині:

Двигун 2.0 8клапанів 115к.с., Не над-то потужний як для 2.0, але в потоці впевнено триматись дозволяє. Розподільне впорскування, що дозволило встановити ГБО4 покоління (350баксів вийшло). По бортовику витрата, якщо перевезти з миль на галоні в літри/100км виходить в місті 10-11 літрів. По проспектам миттєва витрата і біля 6л буває.

Маркування мотору СВРА. Замінено відразу комплект ГРМ (пасок, ролик і помпа "контітех" 2710грн+заміна 900, бо розбирати чимало треба). Також ось нещодавно з'явились пропуски запалення в 1-4 циліндрах, то замінив свічки. Денсо по 105грн за штуку. На старих видно ферроценовий нагар і як розряд тікав на корпус по центральному електроду - характерні доріжки. Разом і ВВ провода  замінив на "тесла" 695грн.

КПП: 5 ст. механіка.

Комплектація: "BASE" - є лише кондиціонер, ЕСП на всі вікна, електрорегулювання дзеркал, колеса на штампах 195\65-15. APS (якийсь аналог ESP, котрого в моїй версії немає) не вимикається. Спинка заднього сидіння без підлокітника. Також вже потім вичитав, що європейські версії можуть бути без центрального підлокітника, який в мене є. Може бути лише 2 динаміка в передніх дверях. В мене 4, і передні я з 1 сторони вже замінив на 2х компонентні Кікс, і на зад додав твітер з А6 Ауді. Задня підвіска буває незалежна, як у мене, а буває і балка. Тож виходить, що не такий вже і бомжпакет ? 

Додатково поки розбирав салон, то проклеїв без фанатизму підлогу і нові двері  ШВІ.

В подальших планах: Замінити мастило в моторі і КПП десь через 500-1000миль.

Закріпити 4рник ГБО на ресивері. Думаю якісь кутники на крокодил приклеїти. Бо х.з. як інашке красивіше зробити.

Глянути на стан гальмівних дисків (є підозри) і на колодки.

Оглянути ходову. Ніби непогано працює, але глибокі наші дороги щось слабо переварює. По дрібному рельєфу і в поворотах нормально себе поводить. 

Купити литі диски і хоча би пару літніх коліс на перед (думаю взагалі купити таке 1 як на запасці, яка нульцева).

Диски 15 діаметру поки схиляюсь взяти від А4 Ауді в В5 кузові. Там типу сплав якийсь легкий  і міцний. По дизайну, звісно, не супер, але не дорого. На 16 з нашими "дорогами" не хочу переходити. Та і машина не гоночна. Хоча виявляється на неї ставили і ще менш потужний 105 сильний 1.6 мотор від Поло.  

З правої сторони доробити музику. Замінити гамнітолу на звичайну 1дінову, які в мене без діла 2 шт. лежать. Бо рідна лише АУХ, диски і радіо читає. І то радіо, як відомо, лише не парні частоти. 

Зробити хімчистку салона, бо зачовганий добряче. Америкоси - свинюки ще ті. А судячи по знайденому в багажнику ліфчику і по наклейці на склі, то ще і баба студентка їздила :ph34r: .

Також цікаво би поковирятись в мізках спробувати що можна з імперської на метричну систему вимірювань перевести, а то милі і галони важко сприймати. Також деякі приховані функції активувати. Типу як електронна імітація блокування диференціалу, котра пригальмовує колесо, що буксує. 

 

 

IMG_20190410_183040[1].jpg

IMG_20190410_183028[1].jpg

IMG_20190410_183014[1].jpg

IMG_20190410_183003[1].jpg

IMG_20190410_182957[1].jpg

IMG_20190410_182935[1].jpg

IMG_20190410_182917[1].jpg

IMG_20190410_182831[1].jpg

IMG_20190410_183057[1].jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 месяца спустя...
  • Ответов 120
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза.  Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів.  Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий велики

Хмм....  у мене була прикольна "історія" з поворотніками ? Є в мене один знайомий ( правдолюб, борець за справедливість )))) під 2 метри зріст вага 100+  , займається единоборствами ,за кордоном в

Дохалєрі інформації єслі шо тут https://vwts.ru/

Изображения в теме

У мене сервісний лічильник обнуляється кнопкой суточного пробігу.Виключене запалення,нажати кнопку і повернути вправо,включити запалення і потримати поки кілометри не покаже.

Може в тебе будь теж так само.

Функція по ідеї вшита,не відключається

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Компом точно сервисный счетчик можно сбросить.

Васей диагностом возможно, он с ваг группой работает.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Треба спробувати ще якісь шаманські натискання кнопочок і крутіння ключа запалення. Добовий одометр в мене довгим натисканням кнопки скидається. Думаю, що має бути спосіб це без компа зробити. Треба в профільній групі в ФБ попитати, може хто знає таємну комбінацію. 

Це як читав, щоб вимкнути одноразово ESP в кого кнопки немає для цього, то треба ввімкнути запалення, 5 раз на педаль газу натиснути, вимкнути запалення, потім знову увімкнути і 1 раз воно відключиться. От як без книжки таке можна було би дізнатись?))

 

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Спробуй пошукати скачати руководство по експлуатації,я собі находив скачував-там повинно бути 100 процентів.

Изменено пользователем Volf
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дохалєрі:smile: інформації єслі шо тут https://vwts.ru/

Изменено пользователем Volf
  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Махнув на вихідні в Закарпаття на водоспад Шипіт і оз.Синевір. Витрата пального порадувала 42mpg, що менше 6л на 100км при швидкості 110-120км\год. При 130-140 десь 38mpg.  По грошам вийшло біля 1750грн на біля 1650км.

Тепер час міняти мастило і всі фільтри.

IMG_3233.JPG

IMG_3265.JPG

IMG_3287.JPG

IMG_3245.JPG

IMG_3211.JPG

IMG_3153.JPG

IMG_3166.JPG

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Расход - просто песня для такого древнего мотора! Хватает его на трассе?

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
13 часов назад, Dim.on-zt сказал:

Махнув на вихідні в Закарпаття на водоспад Шипіт і оз.Синевір. Витрата пального порадувала 42mpg, що менше 6л на 100км при швидкості 110-120км\год. При 130-140 десь 38mpg.  По грошам вийшло біля 1750грн на біля 1650км.

Тепер час міняти мастило і всі фільтри.

Так, что расход при скорости большей чем 110-120км/год становится еще меньшим??

Изменено пользователем feshuk_yuriy

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
4 часа назад, Mustang-1991 сказал:

Расход - просто песня для такого древнего мотора!

имхо этот двигатель самый удачный у вага из 2.0 атмосферы.

у товарища на шкоде его пррародитель стоит (APK) в седло вжимает только так, на газу на 5-й с 80 спокойно обгоны можно делать, в обещм аля дизель, моментный двиг

Изменено пользователем Emissions

In Bass We Trust

1471004174_57adbe0e72eeb.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, Emissions сказал:

имхо этот двигатель самый удачный у вага из 2.0 атмосферы.

у товарища на шкоде его пррародитель стоит (APK) в седло вжимает только так, на газу на 5-й с 80 спокойно обгоны можно делать, в обещм аля дизель, моментный двиг

2.5 думаю еще интересней!

  • Upvote 1

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти