-
Публикаций
6 180 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Победитель дней
52
Dim.on-zt стал победителем дня 4 июня 2022
Dim.on-zt имел наиболее популярный контент!
Репутация
343 ДоверенныйSocial Info
Информация о Dim.on-zt
-
Звание
siempre solo
- День рождения 11.03.1985
Информация
-
Автомобиль
ВАЗ-2108 1.5 16кл '85р.в. +Jetta USA 2.0 8кл 2014р.в.+Isuzu Trooper 3.2AT 1997+F-body1999
-
Пол
Мужчина
-
Город
Київ. Воскресенка.
Контакты
-
Сайт
http://forum.2108.kiev.ua
-
ICQ
0
-
Цінники одначе, для ІТшників хіба шо
-
Хтось порівнював реально? Дуже сумніваюсь, що салмани не в китаї зроблені. Помоєму всі бюджетні світлодіодні ліхтарі там робляться. Тільки з алі в кробочці не розмальованій під "бренд" приїжджають)
-
-
Згадав, що так і не написав після останньої на теперішній момент гонки нічого. З підсилювачем керма їхати було значно легше. Штурман пару нюансів підказав як правильніше їхати. Хоч і швидше виходило вже, втім до результату, яким можна було б бути задоволеним однак ще далеко. Приїхав в катушку від кабелю. Розвалив фару, покоцав бампера. Молотком кріплення підрівняв, скрутив усе назад, так і продовжив. Після того граж був заблокований, бо за забором від стратегічного об'єкту. Тепер наче вже розблокували т.к. орків з області вигнали поки що. Поїду подивлюсь чи там ще є щось на т
-
Взявсі замінити задню опору кпп, бо на горбах вискакували передачі. А тут така задачка. Дрелі не було, була болгарка)) Схоже, ще одна особливість "раннього" кузова. Опора ще рідна 85 року була)) В результаті навіть вихлоп став плотніше до кузова. Але і виникла ще одна проблемка, яку виявив вже коли бавився з паянням дротиків до лампочок, бо задовбали ті контакти на тих кончених платах. Вмикав задню, а куліса ледве ворушиться. Знизу був не звернув уваги на то. Коротше, тепер труба куліси впритул до кузова опинилась і треться об нього. Треба чи то підгинати якось чи ще що. Наступного разу б
-
Зато не зайобують постійно тим, що не горять)) Та і думаю, світлодіодні запхаю туди.
-
Замінив пильник рейки. Невже буває, щоб просто відкрутив, зняв, вдягнув, закрутив? Якось незвично)) Залишається ще в задніх ліхтарях трохи паяльником по працювати, напряму до лампочок дроти по припаюю, бо піджимний пластик контактів вже посипався на деяких. На деяких вже такий радикальний спосіб застосував. Замінити опору задню мотора, вчепити захист, кріплення вогнегасника переварити з 2х одне і по розміру підігнат. Перевзути ще пару коліс в зиму. І можна буде виїхати покататись на тести.
-
Встановив електропідсилювач керма куплений з @Mustang-1991 99ї. Здавалось би, вже стояло на машині, просто прикрутити треба буде. Але ні. Без болгарки не обійшлось. Треба ще пару шпильок якось вкоротити, бо заважають регулюванню керма. Замість датчика швидкості під'єднав потенціометр для регулювання зусилля. 3 вечора на це діло пішло. З них 1.5 на проводку (паралельно там ще шматок проводки переробити вирішив раз уж один дріт на тахометр треба було під'єднати) і 1 на зняти все, допиляти і поставити назад. Наступний фронт робіт: замінити пильник рульової рейки (потімив розрив), замінити р
-
Отакий подаруночок сусід по стоянці зробив...
-
Так вже 2 роки скоро от буде як стоїть)) Я за ці 3 тижні поки нема роботи майже зробив більше, ніж зазвичай за 3 місяці. Це при тому, що паралельно ще 8ку ковиряю зараз. День там, день там. По салону я думаю вечора за 2-3 справлюсь. Поки холодно, то іржею і покраскою днища я не займаюсь. З технічного там зібрати мотор на нових деталях треба, потім витягти котрий зараз стоїть і вкинути відремонтований; глянути шо там з роздаткою. І сальники в мосту всі 3 зразу замінити (сам не буду це робити). По мотору поки міжсезоння, то треба хоча б низ Віталіку віддати зібрати. От тільки там задн
-
Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то займаюсь трошки. Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і перефарбував. Арки доварив. Сильно там їх не вишпакльовував. Буду фендери ставити. Самі фендери купив. Трішки підлатати треба, є тріщинки. Шкода, тільки бризковиків не було до них. Якшо адекватний цінник проситимуть за них, то може і рідні куплю якось. А ні, то якісь універсальні приліплю. З аркою тільки з тою, що першу варив вийшла лажа трохи з розміром. Фендер не стає. Треба буде кувалдінгом підги
-
На 162т.км замінені задні гальмівні диски і колодки. Рідина ГУРа, гальмівна і антифриз. Також встановлені проставки над пружинами задніми. Тепер хоч не виглядає ніби там 150кг завантажено в багажнику. На минулих вихідних з'їздили з Катом в Буковель. Була проблемка, що права сторона пічки погано гріла. Після того ще доливав антифриз. Поки не зрозумів, что то пробка повітряна була, чи забився таки радіатор пічки. Зараз наче дує теплим, але не настільки як з лівої сторони. І ще трохи випендрюється замок водійської двері. Пару днів було закривався через раз. Потім пройшло. Раз був замерз вза