Dim.on-zt 343 Опубликовано 10 апреля, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 апреля, 2019 Вирішив таки спробувати повести бортовика відносно свіжого дуповоза. Підбили мене якось на авантюру купити битка зі штатів. Бюджет був досить обмежений, тому вибір варіантів був не такий великий. В результаті чого був придбаний ось такий лот https://www.copart.com/lot/24774448/Photos . В середині минулого літа після очікувань доставки і розмитнення привезли на автовозі мені її в гараж. Не спішно я у вільний від роботи час займався розборкою побитого, купівлею деталей і рештою клопотів. Оскільки бюджет був досить обмежений, то на сертифікацію щоб зекономити готував сам. Для цього мені знадобилось замінити задні повороти на жовті (по 909грн за шт), поставити повторювачі поворотів, які я приколхозив з якогось іншого ВАГа в крила, бо дзеркала з поворотами - це були б додаткові 300баксів. до бюджету. Також треба було встановити ЗПТФ. Схему знайшов на Д2 з кнопкою від ВАЗ2115 і релюхою звідти ж (так що крихта ВАЗа тепер в машині є ) Ліхтар лівий в кришку багажника купив новий, з сектором для ЗПТФ, якого в американському ліхтарі немає. Обійшовся 1300грн. 2 із 3х замінених рідних вже продав по 700грн. Ще правий поворот залишився. Однією з важливих умов було щоб подушки безпеки були цілі. І мені пощастило, що вони такі і були, а не обрізані і заховані під обшивку як буває. Нещодавно закінчили неспішні роботи з кузовні, зібрав до купи, тепер катаюсь. По самій машині: Двигун 2.0 8клапанів 115к.с., Не над-то потужний як для 2.0, але в потоці впевнено триматись дозволяє. Розподільне впорскування, що дозволило встановити ГБО4 покоління (350баксів вийшло). По бортовику витрата, якщо перевезти з миль на галоні в літри/100км виходить в місті 10-11 літрів. По проспектам миттєва витрата і біля 6л буває. Маркування мотору СВРА. Замінено відразу комплект ГРМ (пасок, ролик і помпа "контітех" 2710грн+заміна 900, бо розбирати чимало треба). Також ось нещодавно з'явились пропуски запалення в 1-4 циліндрах, то замінив свічки. Денсо по 105грн за штуку. На старих видно ферроценовий нагар і як розряд тікав на корпус по центральному електроду - характерні доріжки. Разом і ВВ провода замінив на "тесла" 695грн. КПП: 5 ст. механіка. Комплектація: "BASE" - є лише кондиціонер, ЕСП на всі вікна, електрорегулювання дзеркал, колеса на штампах 195\65-15. APS (якийсь аналог ESP, котрого в моїй версії немає) не вимикається. Спинка заднього сидіння без підлокітника. Також вже потім вичитав, що європейські версії можуть бути без центрального підлокітника, який в мене є. Може бути лише 2 динаміка в передніх дверях. В мене 4, і передні я з 1 сторони вже замінив на 2х компонентні Кікс, і на зад додав твітер з А6 Ауді. Задня підвіска буває незалежна, як у мене, а буває і балка. Тож виходить, що не такий вже і бомжпакет Додатково поки розбирав салон, то проклеїв без фанатизму підлогу і нові двері ШВІ. В подальших планах: Замінити мастило в моторі і КПП десь через 500-1000миль. Закріпити 4рник ГБО на ресивері. Думаю якісь кутники на крокодил приклеїти. Бо х.з. як інашке красивіше зробити. Глянути на стан гальмівних дисків (є підозри) і на колодки. Оглянути ходову. Ніби непогано працює, але глибокі наші дороги щось слабо переварює. По дрібному рельєфу і в поворотах нормально себе поводить. Купити литі диски і хоча би пару літніх коліс на перед (думаю взагалі купити таке 1 як на запасці, яка нульцева). Диски 15 діаметру поки схиляюсь взяти від А4 Ауді в В5 кузові. Там типу сплав якийсь легкий і міцний. По дизайну, звісно, не супер, але не дорого. На 16 з нашими "дорогами" не хочу переходити. Та і машина не гоночна. Хоча виявляється на неї ставили і ще менш потужний 105 сильний 1.6 мотор від Поло. З правої сторони доробити музику. Замінити гамнітолу на звичайну 1дінову, які в мене без діла 2 шт. лежать. Бо рідна лише АУХ, диски і радіо читає. І то радіо, як відомо, лише не парні частоти. Зробити хімчистку салона, бо зачовганий добряче. Америкоси - свинюки ще ті. А судячи по знайденому в багажнику ліфчику і по наклейці на склі, то ще і баба студентка їздила . Також цікаво би поковирятись в мізках спробувати що можна з імперської на метричну систему вимірювань перевести, а то милі і галони важко сприймати. Також деякі приховані функції активувати. Типу як електронна імітація блокування диференціалу, котра пригальмовує колесо, що буксує. 2 2 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
shkrek 220 Опубликовано 27 декабря, 2019 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 декабря, 2019 На моїй з заводу стоїть TRW, весною буду ходову робити, то механік каже що краще брати LEMFÖRDER Бортовик итальянской восьмерки Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 27 декабря, 2019 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 27 декабря, 2019 Зібрався сьогодні глянути шо там по калібровкам по газу. Відкриваємо капот. А шпилько, до якої кріпився редуктор відломалась від моторного щита . А більше там то і нема за що закріпитись. По сусідству ще одна. На них термоїзоляція кріпиться. Там 6мм шпилечки. Тепер думаю як там хоча би до ще однієї прикріпитись буде. Ще і місця нема як туди по людськи залізти. По газу тиск в редукторі лише поправили, бо на 70градусах вже 1.5 було. Напевне тому і жрало так багато. Поставили 1.15 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zxc123x 12 Опубликовано 2 января, 2020 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 января, 2020 (изменено) не знаю. может это мне кажется или сам себя накручиваю... была 2108 1300 жрала 12+ пока 2 камеру не рубанул на карбе, потом до 10. 2109 1500 около 10, 1600 на втором около 10, 1600 на 4 поколении около 10. поехал к газовщикам- у вас карты все завышены на 30...50%. поправили- около 10литров на сотню. или ...или меньше 10 литров машина массой от тоны не может брать.))))))) Изменено 2 января, 2020 пользователем zxc123x Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 2 января, 2020 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 января, 2020 4 часа назад, zxc123x сказал: не знаю. может это мне кажется или сам себя накручиваю... была 2108 1300 жрала 12+ пока 2 камеру не рубанул на карбе, потом до 10. 2109 1500 около 10, 1600 на втором около 10, 1600 на 4 поколении около 10. поехал к газовщикам- у вас карты все завышены на 30...50%. поправили- около 10литров на сотню. или ...или меньше 10 литров машина массой от тоны не может брать.))))))) В меньше 10 по місту я не вірю. Але в літрів 12 має вкладатись легковушка до 2.5 літрів я так вважаю. Сьогодні заправився, то вийшло 12.7. - в принципі, на таку погоду і режими їзди як були, то більш-менш вже. "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 5 января, 2020 Жалоба Поделиться Опубликовано 5 января, 2020 В 02.01.2020 в 23:05, Dim.on-zt сказал: В меньше 10 по місту я не вірю. Але в літрів 12 має вкладатись легковушка до 2.5 літрів я так вважаю. Сьогодні заправився, то вийшло 12.7. - в принципі, на таку погоду і режими їзди як були, то більш-менш вже. У мене 125 коней 20кл. жре по паспорту 11.8 бензину,газу завжди на 1л більше-так і є 13 по місту-і це без пробок.Але зимою чомусь виходить навіть 12.Авто важе 1300 кг.Так само з розходом було на всіх авто. Як у нєкоторих виходить меньше від заявленного заводом я не можу зрозуміть. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
zxc123x 12 Опубликовано 7 января, 2020 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 января, 2020 если отвлечься от механики: есть тонна+- веса. с точки А в точку Б- нужно столько то джоулей энергии))) а дальше вариации о плавности разгона, компрессоре кондера и тд и тп. но это 10...25% от основного расхода. по-моему грубо как то так ))) пс а на зачем на мотор 1.8 турбо 20 клапанов (из них 12 впуск никто на ваге никогда внятно не ответит. поднимите давление на 0.3 и сделайте 12 клапанов, 8 на выпуск. а, не. это я опережаю события. сейчас только до 16-ти урезали ))) https://volkswagen-golf.infocar.ua/mod_2.0-at-awd_golf-r_id5095.html а потом,после вытянутых цепей грм, когда все снова привыкнут к ремням.... можно и 12 клапанов вернуть ))) ваг. никогда не извиняется. "нi обiцянок нi пробачень... все сталося само собою..." В Павлик. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 10 января, 2020 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 января, 2020 Сьогодні був час поки не розкачалась ще робота в мене приділити трохи уваги фольцику. Вийняв фару і нарешті замінив лампочку ДХВ. І, здається, придумав спосію як це робити не виймаючи фару. Поставив назад рідну катушку запалення. Хотів то ще зразу зробити як з'ясував, що то провода морочили голову, але все руки не доходили. По вільним дорогам витрата газу вийшла 9.5л\100км Пора вже знову масло міняти в моторі. Знову не як задумував на 5т.км, а на всіх 10 вийде напевне. "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Volf 177 Опубликовано 10 января, 2020 Жалоба Поделиться Опубликовано 10 января, 2020 (изменено) В 08.01.2020 в 00:49, zxc123x сказал: если отвлечься от механики: есть тонна+- веса. с точки А в точку Б- нужно столько то джоулей энергии))) а дальше вариации о плавности разгона, компрессоре кондера и тд и тп. но это 10...25% от основного расхода. по-моему грубо как то так ))) пс а на зачем на мотор 1.8 турбо 20 клапанов (из них 12 впуск никто на ваге никогда внятно не ответит. поднимите давление на 0.3 и сделайте 12 клапанов, 8 на выпуск. а, не. это я опережаю события. сейчас только до 16-ти урезали ))) https://volkswagen-golf.infocar.ua/mod_2.0-at-awd_golf-r_id5095.html а потом,после вытянутых цепей грм, когда все снова привыкнут к ремням.... можно и 12 клапанов вернуть ))) ваг. никогда не извиняется. "нi обiцянок нi пробачень... все сталося само собою..." В Павлик. У меня простой,не турбо.ГРМ-ремень,цепь с фазорегулятором стоит между распредвалами. У VW конечно линейка моторов столько,что чокнуться можна. Изменено 10 января, 2020 пользователем Volf 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 18 января, 2020 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 января, 2020 Замінив масло . Пробіг забув глянути, потім допишу. Замінив салонний фільтр. Паливний фільтр не знайшов де захований. Якраз був сів телефон щоб загуглити, залишу на наступний раз. Прийшли бризговички з алі. Думав вони м'якіші будуть. А так скоріш за все після кількох з'їздів з бордюра їм буде капец. Прикрутити сьогодні вже не подужав. Але ніби стають під гвинтики, що підкрилки тримають і не доведеться нічого сверлити додатково - це вже тішить. Ну і по пилососив салон і натер поліролем пластик салону Все таки круто, коли машина свіжа: їздить і не їбе мозок, не іржава і ще й по кишені не б'є заправляти. Куди треба, сів поїхав не задумуючись, бо транспортом виходить не набагато дешевше, а іноді і так само. Головне в центр не їздити "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Dim.on-zt 343 Опубликовано 31 января, 2021 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 31 января, 2021 (изменено) За рік по машині жодних проблем не виникало. Замінив і паливний фільтр. Трохи помудохавшись з роз'ємами на шлангах, бо на ямі не зручно було підлазити до них. Купив литі легесенькі диски від А4 за недорого. Вигляд напевне не крутий, як міг би на 17" бути, але по нашим ямам якраз. Зараз перефарбував їх в просто сріблястий, а то деякі дістали допікати "хочу бути субару". Не вистачає фантазії людям, що можуть диски не лише сірі чи чорні бути. Хоча, якщо і далі машина залишатиметься в мене, то може і чорні стануть, разом з чорними значками. Такий собі "антихром" буде. Але це ще не точно. Задні амортизатори замінив. Передні купив, але не міняю. Вирішив спершу стійки і можливо потім втулки замінити. Стійки купив за трохи менше 500грн за пару. В принципі і все. ТО та заправки - всі клопоти біля машини. https://d.radikal.ru/d02/2101/69/c0c42f6c6851.jpg Изменено 31 января, 2021 пользователем Dim.on-zt 1 "Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с) сподівайся на краще,але будь готовий до всякого О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4 "Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с). Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти