Лидеры

  1. Atom.DP

    Atom.DP

    Mодератор


    • Баллы

      6

    • Публикаций

      37 686


  2. Dim.on-zt

    Dim.on-zt

    Mодератор


    • Баллы

      5

    • Публикаций

      6 186


  3. Korzhov

    Korzhov

    Участник


    • Баллы

      2

    • Публикаций

      242


  4. Mustang-1991

    Mustang-1991

    Администратор 2108


    • Баллы

      2

    • Публикаций

      3 053


Популярный контент

Показан контент с высокой репутацией 13.02.2021 во всех областях

  1. Готуюсь до етапу Трофею в Черкасах. На минулому тижні з боями таки запустив мотор. Спочатку іскри не було. Зняв\вдягнув фішку на ДПКВ - з'явилась. Хоча і досить важко в мороз такий запускався. Акумулятора вистачало на 2-3 прокрути по 10 секунд. Тому був взяв акум з Ісузу 75Ач і 750 пускового току. Сьогодні купив новий акум з технологією EFB. Подивимось як себе покаже. Ось такий. Розкопав корча. Раныше був поставив зимовы колеса Mesas 175\65r14. Шкода немає ще пари дисків 14 щоб зимові запаски з собою взяти 2 покришки то є.. Доведеться 1 літнє колесо тащити з собою. Також купив нов
    4 балла
  2. Отак погулял сегодня
    3 балла
  3. Давно мріяв про 6-ст. КПП, тож картер, комплект 6 передачі та пару 4,3 вже маю, а от 18 ряд ще десь бігає. Спочатку думав, що заміню тільки КПП, у двигун не полізу, зберу інжектор і може валика підкину. Коли рік назад кузов став, я намагався просувати проєкт хоча б за іншими напрямами. Я зрозумів, що навіть трохи покращений, проте стандартний 1,3 навряд чи мене ще порадує зі своїми 214 000 км, незважаючи на те, що із 40 000 км тому після провернутого шатуна на УТЗ у Боярці начинка трохи оновилась. Сідла просіли настільки, що для нормалізації зазору більшість шайб я шліфував, а піднімат
    2 балла
  4. вони гарно підходять для латок на труби )) коли поривае трубу, беруть шатун і закручують у місці пориву ?
    2 балла
  5. У меня так не получается) все время что то хочется в машине сделать ещё лучше. Хотя каждый раз говорю себе, купил и езди) успокойся а не получается...
    1 балл
  6. Согласен. У меня такая же ситуация, за машиной приходится смотреть в оба)))
    1 балл
  7. Иногда эти железные не оставляют выбора)
    1 балл
  8. Был даже замер квотера по Драги на резине Тойо888 205/50 R15
    1 балл
  9. ага, тіко твої вмиті сльозами майстра) а ті 20 шт що не пройшли дефектовку, досі прикрашають майстерню коло станків)
    1 балл
  10. Спасибо за комент. Да, есть такое, поэтому и остановился именно на этом моторе. Легко ложит тахометр до отсечки когда нужно и в перспективе на будущее подвергается к увеличению мощности, при чём без каких либо вмешательств в сам двигатель. Ну ты ж меня знаешь как я ухаживаю за машинками, тут не то что масло 7-8 тыс, а тут у меня ещё и сервис книга, официальное СТО и всё по регламенту! Запчасти и расходники самые лучшие! Мотор 5W-40 Fuchs АКПП Swag Это ж моя первая на автомате, то хочу сказать я первое время ездил в ручном режиме, так сказать привыкал. Я когда её бр
    1 балл
  11. Так-с. На чому тут зупинився... 1. Прикрутив повітрозабірник на дах. 2. Прикрутив ресивер ТМ-Рейс+палки 260\270 10.0+54дрочель+перехід на (ДАД+ДТВ) + шкода форсунки+ онлайн прошивка. Любителям міряти потужність по програмкам в телефоні, по витраті повітря такі дані: на 4000об - 320, на 6000- 370. Далі перекладайте самі ? 3. Перейшов на 5w50 мастило. 4. Купив 15 колеса. Широкі - труть без проставок по чашкам пружин сзаду і спереду за болт стійки стаба чіпляються. 6. Поїхав на етап в Черкасси. Там перед виїздом на 1СД зненацька відригнув модуль запалення. Проїхав 1 пр
    1 балл